وینگ سوت
نوشته شده توسط : شبکه ما

این لباس که از آن برای گلاید کردن از یک نقطه پر ارتفاع به نقطه دوم استفاده می شود، از هیچگونه موتور یا پیشرانی استفاده نمی کند و برای پرواز تنها به استفاده از نیروی براء ایجاد شده توسط لباس در سرعت بالا متکی است.

تجربه پرواز با وینگ سوت

کاربرد اصلی این لباس برای ورزش زیبا و نفس گیر WING SUIT JUMPING است اما تعداد انگشت شماری از ارتش های دنیا با توجه به کاربرد بسیار مناسب این لباس در رسوخ به مناطق تحت حفاظت دشمن، اقدام به بکارگیری آن در نیروی های مسلح کرده اند.

امروز خبر استفاده از این لباس در نیروهای مسلح و واحد نوهد ارتش منتشر شد. گفته می شود این لباس در داخل تولید شده است که وجود آن در نیروهای مسلح بسیار ارزشمند است.

ابداع وینگ سوت از روی سنجاب های خاصی بوده است که در مناطق استوایی زندگی می کنند و برای حرکت از درختی به درخت دیگر از بالچه های بین دستان و پاهایشان استفاده می کنند تا با خطرهای روی زمین مواجه نشوند.

کاربر به مهارت بسیار زیادی برای کنترل این وسیله نیازمند است و کوچکترین اشتباه به مرگ او منجر می شود زیرا در مرحله سرعت گیری ، سرعت تا حدود 300 کیلومتر بر ساعت افزایش می یابد و سپس کاربر با بدست اوردن نیروی براء کافی خود را بالا می کشد و به سمت منطقه مورد نظر از میان موانع حرکت می کند. بهترین کاربرد این لباس در مناطق کوهستانی است.

همانگونه که گفته شد این وسیله قابلیت های زیادی را برای نیروهای رزمی ایجاد می کند اما بر اساس ماهیت خود، اعمال کننده محدودیت نیز هست و سرباز را مجبور به حمل حداقل تسلیحات و وزن ممکنه با خود می کند زیرا برای رسیدن به حداکثر کارائی ، تمامی تجهیزات باید در زیر لباس حمل شود. البته می توان با ساخت گلایدرهای ویژه حمل بار که سربازان را تعقیب می کنند ، تجهیزات را به دست سربازان رساند.





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: