نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اکسپریا تی 2 الترا

 

قریب به اتفاق سازنده های تلفن همراه به خوبی می‌دانند که برای جذب طیف وسیعی از کاربران جهان، باید اسمارت فون‌هایی با اندازه های متفاوت، با کیفیت‌های گوناگون، برای سلیقه ها و جیب‌های مختلف بسازند! شرکت ژاپنی سونی هم به خوبی بر این مسئله واقف است و همیشه نهایت سعی خود را کرده تا برای سلیقه های مختلف، اسمارت فون‌های گوناگونی تولید کند و بدین وسیله بتواند این تعدد علایق را به خوبی پوشش داده باشد.

عملکرد گوشی اکسپریا تی 2 الترا

در راستای این دلیل گفته شده، شرکت سونی دسته‌ی Ultra را برای کاربرانی که علاقه زیادی به صفحه نمایش‌های بزرگ و البته همان کیفیت همیشگی و معروف سونی را دارند، تولید کرده است. درست در ماه جون سال 2013 میلادی بود که سونی از اولین فبلت سری Ultraخود تحت عنوان اکسپریا Z Ultra پرده برداشت. این فبلت سونی را می‌توان سرآغازی برای این دسته‌ی محبوب دانست.

 

دیری نپایید تا شرکت پیشتاز سونی از دومین نسل خانواده‌ی Ultraخود به نام Xperia T2 Ultraرونمایی به عمل آورد. گوشی اکسپریا تی 2 الترا که بر خلاف Z الترا، هیچ شباهتی به پرچم‌داران این شرکت نداشت. اما سونی در T2 Ultra سعی در بزرگ‌تر کردن اندازه‌ی صفحه نمایش آن نداشته و خواسته تا Xperia Z Ultra با نمایشگر 6.4 اینچیش، بزرگ‌ترین فبلت خود باقی بماندشرکت سونی پس از جدایی از شرکت اریکسون، تغییرات زیادی در طراحی اسمارت‌فون‌های خود اعمال کرد؛ به طوری که می‌توان نخستین تغییرات تحسین برانگیز و بنیادی این شرکت را در نخستین پرچم‌دار آن پس از جدایی کمپانی اریکسون، یعنی اکسپریا Z دانست. پرچم‌داری که از زبان طراحی زیبای آمنی بالانس بهره می‌برد. به واقع این زبان طراحی آن قدر به دل مسئولان سونی نشست، که سران این شرکت تصمیم گرفتند تا آن را در پرچم‌داران و اسمارت فون‌های بعدی خود به کار برند



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اکسپریا زد وان - C6902

 

گوشی جدید سونی که از مدت ها قبل با عنوان Honami شناخته می شد بالاخره با عنوان تجاری Z1 معرفی شد. در بخش طراحی سونی کاربران خود را شگفت زده نکرد چرا که دقیقا همان ظاهر مدل های ضد آب سونی به مانند Xperia Z یا Z Ultra در آن تکرار شده است. پردازنده 4 هسته ای Snapdragon 800 با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز و دوربین مجهز به لنز خانواده G با قبلیت ثبت تصاویر در ابعاد 20.7 مگاپیکسل اصلی ترین ویژگی های Z1 محسوب می شوند که قبلا در شایعات نیز مطرح شده بود.

عملکرد گوشی اکسپریا زد وان - C6902

Z1 دارای ابعادی برابر با 144 × 73.9 × 8.3 میلی متر می باشد و سونی آن را بر اساس استاندارد IP58به صورت ضد آب و گرد غبار طراحی نموده است. برای پوشش بدنه Z1 در قسمت پشت و جلو از پوشش شیشه ای OmniBalance استفاده شده و قاب اصلی دستگاه بر خلاف Z پلاستیکی از آلومینیوم می باشد. برای این مدل یک صفحه نمایش فول اچ دی در ابعاد 5 اینچ در نظر گرفته شده که از تکنولوژی ها X Reality و Triluminos نیز پشتیبانی می کند. دوربین 20.7 مگاپیکسلی Z1 از سنسور ExmorRS استفاده می کند و به لنز های خانواده Gسونی تجهیز شده است. 2 گیگابایت حافظه پردازشی رم، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از درگاه کارت حافظه از جمله دیگر ویژگی های پرچمدار تازه وارد سونی است

. سونی پیش از معرفی رسمی گوشی اکسپریا زد وان - C6902، هیاهوی زیادی را به راه انداخته بود و با به وجود آمدن شایعات فراوان حول این گوشی، همه منتظر از راه رسیدن یک گوشی شگفت انگیز بودند. اما در اولین نگاه به گوشی با خود خواهید گفت " خوب این که گوشی جدیدی نیست، همان Xperia ZL است که ارتقا یافته " و البته این حرف، چندان دور از واقعیت نیست. طراحی این گوشی کاملا مطابق با استاندارد های دیگر گوشی‌های خانواده Xperia Zاست و شباهت بسیاری به Xperia ZL دارد.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی سونی اکسپریا زد

 

همان‌طور که پیش بینی می‌شد، سونی بالاخره پرچمداران جدید خود برای سال 2013 را در نمایشگاه CES معرفی نمود. این گوشی‌ها که هر دو از خانواده Xperia می‌باشند، با تفاوتی اندک نسبت به یک دیگر با نام‌های Xperia Z وXperia ZL تولید گشته‌اند.

Xperia Z یکی از این دو گوشی است که می‌توان آن‌را رقیب آخرین گوشی معرفی شده توسطHTC یعنی Butterfly دانست. صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش 5 اینچی از نوعLED-backlitمی‌باشد که رزولوشن 1080×1920 پیکسل را داراست و مجهز به نسل دوم تکنولوژی Mobile Bravia نیز شده است. اما سخت افزار این گوشی کاملا مشابه Butterflyاست.

عملکرد گوشی سونی اکسپریا زد

 

یعنی یک چیپ Snapdragon S4 به همراه پردازنده چهار هسته ای از نوع Krait با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکیAdreno 320 که به همراه 2 گیگابایت حافظه رم، قدرت پردازشی فوق‌العاده ای را به وجود می‌آورند. دوربین موجود بر روی این گوشی یک دوربین 13 مگا پیکسلی با سنسور Exmor RS می‌باشد که قابلیت عکاسی HDR و Panorama و همچنین فیلم برداریFullHD را داراست. اما سیستم عامل استفاده شده بر روی Xperia Z، نسخه 4.1 از سیستم عامل محبوب اندروید می‌باشد که طبق گفته سونی، در آینده به نسخه 4.2 نیز به روز رسانی خواهد شد. باتری موجود بر روی این گوشی یک باتری 2330 میلی آمپر ساعتی است که امکان تعویض آن توسط کاربر وجود ندارد. اما بزرگ‌ترین قابلیت گوشی سونی اکسپریا زد، قابلیت مقاومت آن در برابر نفوذ آب می‌باشد.

 

Xperia Z دارای گواهی نامه IP57 است که تضمین می‌نماید این گوشی تا 30 دقیقه در عمق 1 متری آب در مقابل نفوذ آب مقاومت می‌نماید اکسپریا زد از یک بدنه شیشه ای بهره می‌برد. یک بدنه شیشه ای کاملا مقاوم و البته بسیار خوش ساخت که هنگام در دست گرفتن آن، کیفیت خوب آن را احساس می‌کنید. به نظر می‌رسد سونی در مورد بدنه این گوشی ریسک نموده و به جای استفاده از یک قاب پشتی پلاستیکی، قاب پشتی گوشی را نیز شیشه ای تولید نموده است. اما این ریسک کاملا مثبت نموده و گوشی جدید سونی را به یک گوشی زیبا، مقاوم و البته شکیل تبدیل نموده است



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اکسپریا زد 3 کامپکت

 

در طول سال‌های اخیر شاهد بزرگ و بزرگ‌تر شدن اندازه‌ی گوشی‌های هوشمند بوده‌ایم. از به وجود آمدن دسته‌ی جدید فبلت‌ها گرفته تا استفاده‌ی تبلت های 7 اینچی به عنوان گوشی‌های موبایل. از این رو اکثر سازندگان گوشی‌های موبایل، سعی در بزرگ‌تر کردن اندازه‌ی گوشی‌های هوشمند خود داشته‌اند؛ حتی شرکت‌هایی که این عمل را مورد سخره قرار می‌دادند.

عملکرد گوشی اکسپریا زد 3 کامپکت

همان طور که می‌دانید این نوع گوشی‌ها با استقبال خوب کاربران در سرتاسر نقاط جهان همراه بوده. اما سازندگان باهوش، هیچ گاه از اهمیت و جایگاه والای گوشی‌های مینی‌ غافل نشده‌اند و برای این که نشان دهند، کاربران این نوع گوشی‌ها از چه اهمیت بالایی نزد آن‌ها برخوردارند، دست به تولید نسخه‌ی کوچک شده‌ی پرچم‌دار خود زده‌اند. سامسونگ، ال‌جی، سونی و اچ تی سی از جمله سازندگانی هستند که تا کنون قدم در این حوزه نهاده‌اند.

اما شرکت کره ای سامسونگ با تولید سه پرچم‌دار مینی، در صدر تولیدکنندگان نسخه‌ی کوچک پرچم‌داران دنیا به حساب می‌آید. سونی نیز برای نخستین بار و در ابتدای سال 2014، از نسخه‌ی کوچک شده‌ی پرچم‌دار خود به نام اکسپریا Z1 Compact رونمایی به عمل آورد. گوشی کوچکی که اگر لقب «پرچم‌دار» را به آن بدهیم، چندان سخن گزاف و بیهوده ای نگفته‌ایم. به واقع سونی با تولید Z1 compact تعریفی جدید از نسخه‌ی کوچک پرچم‌داران به کاربران معرفی نمود و نشان داد که این شرکت جز در اندازه، تفاوت چندانی بین پرچم‌داران و نسخه‌ی کوچک شده‌ی آن‌ها قائل نیست.

 

در نگاه اول به اکسپریاگوشی اکسپریا زد 3 کامپکت متوجه شباهت بسیار زیاد این پرچم‌دار با گوشی آیفون اپل بودیم. اما به هیچ عنوان نمی‌توان این طور پنداشت که شرکت خلاق سونی، طراحی این گوشی خود را از گوشی‌های شرکت اپل تقلید کرده. به واقع آن چیزی که این گوشی را بسیار شبیه به گوشی اپل کرده، لبه های آن می‌باشد. Z3 Compact بر خلاف Z3 که دارای لبه های گرد فلزی بود، از لبه های پلاستیکی و نه چندان گرد بهره می‌برد. نکته‌ی قابل تامل دیگری که در نخستین تجربه با Z3 Compact برخوردیم، ضخامت آن بود.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اکسپریا زد آلترا

 

پس از معرفی و عرضه پرچم‌داران جدید سونی یعنی Xperia Z وXperia ZL، و البته استقبالی که از این دو گوشی مخصوصاXperia Z به عمل آمد، کمپانی ژاپنی با بهتر کردن مدل پیشین در تقریبا اکثر مشخصات، گوشی جدیدی را روانه بازار کرد و آن‌راXperia Z Ultra نامید. اما اصلی‌ترین تفاوت این گوشی با مدل پیشین، صفحه نمایش عظیم 6.4 اینچی آن است که بزرگ‌ترین گوشی سونی تا به امروز در خود دارد طراحی این گوشی تفاوت چندانی با مدل پیشین ندارد،

عملکرد گوشی اکسپریا زد آلترا

همان لبه های گرد و همان سیاهی یکپارچه که در Xperia Z نیز دیده بودیم درگوشی اکسپریا زد آلترا نیز می‌توان یافت. تفاوت اصلی به بزرگ‌تر شدن محسوس و البته غیر متعارف گوشی بر می‌گردد. بدون اغراق، با دیدن Xperia Z Ultra در نگاه اول می‌پرسید این دیگر چه تبلتیست؟ تقریبا محال است کسی که از تولید این گوشی خبر ندارد آن‌را ببیند و متوجه شود که با یک گوشی هوشمند طرف است. برای اینکه گفته ما را بهتر متوجه شوید، به مقایسه ابعاد این گوشی با تبلت 7 اینچی جدید سامسونگ یعنی Galaxy Tab 3 می‌پردازیم. ابعاد Z Ultra معادل 6.5×92.2×179.4 میلی متر و وزن آن 212 گرم می‌باشد. در حالیکه ابعاد Tab 3 معادل 9.9×111×188 میلی متر و وزن آن نیز 306 گرم می‌باشد. همان‌طور که اعداد نشان می‌دهند، طول این گوشی کمتر از 1 سانتی متر یعنی تنها 8 میلی متر از یک تبلت 7 اینچی کمتر است و عرض آن نیز کمتر از 2 سانتی متر از تب 3 کمتر است. نهایتا وزن گوشی نیز در بین رکورد داران سنگین وزن‌ترین گوشی‌ها قرار می‌گیرد. به هر حال، با یک گوشی بسیار بزرگ و تا حدود زیادی بد دست طرف هستیم. کار با یک دست که در این گوشی اصلا معنی پیدا نمی‌کند. در واقع، نگهداری با یک دست در این محصول مطرح است !

 

 

بر روی لبه راست گوشی، جک 3.5 میلی متری صدا، شکاف سیم کارت و کارت حافظه که البته توسط درپوشی کاملا پوشانده و تا حدودی مخفی شده است، کلید فلزی پاور، کلید های کنترل صدا و در پایین هم شکاف اتصال بند گوشی قرار گرفته‌اند.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی Xperia Z5 Compact

 

در جریان کنفرانس IFA2015 برلین، شرکت سونی سه گوشی جدید معرفی کرد. عنوان Z5 همراه با پسوندی در نام‌گذاری‌ هر سه گوشی به چشم می‌خورد. گوشی‌های سری Z5 از سخت‌افزار، دوربین‌، حافظه داخلی و سیستم‌عامل مشابهی برخوردار هستند. همچنین سونی از حس‌گر اثرانگشت برای بالا بردن ضریب امنیت در این سری از گوشی‌ها بهره برده است. وجه تمایز این سه گوشی هم در طراحی ظاهری، ابعاد و سایز نمایشگر خلاصه می‌شود. گوشی «سونی اکسپریا Z5 کامپکت» (Sony Xperia Z5 Copmact) شاید کوچک‌ترین گوشی از این سری باشد، اما از سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برد.

عملکرد گوشی Xperia Z5 Compact

تراشه‌ی قدرتمند اسنپ‌دراگون 810 شرکت کوالکام برای سونی Z5کامپکت در نظر گرفته شده است. روی این تراشه 2 پردازنده‌ی 4 هسته‌ای با فرکانس‌های 1.5 و 2.0 گیگاهرتزی، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 430 و البته 3 گیگابایت رم قرار گرفته‌اند. سونی همچنان اعتقادی به عرضه‌ی گوشی در نسخههای‌ مختلف با حافظه‌های داخلی متفاوت ندارد و Z5کامپکت را با حافظه‌ی داخلی ثابت 32 گیگابایتی به همراه امکان به‌کارگیری کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم 200 گیگابایت روانه‌ی بازار کرده است. دوربین اصلی این گوشی سنسوری 23 مگاپیکسلی دارد، این اولین بار است که سونی از این سنسور در گوشی‌های تولیدی خود استفاده می‌کند.

این دوربین می‌تواند ویدیوی‌های 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند. دوربین سلفی Z5 کامپکت، هم 5.1 مگاپیکسلی است و به فن‌آوری HDR مجهز شده است. این گوشی به نمایشگری 4.6 اینچی با رزولوشن HD یعنی 1280 در 1280 پیکسل مجهز شده است. نکته‌ی مبهم، عدم تناسب سخت‌افزار و نمایشگر این گوشی است. برای حفاظت این نمایشگر با تراکم 323 پیکسل بر اینچ، از لایه‌ی محافظ ضد خط‌و‌خش همراه با لایه‌ای مقاوم در برابر عرق و اثرانگشت استفاده شده است. نمایشگر سونی گوشی Xperia Z5 Compact کامپکت از نوع LCD است و از فن‌آوری IPS سود می‌برد. این گوشی با بدنه‌ی پلاستیکی و قاب پشت شیشه‌ای، وزن 138 گرمی و ضخامت 8.9 میلی‌متری در چهار رنگ زرد، قرمز، مشکی و سفید عرضه‌شده است



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی Xperia C4

 

به دنبال علاقه‌ی بسیار زیاد کاربران به عکاسی سلفی، سازندگان تلفن همراه بر آن شدند تا گوشی‌هایی مناسب برای علاقه‌مندان به سلفی تولید کنند. در این بین، می‌توان به سازندگانی چون اچ‌تی‌سی و سونی اشاره کرد که از چندین گوشی با دوربین سلفی فوق‌العاده رونمایی کرده‌اند. اصلی‌ترین مشخصه‌ی این نوع گوشی‌ها را می‌توان دوربین سلفی واید و با رزولوشن بالا دانست.

عملکرد گوشی Xperia C4

همچنین سازندگان جهت جذابیت بیشتر این گوشی‌ها، عموما از یک فلاش LED برای دوربین آن‌ها استفاده می‌کنند. شرکت سونی از سال پیش، (2014 میلادی) فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید گوشی‌های مناسب برای علاقه‌مندان سلفی آغاز کرد. نخستین گوشی مناسب عکاسی سلفی سونی، اکسپریا C3 نام داشت که سونی با لقب «بهترین تلفن هوشمند سلفی» از آن یاد کرد. اکنون سونی در دومین تلاش خود از گوشی اکسپریا C4 رونمایی به عمل آورد که نسبت به نسل گذشته‌ی خود، با بهبودهایی همراه شده است. این گوشی به یک نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی مجهز شده که رزولوشن Full HD را به تصویر می‌کشد

. یک دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED در بالای نمایشگرگوشی Xperia C4 قرار گرفته که می‌تواند عکس‌های بی‌نظیری را ثبت کند. این دوربین با حالت‌ها و افکت‌های مختلفی همراه شده که می‌تواند در ثبت بهترین عکس سلفی‌تان تاثیرگذار باشد؛ به‌علاوه در قاب پشتی این گوشی هم یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلاشLED وجود دارد. سخت‌افزار این فبلت میان‌رده را یک چیپ مدیاتک نسخه‌ی MT6752، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای (64 بیتی)Cortex-A53 با توان پردازش 1.7 گیگاهرتز، رم دو گیگابایتی تشکیل می‌دهد. همچنین 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده که این حافظه با کارت حافظه‌یmicroSD افزایش‌یافتنی است. سونی یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 میلی‌آمپر ساعت برای C4 به کار برده که کاربران قادر به تعویض آن نیستند



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی Xperia M5

 

سونی در تولید چهارمین گوشی از سری M خود، سعی کرده تا این گوشی میان‌رده را با ویژگی‌های کاربرپسند بیشتری وارد بازار کند. معمولاً گوشی‌های میان‌رده ضدآب نیستند، اما از گوشی M4، سونی تصمیم گرفت این قابلیت را در گوشی‌های میان‌رده‌اش هم قرار دهد. علاوه بر این قابلیت محبوب حالا «سونی اکسپریا M5 دو سیم‌کارت» (Sony Xperia M5 Dual SIM) به نمایشگری با رزولوشن بالا، سخت‌افزاری که می‌تواند خیال شما را از پردازش‌های سنگین راحت کند و دوربین‌های با کیفیت بالا مجهز کرده است.

عملکرد گوشی Xperia M5

در کنار این سخت‌افزار طراحی زیبای گوشی Xperia M5 هم می‌تواند نظر هر ببینده‌ای را به خود جلب کند. استفاده از نمایشگری با رزولوشن 1920 در 1080 به اندازه‌ی 5.0 اینچ که تراکم 441 پیکسل بر اینچ را به نمایش می‌گذارد برای این گوشی انتخاب شده است. این نمایشگر برای یک گوشی میان‌رده آن‌قدر مناسب به نظر می‌رسد که جای هیچ‌گونه نگرانی برای کاربر باقی نمی‌گذارد. مطالعه، وب‌گردی و لذت بردن از بازی‌های HD ویژگی‌هایی هستند که می‌توانید با خرید این گوشی در اختیار داشته باشید. سونی اکسپریاM5 به تراشه‌ی میان‌رده‌ی شرکت مدیاتک مدل MT6795 مجهز شده است. این تراشه به همراه 3 گیگابایت رم می‌تواند، از پس تمام کاربری‌های روزانه حتی بازه‌های سنگین هم برآید.

علاوه بر این M5 می‌تواند از کارت‌حافظه‌ی جانبی تا حجم 200 گیگابایت پشتیبانی کند. استفاده از دو سیم‌کارت که یکی از آن‌ها از شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند، امکان استفاده از Wi-Fi برای اتصال به اینترنت، بلوتوث، رادیوی FM برای لحظاتی که به استراحت نیاز دارید و استفاده از فن‌آوری‌های A-GPS و GLONASS برای مکان‌یابی دقیق از دیگر ویژگی‌های ارتباطی در این گوشی هستند. اکسپریا M5 به دو دوربین با سنسورهای 21.5 و 13 مگاپیکسلی مجهز شده تا بتواند بهترین تجربه‌ی کاربری در بخش دوربین را برای خریدارانش مهیا کند. با این دو دوربین می‌توانید اطمینان داشته باشید که تصاویر با کیفیت و شفافی را ثبت خواهید کرد. هر دو دوربین به فوکوس اتوماتیک مجهز شده‌اند. دوربین اصلی می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و دوربین سلفی هم می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن fullHD ضبط کند.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اکسپریا زد 2

 

در حالی که تنها شش ماه از معرفی ابر گوشی محبوب و معروفXperia Z1 توسط کمپانی سونی گذشته بود، در نمایشگاه MWC 2014، ژاپنی‌ها مدل جدید این گوشی با نام Xperia Z2 معرفی کردند. Xperia Z2 جهش بزرگی نسبت به Xperia Z1 محسوب نمی‌گردد و تفاوت‌های آنها به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بهتر، سخت‌افزار قدرتمندتر و بلندگوهای استریو خلاصه می‌شود. با توجه به اینکه بازار گوشی‌های موبایل توسط دو کمپانی سامسونگ و اپل رهبری می‌شود، رقابت برای تصاحب جایگاه سوم توسط کمپانی‌های سونی، ال‌جی، HTC، هواوی و نوکیا بسیار شدید است. سونی هم که به رشد پرسرعت بازار گوشی‌های هوشمند آگاه است، بخش کامپیوترهای شخصی خود یعنی VAIO را به شرکت دیگری واگذار کرد تا بتواند تمام تمرکز خود را بر روی بخش‌های موبایل و کنسول بازی متمرکز کند. کیفت مواد به کار رفته در ساخت دستگاه عالیست و هنگامی که آن را در دست می‌گیرید، متوجه این موضوع خواهید شد. شاید نتوان Xperia Z2 را به خوش‌ساختی HTC One M8دانست ولی از این نظر، مسلما یک سر و گردن برتر از رقبای کره‌ای خود مثل Samsung Galaxy S5 و LG G3 است.

عملکرد گوشی اکسپریا زد 2

 

Xperia Z2 نیز همانند Xperia Z1 دارای گواهینامه‌ی IP58 است و این بدان معناست که گوشی اکسپریا زد 2 کاملا در برابر نفوذ مایعات تا عمق 1.5 متری مقاوم است و تا حد زیادی هم می‌تواند در برابر ورود خاک و گردوغبار مقاومت نماید که بسته به نوع استفاده‌ی شما از گوشی، این موضوع می‌تواند یک امتیاز مثبت بسیار بزرگ محسوب گردد. نسبت به Xperia Z1، بدنه‌ی Xperia Z2 کمی کشیده‌تر شده ولی سونی توانسته به کمک کم کردن فضای چپ و راست صفحه‌نمایش، عرض آن را کمتر و به‌اصطلاح گوشی را کمی لاغرتر کند. با این حال، Xperia Z2 نیز همانندXperia Z1 یک گوشی بزرگ و سنگین‌وزن محسوب می‌گردد. برای مثال، پرچم‌دار سال گذشته‌ی کمپانی LG یعنیG2، با وجود بهره‌گیری از صفحه‌نمایشی مشابه Xperia Z2، از آن باریک‌تر، کوتاه‌تر و به مراتب سبک‌تر است.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی Xperia X

 

شاید نام سری نوظهور X شرکت سونی آنقدر که باید و شاید و مثل سری Z به گوش‌ها آشنا نیست. این سری گوشی‌ها از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر دارند، اما از نظر سخت‌افزاری تفاوت‌های بزرگی در مقایسه با دیگری دارند. گوشی «سونی اکسپریا ایکس» (Sony Xperia X) را می‌توان عادی‌ترین گوشی این خانواده دانست. سونی سعی کرده تا این گوشی را به سخت‌افزاری قابل‌قبولی مجهز کند تا کاربران تا حدودی خیال آسوده‌ای از نظر قدرت سخت‌افزاری گوشی داشته باشند. علاوه بر این سخت‌افزار، دوربین‌های که می‌توانند لحظات شما را به بهترین نحو ممکن ثبت کنند و همچنین تجربه‌ای کامل از تصویر و صدا با استفاده از نمایشگر بزرگ و بلندگو‌های استریو این گوشی می‌توانید داشته باشید.

عملکرد گوشی Xperia X

سیستم‌عامل به روز، باتری با ظرفیت مناسب و حسگر اثرانگشت برای امنیت بیشتر از قابلیت‌های محبوب درگوشی Xperia X و قدرتمند سونی هستند. در مقایسه با قدرتمندترین گوشی این سری، اکسپریا X به سخت‌افزاری قابل‌قبول و نه‌چندان قدرتمند مجهز شده است. استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 650 در این گوشی اگرچه قدرت زیادی را با خود به همراه ندارد؛ اما می‌تواند خیال کاربرش را از انجام بسیاری از امور روزمره و حتی بازی‌های نسبتا سنگین راحت کند. استفاده از 3 گیگابایت رم در این تراشه‌ باعث شده تا انجام هر عملیاتی، برای مثال باز کردن تعداد زیادی برنامه با مشکل خاصی همراه نباشد. همچنین با این تراشه‌ی جدید می‌توانید به اینترنت نسل چهارم متصل شوید. اکسپریای جدید، حافظه‌ی داخلی 32 یا 64 گیگابایتی و امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم 200 گیگابایت را دارد. امکانات ارتباطی دیگر نظیر Wi-Fi، بلوتوث،NFC، رادیو و امکانات مکان‌یابی دقیق هم برای این گوشی درنظر گرفته شده‌اند.

استفاده دو دوربین با سنسورهای 23 و 13 مگاپیکسلی در اکسپریاX باعث شده تا این گوشی بتواند بهترین بازده را در بخش دوربین داشته باشد. دوربین اصلی این گوشی به فلشی از نوع LED مجهز شده تا با توجه به دریچه‌ی دیافراگمf/2.0 بتواند در شرایط نوری نامناسب هم بتواند تصاویر روشنی ثبت کند. کاربر می‌تواند با هر دو دوربین اکسپریا Xویدیوهای با رزولوشن fullHD و صدای استریو ضبط کند. سونی سعی کرده تا در این گوشی هم تجربه‌ی صوتی و تصویری متفاوتی در مقایسه با سایر گوشی‌های بازار، را در اختیار کاربرانش قرار دهد. استفاده از نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن fullHD که تراکم 441 پیکسل بر اینچ را می‌تواند به تصویر بکشد، در کنار بلندگو‌های استریو می‌توانند تجربه‌ی بازی و فیلم‌دیدن را با این گوشی چندین برابر کنند. نمایشگر اکسپریا X یا استفاده از دو نوع پوشش در برابر آب و عرق دست و همچنین خط‌و‌خش مقاوم شده است



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی Xperia Z3

 

به نظر می‌آید که معرفی شش ماهه‌ی پرچم‌داران سونی کمی برای کاربران خسته کننده شده، اما سونی به هیچ عنوان دست از مواضع خود برنداشته و قصد دارد تا مصممانه این سیاست خود را ادامه دهد. سیاستی که امروزه در کمتر سازنده ای شاهد آن هستیم. به هر حال همچنان باید هر شش ماه یک بار منتظر پرچم‌داری جدید از جانب شرکت سونی بود که نسبت به نسل قبلی‌اش تفاوت‌های نه چندان انقلابی داشته. اما اکسپریا Z3 را باید ورای سایر پرچم‌داران سونی دانست. ما هم در زمان رونمایی این گوشی گمان می‌کردیم که این گوشی تفاوت چندانی با نسل قبلی خود نداشته و بایدZ3 را Z2 + 1دانست. اما این تمام واقعیت نبود. چرا که اکسپریا Z3 کاملا نظر ما را به خود جلب نمود. شاید نتوان اتفاقی انقلابی در سونی اکسپریا Z3 پیدا کرد، اما می‌توان این پرچم‌دار را تکامل یافته ترین و کم نقص ترین گوشی سونی تا به این تاریخ دانست. گوشی‌ای که بسیار دوست داشتنی و دلچسب می‌باشد. به جرات می‌توان گیراترین بخش سونی اکسپریاZ3 را طراحی آن دانست. شاید بتوان گفت که طراحی اکسپریا Z3نسبت به نسل پیشین خود تغییر زیادی نداشته، اما همین اندک تفاوت‌های ریز، سبب زیبایی این محصول شده است. نخست آن که لبه های این گوشی نسبت به Z2 گردتر شده. این انحنا نه تنها باعث زیبایی این محصول شده، بلکه در خوش دست بودن آن هم کمک شایانی نموده است.

عملکردگوشی Xperia Z3

 

نکته‌ی بعدی که در مورد خوش دست بودن این دستگاه وجود دارد، مربوط به وزن این گوشی می‌باشد. گوشی Xperia Z3 نسبت به پرچم‌دار شش ماهه‌ی گذشته خود 11 گرم سبک‌تر شده و وزن آن به 152 گرم رسیده. المان دیگر که در ارگونومیک بالای این گوشی 5.2 اینچی تأثیرگذار بوده،‌ ضخامت کم آن می‌باشد. ضخامت اکسپریاZ3 به 7.3 میلی متر رسیده که نسبت به Z2 کاهش 0.9 میلی متری داشته. نکته‌ی قابل تاملی که در زمینه‌ی ضخامت گوشی اکسپریا Z3در مقایسه با سایر پرچم‌داران سری Z سونی (Z، Z1، Z2،‌ Z3) وجود دارد، آن است که این محصول را باید باریک ترین محصول سونی در این بین بدانیم. همچنین این گوشی را باید بعد از اکسپریا Z، سبک ترین گوشی بین پرچم‌داران شرکت سونی بدانیم. ناگفته نماند که نباید از فبلت اکسپریا Z Ultra به عنوان باریک ترین عضو خانواده‌یZ سونی نیز غافل شد.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی Xperia M4 Aqua E2333

 

در «گردهمایی جهانی موبایل» (MWC 2015) در سال 2015 همه انتظار داشتند که شاهد پرچم‌دار جدید شرکت سونی یعنی Z4 باشند، البته قبل از کنفرانس هم مشخص شد که سونی قصد معرفی پرچم‌دار جدیدی را ندارد در عوض و بر خلاف انتظار گوشی M4 Aqua را در این گردهمایی معرفی کرد. این گوشی مثل گوشی‌های قبلی این شرکت ضدآب و دارای گواهینامه‌های IP67 و IP68 است. سخت‌افزار این گوشی نسبت به گوشی‌های قبلی سری M تغییرات محسوس و قابل توجهی داشته است. صفحه‌ی نمایشی با رزولوشنHD و تراکم 293 پیکسل در هر اینچ از آن، یکی از نقاط قوت این گوشی است.

عملکرد گوشی Xperia M4 Aqua E2333

این صفحه‌ی نمایش از تکنولوژی IPS استفاده می‌کند و تصاویر از زوایای مختلف در آن کاملا واضح هستند. چیپست اسنپ‌دراگون 615 با معماری 64 بیتی و دو برابر رم بیشتر (2 گیگابایت) در مقایسه با مدل قبلی M2 Aqua از نقاط قوت گوشی Xperia M4 Aqua E2333 هستند. این گوشی فقط 136 گرم وزن دارد و با توجه به 5 اینچی بودنش از ابعاد خوبی برخوردار است به طوری که باریک است و حمل آن راحت است. M4 Aqua در دو نسخه با حافظه‌های داخلی 8 یا 16 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. دوربین اصلی سونی M4 حسگر 13 مگاپیکسلی دارد. البته برتری‌ آن در دوربین مکالمه مشهود است، که تصاویر این دوربین رزولوشن 5 مگاپیکسلی دارند. همچنین M4 Aqua از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و طبق اعلام شرکت سونی دارای 4 رنگ نقره‌ای، سفید، مشکی و صورتی خواهد بود.

 

بی‌راه نیست اگر بگوییم در نگاه اول، احتمالا M4 شما را به‌یاد پرچم‌دار کنونی سونی یعنی «سونی اکسپریا Z3» می‌اندازد. از حیث طراحی ظاهری می‌توان ادعا کرد سونی ‌با استفاده از قالب‌های Z3 اما در ابعادی کوچک‌تر یک گوشی هوشمند جمع و جور ساخته و نام M4را برای‌اش انتخاب کرده است. لبه‌های گرد، قاب جلو و پشت از جنس شیشه و ضد‌آب بودن، همگی از مواردی هستند که M4 را بیش از اندازه به Z3 شبیه می‌کنند. بزرگ‌ترین تفاوت ظاهری این دو گوشی در قالب اصلی آن‌هاست؛ جنس قاب اصلی M4 از پلاستیک است و در مقابل قاب اصلی Z3 از نوع فلزی است.



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی Xperia C5 Ultra

 

نقش بستن برند تجاری «سونی» روی قاب گوشی‌های همراه، در بیشتر مواقع تضمین‌کننده‌ی کیفیت مناسب در طراحی و ساخت این محصولات است. شرکت سونی در طراحی و تولید گوشی، سیاست‌های خاصی را دنبال می‌کند. یکی از این سیاست‌ها تولید چندین سری گوشی با نام‌‌گذاری‌های مختلف برای کاربران با سلیقه‌های متفاوت و البته سخت‌افزارهای گوناگون است. سری C یکی از سری‌ گوشی‌های شرکت سونی است. گوشی‌های تولیدشده در این سری، به عکاسان سلفی سونی مشهور هستند. این گوشی‌ها معمولا به دوربین‌های سلفی باکیفیت مجهزند. بعد از تولید سه نسل موفق از این سری، نام‌گذاری گوشی چهارم با پسوند الترا همراه شد. گوشی «سونی اکسپریا C5 الترا» (Sony Xperia C5 Ultra) با بزرگ‌ترین نمایشگری که تاکنون در این سری شاهدش بودیم، معرفی شد.

عملکرد گوشی Xperia C5 Ultra

سونی نمایشگری 6.0 اینچی را با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، برای این گوشی در نظر گرفته است. همچنین این نمایشگر لایه‌ای مقاوم در برابر خرد شدن دارد. نمایشگر C5الترا از فناوریIPS بهره می‌برد و تراکم 367 پیکسل بر هر اینچ دارد.گوشی Xperia C5 Ultra با توجه به ابعاد بزرگش 187 گرم وزن دارد؛ اما برخلاف بسیاری از گوشی های تولیدی سونی، در برابر آب یا گرد و خاک مقاوم نیست. سونی در C5الترا از تراشه‌ی میان‌رده‌ی شرکت مدیاتک مدل MT6752 استفاده کرده است. در این تراشه، پردازنده‌ا‌ی 8 هسته‌ای با معماری کورتکس A53 با قدرت پردازش 1.7 گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی مالی T760MP2 مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

 

همچنین 2 گیگابایت رم هم روی این تراشه وجود دارد. C5الترا 16گیگابایت حافظه ی داخلی دارد. برای اولین بار امکان افزایش حافظه‌ی داخلی این گوشی به کمک کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم 200 گیگابایت مهیا شده است. C5الترا به تمامی امکانات ارتباطی از جمله Wi-Fi، NFC، بلوتوث و رادیو مجهز شده است. همچنین این گوشی از شبکه‌ی 4Gپشتیبانی می‌کند. امکانات مکان‌یابی از جمله A-GPS و GLONASS هم برای این گوشی در نظر گرفته شده‌اند. سونی در چهارمین عکاس سلفی‌اش، دو دوربین با سنسور‌های 13 مگاپیکسلی یکسان برای دوربین اصلی و سلفی استفاده کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی Xperia Z5 Premium

 

در جریان کنفرانس IFA2015 برلین، شرکت سونی سه گوشی جدید معرفی کرد. عنوان Z5 همراه با پسوندی در نام‌گذاری‌ هر سه گوشی به چشم می‌خورد. گوشی‌های سری Z5 از سخت‌افزار، دوربین‌، حافظه داخلی و سیستم‌عامل مشابهی برخوردار هستند. همچنین سونی از حس‌گر اثرانگشت برای بالا بردن ضریب امنیت در این سری از گوشی‌ها بهره برده است.

عملکرد گوشی Xperia Z5 Premium

وجه تمایز این سه گوشی هم در طراحی ظاهری، ابعاد و سایز نمایشگر خلاصه می‌شود. گوشی Xperia Z5 Premium دراین‌بین، سروصدای زیادی به پا کرد. در واقع سونی می‌خواهد، قدرت خود را با تولید این گوشی به رخ رقبا بکشد. این گوشی به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن ultraHD یعنی 3840 در 2160 پیکسل مجهز شده است. این نمایشگر با تراکم 806 پیکسل بر اینچ، بالاترین تراکم پیکسلی را در بین تمامی گوشی‌های هوشمند تا زمان معرفی را دارد.

برای حفاظت از این نمایشگر، لایه‌ی محافظ ضد خط‌و‌خش همراه با لایه‌ای مقاوم در برابر عرق و اثرانگشت استفاده شده است. نمایشگر سونی Z5 پریمیوم از نوع LCD است و از فن‌آوری IPS سود می‌برد. دوربین اصلی این گوشی سنسوری 23 مگاپیکسلی دارد، این اولین بار است که سونی از این سنسور در گوشی‌های تولیدی خود استفاده می‌کند. این دوربین می‌تواند ویدیوی‌های 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند. دوربین سلفی Z5 پریمیوم، هم 5.1 مگاپیکسلی است و به فن‌آوری HDR مجهز شده است.

 

این گوشی با بدنه‌ی تمام فلزی که تقریبا بازتابی شبیه به آینه دارد، وزن 180 گرمی و ضخامت 7.8 میلی‌متری در سه رنگ طلایی، مشکی و سفید عرضه‌شده است. این بدنه ضد آب و گردوغبار است. همچنین تراشه‌ی قدرتمند اسنپ‌دراگون 810 شرکت کوالکام برای سونی Z5 پریمیوم در نظر گرفته شده است. روی این تراشه 2 پردازنده‌ی 4 هسته‌ای با فرکانس‌های 1.5 و 2.0 گیگاهرتزی، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 430 و البته 3 گیگابایت رم قرار گرفته‌اند. سونی همچنان اعتقادی به عرضه‌ی گوشی در نسخههای‌ مختلف با حافظه‌های داخلی متفاوت ندارد و Z5 پریمیوم را با حافظه‌ی داخلی ثابت 32 گیگابایتی به همراه امکان به‌کارگیری کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم 200 گیگابایت روانه‌ی بازار کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی Xperia Z3 Plus

 

بر اساس آنچه در جریان مراسم رونمایی عنوان شد ‎‎‎ Z3+ با استفاده از فناوری‌های برتر دوربین مجموعه‌ی سونی که حالا در هر دو دوربین اصلی و سلفی مورد استفاده قرار گرفته است، به کاربر کمک می‌کند بهترین و باکیفیت‌ترین تصاویر را ثبت کند. قابلیت ضدآب بودن هم در Z3+ تکرار شده است و کاربر در هر شرایط آب و هوایی می‌تواند هر کاری که دوست دارد، انجام دهد. اکسپریا Z3+ در مقایسه با Z3 باریک‌تر (6٫9 میلی‌متر) و سبک‌تر (144 گرم) شده است. این تلفن هوشمند نه‌تنها ضدآب و ضد گردوغبار (IP65/68) است، بلکه به درگاه USB بدون درپوش مجهز شده است که عمل شارژ را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند. علاوه بر این در این گوشی پین شارژ مغناطیسی حذف شده که نتیجه آن طراحی یکپارچه‌تر است.

عملکرد گوشی Xperia Z3 Plus

 

گوشی Xperia Z3 Plus با پرداخت براق فریم فلزی، شیشه آبدیده و گوشه‌های مدور از هر زاویه‌ای زیبا به نظر می‌رسد. هم‌چنین گوشه‌های مدور به راحت‌تر در دست گرفتن گوشی کمک بسیار زیادی کرده‌ است. اکسپریا Z3+ در چهار رنگ عرضه می‌شود. رنگ‌های کلاسیک سفید و مشکی در کنار رنگ‌های جدید مسی و فیروزه‌ای. برای اطمینان از عملکرد مناسب دوربین، نه فقط دوربین اصلی، بلکه هر دو دوربین، به فناوری‌های Cyber-shot و Handycamسونی مجهز شده‌اند. هر دو دوربین به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانید حتی در شرایط ‌نوری نامناسب و نور کم هم از تصاویر ثبت شده‌تان لذت ببرید. دوربین اصلی گوشی به یک حس‌گر 20٫7 مگاپیکسلی با حسگر عکس Exmor RSمخصوص موبایل، موتور پردازشBIONZ موبایل و لنز زاویه‌ی عریض 25 میلی‌متری G مجهز شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت «خودکار فوق‌العاده» (Superior Auto) ‌بهبود یافته که در Z3+ از آن استفاده شده بهترین عکس را هر بار و در همان بار نخست خلق کنند. این قابلیت به‌طور خودکار تنظیمات را برای ارایه‌ی بهترین تصویر ممکن بهینه می‌کند و می‌تواند تا 52 صحنه‌ی مختلف را شناسایی کند. دوربین‌های گوشی جدید برای فیلم برداری هم مناسب هستند و می‌توانند با حداکثر کیفیت 4K فیلم‌برداری کنند.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی وان ای8

 

ایده‌ی ساخت پرچم‌دار پلاستیکی و رنگارنگ برای نخستین بار در سال 2013 به ذهن طراحان و تولید کنندگان شرکت اپل خطور کرد و نتیجه‌ی این ایده، محصولی به نام آیفون 5C شد که به دلیل قیمت بالایی که این اسمارت فون داشت، آن چندان که باید و شاید بود با استقبال و فروش خوبی روبرو نشد. حال شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی همین ایده را با پرچم‌دار سال 2014 خود یعنی One M8 انجام داد که به تولید محصولی به نام hTC One E8 منجر شد. محصولی که ویژگی منحصر به فرد M8 یعنی دو دوربین قاب پشتی و یا ویژگی خاص آن یعنی بدنه‌ی تمام فلزی را از دست داد تا شاید بتواند با قیمتی پایین‌تر از M8، نگاه کاربران بیشتری را به خود جلب کند. اما به نظر می‌رسد که شرکت اچ تی سی از پیامدهای منفی آیفون 5C شرکت اپل به خوبی عبرت نگرفت و hTC One E8 همانند آیفون 5C از قیمت بالایی برخوردار است.

عملکرد گوشی اچ تی سی وان ای8

 

طراحی و ساخت

برای درک بهتر جنس بدنه و کیفیت ساخت گوشی اچ تی سی وان ای8 می‌توان این تشبیه (و یا تعبیر) را برای کاربران به کار برد: اچ تی سی One M8 با بدنه ای پلاستیکی. این کوتاه ترین و موجز ترین تعریفی است که می‌توان در مورد این اسمارت فون به کار برد. به واقع اگر پیش از این جزو طرفداری و علاقمندان گوشی‌های شرکت اچ تی سی بوده‌اید و زبان طراحی پرچم‌داران این شرکت به دلتان نشسته است، باید بگوییم که تقریبا از سبک طراحیE8هم خوشتان خواهد آمد. جنس قاب پشتی One E8 بر خلاف M8پلاستیکی بوده و کاملا براق می‌باشد. همچنین قاب این گوشی از انحنای خوبی برخوردار بوده و به راحتی در دستان کاربر می‌نشیند. قاب پشتی E8 بر خلاف M8 خالی از هر گونه بند و یا خطی است که این امر را می‌توان به خاطر بدنه‌ی پلاستیکی آن دانست. گفتنی است که این اسمارت فون در سه رنگ قرمز، سفید و خاکستری تولید و روانه‌ی بازار شده است.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی دیزایر 816

 

در اوایل سال 2014 میلادی بود که کمپانی تایوانی hTC از دومین فبلت خود رونمایی به عمل آورد. در واقع شرکتhTC بعد از تولید و عرضه‌ی One Max به فکر ساخت دومین فبلت خود افتاد تا بتواند حضوری پر رنگ‌تر در رسته‌ی فبلت‌ها داشته باشد. hTC Desire 816 جزو فبلت‌های میان رده شناخته می‌شود و با داشتن امکاناتی درخور و البته قیمتی مناسب، پیشنهادی بسیار وسوسه کننده برای کاربرانیست که به دنبال گوشی‌ای با ابعاد بزرگ می‌گردند. اگر از زاویه ای دیگر به این گوشی نگاه کنیم،

عملکرد گوشی اچ تی سی دیزایر 816

 

یکی از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت تایوانی اچ تی سی در ساخت گوشی‌های هوشمند، یکپارچه نمودن طراحی تمام اسمارت فون‌هایش بوده. دیزایر 816 هم از این قاعده مستثنی نبوده و میمیک این میان رده شباهت‌های زیادی با پرچم‌دار سال 2014 این سازنده‌ی تایوانی یعنی M8 دارد. همچنین مانند بسیاری دیگر از گوشی‌های اچ تی سی، دیزایر 816 هم از لبه های گردی برخوردار بوده تا کاربران بتوانند کمی راحت‌تر این فبلت را در دست بگیرند. اما تفاوت بزرگی که بین این میان رده و پرچم‌داران این شرکت به چشم می‌خورد، در جنس بدنه‌ می‌باشد. دیزایر 816 برخلاف M8 و M7 از بدنه‌ی کاملا پلاستیکی ساخته شده تا حس یک گوشی میان رده را به خود گرفته باشد.این میان رده‌ی تایوانی 165 گرم وزن دارد که تنها کمی از پرچم‌دار 2014 این شرکت سنگین‌تر است. در مجموع می‌توان گفت که وزن دیزایر 816 کاملا مناسب و متعادل بوده. همانند اچ تی سی M8، گوشی اچ تی سی دیزایر 816 هم از بلندگوهای استریو در بالا و پایین صفحه نمایش بهره می‌برد که علاوه بر قرار گیری در مکان مناسب، زیبایی گوشی را هم دو چندان نموده. اما بین اسپیکرهای استریو این گوشی و M8 تفاوت ظاهری کوچکی وجود دارد که مربوط به اندازه‌ی سوراخ‌ها و حفره های آن می‌باشد. اگر به یاد داشته باشید، اندازه‌ی حفره های بلندگوی M8 بسیار ریز بود که گویی با لیزر آن‌ها را سوراخ کرده بودند! اما اندازه‌ی حفرات بلندگوی 816 اندکی نسبت به M8 بزرگ‌تر می‌باشد که کمی از زیبایی آن زدوده. علاوه بر این، اندازه‌ی بزرگ سوراخ‌های اسپیکر این گوشی باعث کثیفی زود هنگام آن نیز می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی وان 801e

 

HTC با معرفی گوشی جدید خود یعنی HTC One ، بار دیگر در صدر اخبار قرار گرفت؛ همان‌طور که پیش‌تر اعلام کرده بودیم،HTC روز اول اسفند ماه سال 91 در مراسمی رسمی که در شهر نیویورک برگزار شد، از ابر گوشی هوشمند خود با نام One پرده برداری کرد. One به معنای واقعی یک گوشی رده بالا بوده و می‌توان آن را برترین گوشی اندرویدی ساخته شده تا به این تاریخ دانست.

عملکرد گوشی اچ تی سی وان 801e

طراحی و ساخت

با اینکه کمتر پیش آمده در مورد ظاهر گوشی‌ها نظر دهیم و آن‌را بر عهده خواننده گذاشتیم، ولی در مورد گوشی اچ تی سی وان 801e کم لطفی است اگر نگوییم که واقعا زیباست. البته طراحی مستطیلی با گوشی‌های گرد آن شما را کاملا به یاد آیفون 5 می‌اندازد، مخصوصا در مدل مشکی آن، اما به نظر ما حتی از آیفون 5 نیز زیبا تر است. بدنه HTC Oneاز آلومینیوم یکپارچه ساخته شده و وزن آن نیز تنها 143 گرم می‌باشد. این وزن معادل آیفون 4S با صفحه نمایش 3.5 اینچی است که مشاهده می‌نمایید که برای یک گوشی در این ابعاد، وزن مناسبی به شمار می‌رود. ابعاد گوشی نیز 68×137.5 میلی متر است 9.3 میلی متر نیز ضخامت دارد. این یعنی یک گوشی خوش دست که از گرفتن آن در دست احساس بسیار خوبی خواهید داشت.

در ضمن، طبق گفته طراحان گوشی، پشت گوشی را با اندکی قوس، طوری طراحی نموده‌اند که در کف دست بهتر نیز بنشیند. اینکه در تولید بدنه این گوشی هیچ شکافی وجود ندارد و کاملا یکپارچه است باعث گشته که دوام دستگاه نیز به نظر مناسب باشد.

اما برسیم به توضیح محل قرار گیری کلیدها و شکاف‌های گوشی. بر روی لبه بالایی گوشی فقط کلید پاور به همراه جک 3.5 میلی متری هدفون قرار دارند.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ‌تی‌سی One E8

 

ایده‌ی ساخت پرچم‌دار پلاستیکی و رنگارنگ برای نخستین بار در سال 2013، به ذهن طراحان و تولیدکنندگان شرکت اپل خطور کرد و نتیجه‌ی این ایده، محصولی به نام آیفون 5C بود. این محصول به دلیل قیمت بالایی که داشت، آن‌چنان که بایدوشاید با استقبال و فروش خوبی روبه‌رو نشد. حال شرکت تایوانی اچ ‌تی ‌سی همین ایده را با پرچم‌دار سال 2014 خود یعنی One M8 انجام داده که به تولید محصولی به نام hTC One E8 منجر شده است.

عملکرد گوشی اچ‌تی‌سی One E8

این محصول ویژگی منحصربه‌فرد M8 یعنی دو دوربین قاب پشتی یا ویژگی خاص آن یعنی بدنه‌ی تمام‌فلزی را از دست داد تا شاید بتواند با قیمتی پایین‌تر از M8، نگاه کاربران بیشتری را به خود جلب کند. اما به نظر می‌رسد که شرکت اچ تی سی از پیامدهای منفی آیفون 5C شرکت اپل به‌خوبی عبرت نگرفته است و hTC One E8 همانند آیفون C5 قیمت بالایی دارد.

 

شاید بتوان دلیل این امر را تا حد زیادی مشخصات High Endگونه‌ی این محصول اچ تی سی دانست. برای درک بهتر جنس بدنه و کیفیت ساخت اچ تی سی One E8 می‌توان این تشبیه (و یا تعبیر) را برای کاربران به کار برد:گوشی اچ‌تی‌سی One E8 با بدنه ای پلاستیکی. این کوتاه ترین و موجز ترین تعریفی است که می‌توان در مورد این اسمارت فون به کار برد. به واقع اگر پیش از این جزو طرفداری و علاقمندان گوشی‌های شرکت اچ تی سی بوده‌اید و زبان طراحی پرچم‌داران این شرکت به دلتان نشسته است، باید بگوییم که تقریبا از سبک طراحی E8 هم خوشتان خواهد آمد. جنس قاب پشتیOne E8 بر خلاف M8 پلاستیکی بوده و کاملا براق می‌باشد.همچنین قاب این گوشی از انحنای خوبی برخوردار بوده و به راحتی در دستان کاربر می‌نشیند. قاب پشتی E8 بر خلاف M8 خالی از هر گونه بند و یا خطی است



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما
معرفی اجمالی محصول
 
این روزها آن‌قدر تنوع محصولات شرکت اچ‌تی‌سی زیاد شده که به‌سختی می‌توان مسیر گوشی‌های بالارده این شرکت را دنبال کرد. اچ‌تی‌سی در 14 ام خرداد ماه سال 1394 شمسی از چهارمین گوشی بالارده ی خود در سال 2015 به نام وان ME رونمایی کرد. همان‌طور که می‌دانید، پرچم‌دار شرکت اچ‌تی‌سی در سال 2015، وان M9 است که در کشورهای اروپایی و آسیایی عرضه شده است. اما این شرکت تایوانی تصمیم گرفت تا کمیت گوشی‌های بالارده‌ی خود را در کشورهای آسیایی افزایش دهد. از این رو اچ‌تی‌سی بعد از وان M9 از دو گوشی وان M9 Plus (با نمایشگر 5.2 اینچی و با کیفیت Quad HD و مجهز به حسگر تشخیص اثر انگشت) و وان E9 Plus (با نمایشگر 5.2 اینچی و با کیفیت Quad HD اما با بدنه‌ای پلاستیکی) برای بازار کشورهای آسیایی معرفی به عمل آورد. به‌طور تعجب‌انگیزی این شرکت هنوز گوشی‌ای به نام وان E9 معرفی نکرده است. اما شایعات زیادی در مورد این گوشی وجود دارد.
عملکردگوشی اچ‌تی‌سی One ME
قبل از معرفی رسمی این محصول، چند سایت خبری به شایعه‌ی نام وان ME9 برای گوشی اچ‌تی‌سی One ME پرداخته بودند که دست‌آخر اچ‌تی‌سی از نام ساده‌تری برای این محصول خود انتخاب کرد. وان ME تشابهات ظاهری و سخت‌افزاری زیادی با دیگر گوشی بالارده‌ی این شرکت یعنی وان M9 Plus دارد. به‌طور خلاصه می‌توان گفت که این دو گوشی جز در جنس بدنه و دوربین دوم (برای دوربین اصلی) تفاوت عمده‌ی دیگری باهم ندارند. این گوشی همانند M9 Plus به یک نمایشگر بزرگ 5.2 اینچی مجهز شده که رزولوشن جذاب Qaud HD معادل با 2560 × 1440 پیکسل را به تصویر می‌کشد. همچنین این نمایشگر تراکم پیکسلی بالای 565ppi را ارایه می‌دهد که مطمینا این میزان تراکم پیکسل، تاثیر زیادی بر مصرف باتری این گوشی خواهد داشت. سخت‌افزار این گوشی را تراشه‌ی مدیاتک X10، یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با سرعت 2.2 گیگاهرتز، یک رم سه گیگابایتی از نوع DDR3 و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی تشکیل می‌دهد که می‌توان انتظار عملکرد روان و بی‌نظیری را از آن داشت. وان ME وزنی معادل با 155 گرم دارد که اندکی از وان M9 Plus سبک‌تر است. اما ابعاد این دو گوشی هوشمند کم‌وبیش باهم برابر است و می‌توان این‌گونه برداشت که وان ME نسخه‌ی پلاستیکی گوشی وان M9 Plus به‌حساب می‌آید. بر لبه‌ی پایینی نمایشگر این گوشی، یک حسگر تشخیص اثر انگشت تعبیه شده که دقیقا بین بلندگوی پایینی ME قرار گرفته است. همچنین اندروید لالی‌پاپ به همراه رابط کاربری Sense UI 7.0 برای این گوشی در نظر گفته شده است.


:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی One M8

 

در اولین روز اسفند سال 1391، کمپانی HTC در مراسمی رسمی که شهر نیویورک میزبان آن بود، گوشی ای سوپر لوکس و خارق‌العاده را با نام One معرفی نمود. این گوشی به قدری زیبا، خوش ساخت و کامل بود که توانست عنوان برترین گوشی سال 2013 را از اکثر وب‌سایت‌های تخصصی نقد و بررسی موبایل دریافت کند. به علاوه، گوشی Oneتوانست دو سال پیاپی و با نظر 175 کارشناس حاضر در نمایشگاه MWC، عناوین برترین طراحی، برترین ساخت و جذاب‌ترین گوشی موجود در سیاره‌ی زمین را با خود به خانه ببرد. این موضوع، کمپانی تایوانی را بر آن کرد تا مدل جدید این ابر گوشی هوشمند را تقریبا یک سال بعد و اوایل فروردین‌ماه 1393 معرفی و روانه‌ی بازار نماید. مدل جدید این گوشی نیز، نام One را یدک می‌کشد ولی تنها نقطه‌ی مشترک این دو مدل، همین نام آن‌هاست زیراOne جدید (که با کد M8 معرفی گردیده) از همه نظر یک جهش بزرگ نسبت به مدل سال گذشته محسوب می‌گردد

عملکرد گوشی اچ تی سی One M8

 

گوشی اچ تی سی One M8 از لحاظ ظاهری یک گوشی کاملا گیرا و جذاب است. همچنین hTC One جدید به لطف استفاده از بدنه ای با درصد بیشتر فلز نسبت به نسل قبلی خود، بسیار زیبا و دلپسندتر شده است. به طوری که در M8حدود 90 درصد و در One قدیم چیزی در حدود 70 درصد فلز در بدنه‌شان استفاده شده است. همچنین فلز بیشتر به کار رفته در M8 سبب خوش چهره تر شدن بدنه‌ی خمیده‌ی این گوشی شده است. در واقع این 20 درصد اختلاف فلز به کار برده شده در دو پرچم‌دار اخیر hTC تنها در فریم آن‌ها بوده است. تنها قسمتی که در One از فلز استفاده نشده، فریم آن بوده است که از پلی کربنات بوده، در حالی که در M8 تنها فریم بالایی آن از فلز ساخته نشده است.

hTC دقیقه مشابه پرچم‌دار نسل قبلی خود، M8 را در سه رنگ خاکستری، نقره ای و طلایی ساخته است و با وجود بدنه‌ی فلزی خود حس فوق‌العاده ای را به کاربر منتقل می‌کند. کیفیت ساخت این گوشی در یک کلام فوق العادست و مطمئنا شما هم در نگاه اول شیفته‌ی آن خواهید شد. M8 همانند جانشین قبلی خود به طور تحسین برانگیزی سرهم بندی شده است، گویی با گوشی‌ای یک تکه روبرو هستید. این گوشی در زمینه‌ی طراحی و ساخت به راحتی قادر خواهد بود با گران‌ترین اسمارت فون ها و یا حتی گوشی‌های لوکس رقابت کند.

 

M8 دارای 146 میلی متر طول، 70.6 میلی متر عرض و 9.3 میلی متر ضخامت می‌باشد و وزن آن معادل با 160 گرم است. در پایین صفحه نمایش این گوشی هیچ کلید لمسی خازنی دیده نمی‌شود و جای خود را به دکمه های لمسی بر روی صفحه نمایش داده است. با وجود این اتفاق در M8، ما انتظار داشتیم تا کمپانی hTC استفاده‌ی بهینه تری از ابعاد این گوشی می‌کرد. چرا که LG G2 با وجود صفحه نمایشی بزرگ‌تر و به اندازه‌ی 5.2 اینچ، در مقایسه با M8، به اندازه ی 7.5 میلی متر کوتاه تر است. مطمئنا M8 با ضخامت 9.3 اینچی، هرگز به عنوان باریک‌ترین و نازک‌ترین اسمارت فون شناخته نخواهد شد. اما باید به این هم توجه کرد که بلندگوهای استریو و بدنه‌ی فلزی این گوشی در ضخامت آن بی تأثیر نبوده‌اند.



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی Desire 728 Ultra Edition

 

شرکت «اچ تی سی» با ایجاد چند تغییر کوچک در گوشی موبایل «Desire 728» مدل جدیدی را با عنوان «Desire 728 Ultra Edition» روانه‌ی بازار کرده است. هرچه از شباهت ظاهری این دو گوشی بگوییم، کم گفته‌ایم؛ به‌گونه‌ای که ابعاد، وزن، اندازه‌ی صفحه‌نمایش، باتری و دوربین همگی در این دو یکسان هستند. صفحه‌نمایش به‌کاررفته در این محصول از نوع LCD بوده و در ساخت آن از فناوری IPS بهره گرفته شده است. این نمایشگر 5.5 اینچی از وضوح تصویر 720 در 1280 برخوردار است و تراکم پیکسلی 267 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد.

عملکرد گوشی اچ تی سی Desire 728 Ultra Edition

 

مجموعه‌ی سخت‌افزاری گوشی اچ تی سی Desire 728 Ultra Edition

از یک تراشه‌ی «MT6753» مدیاتک در کنار پردازنده‌ی مرکزی هشت‌هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز تشکیل شده است که موجب عملکرد مناسبی در این گوشی موبایل خواهد شد. این مجموعه‌ی سخت‌افزاری را 3 گیگابایت رم همراهی می‌کند که به روان‌تر‌شدن عملکرد گوشی در پردازش اطلاعات کمک شایانی خواهد کرد. همان‌طور که گفتیم، این محصول با تفاوت‌های اندکی در مقایسه باDesire 728 تولید شده است که یکی از آن‌ها به ظرفیت حافظه‌ی داخلی و حافظه‌ی رم مربوط می‌شود. حافظه‌ی داخلی در Ultra Edition اچ ‌تی سی به 32 گیگابایت افزایش یافته است که این میزان نیز با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی تا 2 ترابایت قابل‌افزایش خواهد بود. بنابراین دیگر در مورد حجم زیاد فایل‌های صوتی و تصویری، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف نگرانی وجود نخواهد داشت.

پشتیبانی از اینترنت پرسرعت 4G، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و امکانات ارتباطی مانند بلوتوث نسخه‌ی 4.1، EDGE،GPRS و وای‌فای از دیگر ویژگی‌های محصول جدید اچ ‌تی‌ سی هستند که می‌توانند در برقراری انواع ارتباطات بسیار کارآمد باشند. دوربین 13 مگاپیکسلی این محصول با داشتن فلاش LED و امکاناتی از قبیل قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) و HDR امکان ثبت تصاویری باکیفیت را فراهم می‌کند. همچنین دوربین سلفی 728 Ultra Edition از سنسوری 5 مگاپیکسلی بهره برده است که می‌توانید از آن برای فیلم‌برداری با وضوح FullHD و سرعت 30 فریم بر ثانیه استفاده کنید. منبع تأمین انرژی در این محصول، یک باتری از نوع لیتیوم یون با ظرفیت 2800 میلی‌آمپر ساعت است که انرژی لازم برای 21 ساعت مکالمه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر شما یکی از کاربرانDesire 728 قدیمی هستید و تنها مشکلتان ظرفیت داخلی پایین آن بود، می‌توانید از Desire 728 Ultra Edition استفاده کنید که با داشتن 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی تا 2 ترابایت، برای رفع این مشکل اقدام کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ‌تی‌سیOne E9 Plus

 

شرکت اچ‌تی‌سی بدون هیچ‌گونه مراسم معارفه‌ای در 10 ام فروردین سال 93 شمسی از آخرین فبلت خود به نام اچ‌تی‌سی وان E9 پلاس در وب‌سایت رسمی چین خود معرفی به عمل آورد. همان طور که احتمالا می‌دانید، اصلی‌ترین تفاوت گوشی‌های سری E و M شرکت اچ‌تی‌سی به جنس بدنه‌ی آن‌ها مربوط می‌شود. مرغوب‌ترین و با‌کیفیت‌ترین گوشی‌های این شرکت، سری M است که از بدنه‌‌ای تماما فلزی بهره می‌برند. در طرف مقابل، گوشی‌های سری E قرار دارند که دارای بدنه‌ی پلاستیکی هستند.

عملکرد گوشی اچ‌تی‌سیOne E9 Plus

از دیگر تفاوت‌های چشم‌گیرگوشی اچ‌تی‌سیOne E9 Plus با وان M9 (پرچم‌دار امسال اچ‌تی‌سی) می‌توان به نمایشگر بزرگ‌تر و با کیفیت‌تر، مجموعه‌ی سخت‌افزاری متفاوت، دوربین سلفی بهتر و وایدتر و ظرفیت باتری بیشتر اشاره کرد. وان E9 پلاس به یک نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی مجهز شده که وضوح تصویر 2560 × 1440 پیکسل را به نمایش می‌دهد. با توجه به رزولوشن بالایی که این نمایشگر دارد، تراکم پیکسلی بالای 534 پیکسل بر هر اینچ برای آن بدست می‌آید. همچنین روی این نمایشگر، لایه‌ی محافظ گوریلا گلس 4 قرار گرفته که می‌تواند محافظت خوبی را در برابر خط و خش داشته باشد. سخت‌افزار این فبلت را تراشه‌ی مدیاتک نسخه‌یMT6795M، یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با سرعت 2 گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR G6200 تشکیل می‌دهد.

همچنین برای این دستگاه از سه گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گفته شده که قابل افزایش توسط کارت حافظه‌ی microSD تا 128 گیگابایت است. حسگر دوربین اصلی این گوشی کاملا مشابه با حسگر به کار رفته برای وان M9است و 20 مگاپیکسل رزولوشن دارد. همچنین یک فلاش LED این دوربین را همراهی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های ممتاز این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت به طور همزمان، اسپیکرهای دوتایی استریو (دالبی) و پشتیبانی از شبکه‌ی LTE Cat 4 اشاره کرد. در نهایت باید به باتری این گوشی اشاره کنیم. در زیر قاب این گوشی، یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 2840 میلی آمپر ساعت قرار گرفته که توسط کاربران قابل تعویض نیست. این گوشی به طور متوسط می‌تواند تا 590 ساعت در شبکه‌ی 2G در حالت استندبای قرار گیرد. همچنین می‌تواند تا 21 ساعت و نیم با مکالمه‌ی ممتد کاربران شارژ نگه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی One A9

 

تولید گوشی با بدنه‌ی فلزی، هرروز بین تولید‌کننده‌ها محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند؛ اما در این میان، شرکت‌هایی هستند که سعی دارند طراحی تولیدات خود را هرچه‌بیشتر به نمونه‌های محبوب‌تر نزدیک کنند. گوشی «اچ‌تی‌سی One A9نسخه‌ی 16 گیگابایتی » (HTC One A9 -16GB) از جمله گوشی‌هایی به شمار می‌رود که طراحی نزدیکی به آیفون 6 شرکت اپل دارد. در کنار این طراحی زیبا، One A9 به حسگر اثرانگشت برای امنیت بیشتر، سخت‌افزاری مناسب برای انجام بازی، نمایشگری باکیفیت و چشم‌نواز و دوربین‌هایی برای گرفتن عکس‌های مطلوب، مجهز شده است.

عملکرد گوشی اچ تی سی One A9

از امکانات دیگری که گوشی اچ تی سی One A9 را محبوب می‌کند، مجهزشدن به اندروید مارشمالو نسخه‌ی 6.0 است. طراحی ظاهری، گوشی‌ها را از هم متمایز می‌کند. طراحی زیبا، آن‌هم از جنس فلز می‌تواند اقبال خرید گوشی‌ها را بیشتر کند. این گوشی فلزی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به سری گوشی‌های آیفون دارد تاجایی‌که مدیر HTC اعلام کرده این گوشی را برای رقابت با آیفون اپل تولید کرده است. با این طراحی فلزی و زیبا، One A9 در حدود 143 گرم وزن و 7.3 میلی‌متر ضخامت دارد. این گوشی از شبکه‌ی 4G و تنها یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند؛ البته امکان اتصال به اینترنت بی‌سیم با استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و رادیو هم در این گوشی وجود دارد. HTC سعی کرده این گوشی را مطابق با آخرین استاندارد‌های روز روانه‌ی بازار کند و استفاده از حسگر اثرانگشت و تراشه‌ی جدید اسنپ‌دراگون 617 می‌تواند گواهی بر این موضوع باشد. این گوشی در دو نسخه‌ی 16 و 32 گیگابایتی و با رم دو یا سه گیگابایتی عرضه ‌شده است.

وجود مقدار دو/سه گیگابایت رم در این گوشی، خیال کاربران را از نرمی رابط کاربری و برنامه‌های در حال اجرا راحت می‌کند. One A9 با این مجموعه‌ی سخت‌افزاری به‌راحتی از پس‌کارهای روزمره برمی‌آید و کاربر می‌تواند بازی‌های نسبتا سنگین را به‌راحتی با آن انجام دهد. برای اولین بار در گوشی‌های HTC، One A9 به پنلی از نوع اولد مجهز شده است. این نمایشگر با فناوری امولد و با اندازه‌ی 5.0 اینچ برای مطالعه، وب‌گردی و بازی مناسب است. نمایشگرOne A9 می‌تواند تراکم 441 پیکسل بر اینچ را به تصویر بکشد؛ همچنین رزولوشن fullHD دارد و با بهره‌گیری از نسخه‌ی چهارم محافظ‌های گوریلا گلس، محافظت می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی‌اش اشاره کرد. باید به همه‌ی این قابلیت‌ها، اندروید مارشمالو نسخه‌ی 6.0 به همراه رابط‌ کاربری سنس را اضافه کرد؛ همچنین در این گوشی یک باتری 2150 میلی‌آمپر ساعتی وجود دارد که می‌تواند تا 16 ساعت، انرژی لازم را برای مکالمه فراهم کند. نمایشگر 5.0 اینچی با فناوری امولد، مقدار دو گیگابایت رم، سخت‌افزاری بر پایه‌ی اسنپ‌دراگون 617، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و اندروید مارشمالو نسخه‌ی 6.0 می‌توانند از عوامل تعیین‌کننده در خرید گوشی جدید HTC با نام One A9 باشند. طراحی ظاهری این گوشی شبیه آیفون بوده و از جنس فلز ساخته شده که این موضوع در محبوبیت آن موثر است.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ‌تی‌سی One E8

 

ایده‌ی ساخت پرچم‌دار پلاستیکی و رنگارنگ برای نخستین بار در سال 2013، به ذهن طراحان و تولیدکنندگان شرکت اپل خطور کرد و نتیجه‌ی این ایده، محصولی به نام آیفون 5C بود. این محصول به دلیل قیمت بالایی که داشت، آن‌چنان که بایدوشاید با استقبال و فروش خوبی روبه‌رو نشد. حال شرکت تایوانی اچ ‌تی ‌سی همین ایده را با پرچم‌دار سال 2014 خود یعنی One M8 انجام داده که به تولید محصولی به نام hTC One E8 منجر شده است. این محصول ویژگی منحصربه‌فرد M8 یعنی دو دوربین قاب پشتی یا ویژگی خاص آن یعنی بدنه‌ی تمام‌فلزی را از دست داد تا شاید بتواند با قیمتی پایین‌تر ازM8، نگاه کاربران بیشتری را به خود جلب کند

عملکرد گوشی اچ‌تی‌سی One E8

. اما به نظر می‌رسد که شرکت اچ تی سی از پیامدهای منفی آیفون 5C شرکت اپل به‌خوبی عبرت نگرفته است وگوشی اچ‌تی‌سی One E8 همانند آیفون C5 قیمت بالایی دارد. شاید بتوان دلیل این امر را تا حد زیادی مشخصات High Endگونه‌ی این محصول اچ تی سی دانست. برای درک بهتر جنس بدنه و کیفیت ساخت اچ تی سی One E8 می‌توان این تشبیه (و یا تعبیر) را برای کاربران به کار برد: اچ تی سی One M8 با بدنه ای پلاستیکی. این کوتاه ترین و موجز ترین تعریفی است که می‌توان در مورد این اسمارت فون به کار برد.

 

به واقع اگر پیش از این جزو طرفداری و علاقمندان گوشی‌های شرکت اچ تی سی بوده‌اید و زبان طراحی پرچم‌داران این شرکت به دلتان نشسته است، باید بگوییم که تقریبا از سبک طراحی E8 هم خوشتان خواهد آمد جنس قاب پشتی One E8 بر خلاف M8پلاستیکی بوده و کاملا براق می‌باشد. همچنین قاب این گوشی از انحنای خوبی برخوردار بوده و به راحتی در دستان کاربر می‌نشیند. قاب پشتی E8 بر خلاف M8 خالی از هر گونه بند و یا خطی است که این امر را می‌توان به خاطر بدنه‌ی پلاستیکی آن دانست. گفتنی است که این اسمارت فون در سه رنگ قرمز، سفید و خاکستری تولید و روانه‌ی بازار شده است.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ‌تی‌سی Desire 820G Plus

 

گوشی موبایل «دیزایر 820Gپلاس» (HTC Desire 820G Plus) از گوشی‌های میان رده‌ی شرکت تایوانی HTCاست. این گوشی با بدنه‌ی پلاستیکی‌اش نزدیک به 155 گرم وزن دارد. همچنین طولش 158 میلی‌متر، عرضش 79 میلی‌متر و ضخامتی در حدود 7.7 میلی‌متری دارد. در این گوشی از تراشه‌ی میان‌رده‌ی شرکت مدیاتک مدل MT6292استفاده شده است.

عملکرد گوشی اچ‌تی‌سی Desire 820G Plus

این تراشه از نوع 32 بیتی است، پردازنده‌ی 8 هسته‌ای کورتکس A7با قدرت پردازش 1.7 گیگاهرتز برای پردازش‌های اصلی این گوشی در نظر گرفته شده است. برای پردازش‌های گرافیکی هم از مالی 450 کمک گرفته شده است. به لطف این تراشه گوشی اچ‌تی‌سی Desire 820G Plus از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 3G پشتیبانی می‌کند. صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل و تراکم 267 پیکسل بر اینچ برای آن در نظر گرفته شده است. دیزایر 820Gپلاس به 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 1 گیگابایت رم مجهز شده است. البته امکان استفاده از کارت حافظه‌یmicroSD تا حجم 32 گیگابایت در این گوشی وجود دارد. از دیگر امکانات در این گوشی می‌توان به امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث،A-GPS و رادیوی FM اشاره کرد.

دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربین 8 مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی برای دیزایر 820Gپلاس در نظر گرفته شده‌اند. اندروید کیت‌کت نسخه‌ی 4.4 نقش سیستم‌عامل در این گوشی ایفای نقش می‌کند. البته از نسخه‌ی ششم سنس در این گوشی استفاده شده است. برای این گوشی یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم-یون در نظر گرفته شده، که قابلیت تعویض توسط کاربر را ندارد. استفاده از دوربین سلفی با سنسور‌ 8 مگاپیکسلی در این گوشی ثابت می‌کند که یکی از اهداف تولید این گوشی، ثبت تصاویر سلفی با کیفیت است. سلفی دوستان توجه داشته باشند با خرید این گوشی می‌توانند تصاویر سلفی قابل‌قبولی را ثبت کنند.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی Desire 620G

 

گوشی «HTC دیزایر 620G» از گوشی‌های میان‌رده‌ی شرکت تایوانی HTC به شمار می‌رود. این گوشی ۱۶۰ گرمی از پلاستیک ساخته شده و نزدیک به ۱۰ میلی‌متر ضخامت دارد. کاربر در دیزایر 620G امکان استفاده از دو سیم کارت را دارد؛ همچنین این گوشی از شبکه‌ی 3G پشتیبانی می‌کند. در دیزایر 620G، امکان استفاده ازWi-Fi، بلوتوث،GPS و رادیوی FM وجود دارد.

عملکرد گوشی اچ تی سی Desire 620G

برای گوشی اچ تی سی Desire 620G ، نمایشگری ۵ اینچی از نوع Super LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و تراکم ۲۹۵ پیکسل بر هر اینچ در نظر گرفته شده است. این گوشی به دوربین اصلی ۸ مگاپکسلی همراه با فلشLED مجهز شده است. همچنین برای عکاسی سلفی می‌توان از دوربین ۵ مگاپیکسلی این گوشی بهره برد. از ویژگی‌های کم‌نظیر این گوشی، وجود اسپیکرهای استریوی قدرتمند است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن می‌توان به یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

دیزایر 620G به تراشه‌ی میان‌رده‌ی مدیاتک MT6592 مجهز شده است. برای این گوشی، اندروید کیت‌کت نسخه‌ی ۴٫۴ به همراه رابط کاربری اختصاصی با نام سنس در نظر گرفته شده است. دیزایر 620G از باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند. تراشه‌ی نسبتا قدرتمند و 32 بیتی مدیاتک مدل MT6592 می‌تواند هرگونه نگرانی را بابت مکث یا لگ زدن در این گوشی را کاهش دهد.

 

البته اگر این گوشی به‌جای یک گیگابایت رم به دو گیگابایت رم مجهز می‌شد؛ هیچ نگرانی از این بابت برای کاربران دیزایر 620 باقی نمی‌ماند؛ از نیازهای روزمره گرفته تا بازی‌های سنگین. روی این تراشه، پردازنده‌ی اصلی 8 هسته‌ای با معماری کورتکس A7قرارگرفته که فرکانس پردازشی 1.7 گیگاهرتز دارد. همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T450MP2 هم برای پردازش‌های گرافیکی انتخاب‌شده است. همچنین هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل‌افزایش تا 32 گیگابایت، خیال کاربران را از جهت ذخیره‌ی فایل‌های موسیقی، تصویر یا ویدیویی راحت می‌کند. البته با این مقدار حافظه‌ی داخلی نمی‌توانید تعداد زیادی برنامه یا بازی روی دیزایر 620 نصب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ‌تی‌سی Desire 526G

 

گوشی موبایل «دیزایر 526جی» (HTC Desire 526G) از گوشی‌های میان رده‌ی شرکت تایوانی HTC است. این گوشی با بدنه‌ی پلاستیکی‌اش نزدیک به 154 گرم وزن دارد. همچنین طولش 139.8 میلی‌متر، عرضش نزدیک به 70 میلی‌متر و ضخامتی در حدود 10 میلی‌متری دارد. در این گوشی از تراشه‌ی میان‌رده‌ی شرکت مدیاتک مدل MT6582استفاده شده است.

عملکرد گوشی اچ‌تی‌سی Desire 526G

این تراشه از نوع 32 بیتی است، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای کورتکسA7 با قدرت پردازش 1.3 گیگاهرتز برای پردازش‌های اصلی این گوشی در نظر گرفته شده است. برای پردازش‌های گرافیکی هم از مالی 400 کمک گرفته شده است. به لطف این تراشه دیزایر 526Gاز دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 3G پشتیبانی می‌کند. صفحه‌ی نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 960 در 540 پیکسل و تراکم 267 پیکسل بر اینچ برای آن در نظر گرفته شده است. دیزایر 526G به 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 1 گیگابایت رم مجهز شده است.

البته امکان استفاده از کارت حافظه‌ی microSD تا حجم 32 گیگابایت در این گوشی وجود دارد. از دیگر امکانات در این گوشی می‌توان به امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث، A-GPS و رادیوی FMاشاره کرد. دوربین 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربین 2 مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی برای دیزایر 526G در نظر گرفته شده‌اند. اندروید کیت‌کت نسخه‌ی 4.4 نقش سیستم‌عامل در این گوشی ایفای نقش می‌کند. البته از نسخه‌ی پنجم سنس در این گوشی استفاده شده است

 

. برای گوشی اچ‌تی‌سی Desire 526G یک باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم-یون در نظر گرفته شده، که قابلیت تعویض توسط کاربر را دارد. اولین موردی که با دردست‌گرفتن دیزایر 526G توجه کاربر را به خود جلب می‌کند، وزن نسبتا زیاد آن است. بدنه‌ی این گوشی از تیک نه‌چندان مرغوب ساخته شده که مقاومت چندانی در برابر خط‌وخش ندارد. جک 3.5 میلی‌متری صدا و پورت microUSB در دو لبه‌ی مقابل هم قرار گرفته‌اند



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی Desire 626G Plus

 

اچ‌تی‌سی دیزایر 620جی پلاس را می‌توان نسخه‌ی منطقه‌ای متفاوت اچ‌تی‌سی دیزایر 626 دانست. این گوشی برای نخستین بار در کشور هند رونمایی شد. گفتنی است که این گوشی اندکی از نسخه‌ی تایوانی خود یعنی دیزایر 620 گران‌تر است. این میان رده‌ی تایوانی به یک نمایشگر 5 اینچی و با کیفیت HD مجهز شده که تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر هر اینچ را ارایه می‌دهد. سخت افزار این گوشی را چیپMediaTek MT6752، پردازنده‌ی هشت هسته ایCortex A53با حداکثر سرعت 1.7 گیگاهرتز و یک گیگابایت حافظه‌ی رم تشکیل می‌دهد.

عملکرد گوشی اچ تی سی Desire 626G Plus

 

همچنین هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی گوشی اچ تی سی Desire 626G Plus هوشمند را تشکیل می‌دهد که این میزان حافظه تا 32 گیگابایت دیگر به وسیله‌ی کارت حافظه‌ی MicroSD قابل ارتقا است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED در قاب پشتی این گوشی قرار گرفته و بر قاب جلویی آن یک لنز 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود. در نهایت یک باتری غیر قابل تعویض 2000 میلی آمپر ساعتی در زیر قاب پشتی این گوشی قرار گرفته که می‌تواند تا بیش از 521 ساعت در شبکه‌ی 2G و در حالت آماده باش، شارژ نگه دارد.تراشه‌ی قدرتمند و 64 بیتی مدیاتک مدلMT6752 جای هیچ‌گونه نگرانی را برای کاربران دیزایر 626G باقی نگذاشته است؛ از نیازهای روزمره گرفته تا بازی‌های سنگین.

 

روی این تراشه، پردازنده‌ی اصلی 8 هسته‌ای با معماری کورتکسA53 قرار گرفته که فرکانس پردازشی 1.7 گیگاهرتز دارد. همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T760MP2 هم برای پردازش‌های گرافیکی انتخاب‌شده است. این پردازنده توانست در آزمون گرافیکی انجام‌شده در دیجی‌کالا از 60 فریم ورودی نیمی از آن‌ها را پردازش کند و نمایش دهد. در مقایسه با دیزایر 626G تنها یک گیگابایت رم برای این کوشی در نظر گرفته شده که روانی کار کردن با رابط‌کاربری و باز کردن برنامه‌ها به تعداد بالا را با مشکل مواجه خواهد کرد. همچنین 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش تا 32 گیگابایت خیالتان را از نصب هر بازی یا برنامه‌ای راحت می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی Desire 828

 

گوشی موبایل HTC دیزایر 828 از دو سیم کارت نانو استفاده می‌کند. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک است. پردازنده هشت هسته‌ای این گوشی کرتکس نام گرفته و روی تراشه MT6753 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز در محیط 64 بیتی فعالیت می‌کند. پردازنده گرافیکی این گوشی موبایل Mali-T720MP3 است. حافظه داخلی دیزایر 828 ظرفیت 16 گیگابایت است و قابلیت ارتقا فضای داخلی به 200 گیگابایت را خواهید داشت. دیزایر 828 به 2 گیگابایت فضای رم مجهز شده است تا با سرعت بیشتری داده‌ها را برای پردازش به پردازنده منتقل کند.

عملکرد گوشی Desire 828

صفحه نمایش 5.5 اینجی این گوشی از رزولوشن Full-HD پشتیبانی کرده و با تراکم پیکسلی 4.4 پیکسل بر هر اینچ قابلیت دریافت 10 لمس را دارد. دیزایر 828 از شبکه سریع 4G پشتیبانی می‌کند و به جز پشتیبانی از این رابط سریع به فناوری‌های EDGE , GPRS , Wi-Fi , بلوتوث و رادیو مجهز شده است. دو سنسور دوربین 13 و 4 مگاپیکسلی با قابلیت‌های متنوعی مثل لرزشگیر اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization)، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus )، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection )، قابلیت عکاسی پانوراما ( Panorama ) و قابلیت عکاسی HDR به ترتیب روی قاب جلویی و پشتی این گوشی قرار داده شده است.

 

گوشی Desire 828 به نسخه 5.1 سیستم‌عامل شرکت گوگل مجهز شده و نکته مهم برای افرادی که از منوی فارسی استفاده می‌کنند این که این گوشی هم از زبان فارسی و هم به رابط کاربری با زبان فارسی مجهز شده است. به دلیل استفاده از رابط کاربری شرکت گوگل، نرم‌افزاری ساخت گوگل همانند Google Search،Google Maps و Gmailروی این گوشی موبایل به صورت پیش‌فرض نصب شده است. باتری این گوشی دارای ظرفیت 2800 میلی‌آمپر ساعت است و از نوع لیتیوم-یونی است. سخن آخر این‌که اچ‌تی‌سی دیزایر 828، یک گوشی موبایل دو سیم‌کارت با سخت‌افزار قوی و دوربین‌های مناسب عکاسی‌ نسبتا حرفه‌ای درکنار صفحه نمایش 5.5 اینچی یک انتخاب مقرون به صرفه به حساب می‌آید.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی مدل Desire 628

 

اچ‌تی‌سی 628 دیزایر از دو سیم‌کارت مدل نانو استفاده می‌کند. این گوشی موبایل 142 گرم وزن و بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد. پردازنده مرکزی 628 دیزایر ARM Cortex-A53 بوده و در کنار تراشه MT6753 مدیاتک در محیط 32 بیتی و با فرکانس 1.3 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. 3 گیگابایت حافظه رم همراه خوبی برای پردازشگر مرکزی این گوشی است.

عملکرد گوشی اچ تی سی مدل Desire 628

 

این حافظه به دلیل استفاده از ظرفیت بالای خود حجم زیادی از داده‌ را در کسری از ثانیه برای پردازش به پردازنده منتقل می‌کند. فضای 32 گیگابایت دست شمارا در نگه‌داری داده‌هایتان باز گذاشته است؛ هم‌چنین شما قادر به افزایش حجم به 200 گیگابایت خواهید بود. صفحه‌نمایش این گوشی 5 اینچ بوده و از نوع LCD است.

فناوری به کار گرفته‌شده در این صفحه‌نمایش IPS است. تراکم پیکسلی 294، 16 میلیون رنگ و رزولوشن 1280 × 720 از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش Desire 628 است. دیزایر 628 قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G و فناوری‌های ارتباطی EDGE , GPRS , Wi-Fi و بلوتوث نسخه 4.1 را دارد. حس‌گر دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین جلو و دوربین سلفی استفاده‌شده است تا بهترین لحظه‌های شمارا ثبت کند؛ از ویژگی‌های مهم این دوربین می‌توان به چند قابلیت آن اشاره کرد.

 

قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus )، قابلیت تشخیص چهره ( Face Detection )، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama ) و قابلیت عکاسیHDR از مشخصه‌های دوربین این گوشی است. در آخر به این نکته اشاره می‌کنیم که سیستم‌عاملDesire 628 نسخه 5.1 رابط کاربری شرکت گوگل بانام لالی‌پاپ است و قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد. پلاستیک تنها چیزی‌ است که در ساخت گوشی اچ تی سی مدل Desire 628 به کار رفته؛ البته HTC از خود ابتکار به خرج داده و در بخش‌های مختلف از پلاستیک‌هایی با بافت‌های گوناگون استفاده کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی Desire 630

 

گوشی موبایل «Desire 630» محصولی دیگر از خانواده Desireشرکت «اچ تی سی» است که شبکه «4G» را پشتیبانی می‌کند تا همراه خوبی برای وبگردی‌هایتان با سرعت بالا باشد. اگر ازجمله افرادی هستید که دو گوشی موبایل همراهتان دارید، دیگر لازم نیست هر دو گوشی‌تان را همراه داشته باشید، چراکه Desire 630، دو سیم کارت را پشتیبانی می‌کند. برای طرفداران عکاسی با موبایل هم باید گفت که دوربین اصلی این گوشی مجهز به سنسور 13 مگا پیکسلی و فلاش LED است که می‌تواند با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند.

عملکردگوشی اچ تی سی Desire 630

 

دوربین دوم هم سنسوری 5 مگا پیکسلی دارد و کیفیت عکس‌های سلفی آن رضایت کاربران را جلب خواهد کرد. بدنه پلاستیکی این گوشی تنها 140 گرم وزن دارد و طول و عرضش به ترتیب 146.9 و 70.9 میلی‌متر است. پردازنده 4 هسته‌ای به کار رفته در آن از تراشه اسنپ دراگون 400 بهره می‌برد و به 2 گیگابایت حافظه رم مجهز است. فضای ذخیره‌سازی گوشی اچ تی سی Desire 630 تنها 16 گیگابایت است که البته بخشی از آن توسط سیستم‌عامل (اندروید مارشمالو) اشغال شده است. اما به لطف شیار «microSD» که در پیکره آن تعبیه شده است، می‌تواند کارت حافظه‌هایی با حداکثر 200 گیگابایت ظرفیت را پشتیبانی کند و از این بابت نگرانی‌ای وجود نخواهد داشت. نمایشگر 5 اینچی آن از نوع «LCD» است و با فناوری «Super LCD» ساخته شده است.

این نمایشگر که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد، رزولوشنHD معادل 720 × 1280 پیکسل دارد و تراکم پیکسل‌هایش در هر اینچ 294 است. شاید برای کسانی که مرتب در منزل یا محل کارشان به وای فای دسترسی دارند، داشتن گوشی‌هایی که شبکه 4G را پشتیبانی کند خیلی اهمیت نداشته باشد اما اگر از افرادی هستید که به شبکه دیتای گوشی موبایلتان وابسته‌اید، اینکه Desire 630 می‌تواند شما را به شبکه 4G متصل کند، قابلیت مهمی محسوب می‌شود که نمی‌شود از آن چشم‌پوشی کرد.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی One M8 Dual SIM

 

در اولین روز اسفند سال 1391، کمپانی HTC در مراسمی رسمی که شهر نیویورک میزبان آن بود، گوشی ای سوپر لوکس و خارق‌العاده را با نام One معرفی نمود. این گوشی به قدری زیبا، خوش ساخت و کامل بود که توانست عنوان برترین گوشی سال 2013 را از اکثر وب‌سایت‌های تخصصی نقد و بررسی موبایل دریافت کند.

عملکردگوشی اچ تی سی One M8 Dual SIM

به علاوه، گوشی اچ تی سی One M8 Dual SIM توانست دو سال پیاپی و با نظر 175 کارشناس حاضر در نمایشگاه MWC، عناوین برترین طراحی، برترین ساخت و جذاب‌ترین گوشی موجود در سیاره‌ی زمین را با خود به خانه ببرد. این موضوع، کمپانی تایوانی را بر آن کرد تا مدل جدید این ابر گوشی هوشمند را تقریبا یک سال بعد و اوایل فروردین‌ماه 1393 معرفی و روانه‌ی بازار نماید. مدل جدید این گوشی نیز، نام One را یدک می‌کشد ولی تنها نقطه‌ی مشترک این دو مدل، همین نام آن‌هاست زیرا One جدید (که با کدM8 معرفی گردیده) از همه نظر یک جهش بزرگ نسبت به مدل سال گذشته محسوب می‌گردد. با ورود One به ایران، فرصتی یافتیم تا مهمان این ابر گوشی جذاب و دوست‌داشتنی در دیجی کالا باشیم.

 

پس با ما در نقد و بررسی HTC One M8 همراه شوید. hTC M8از لحاظ ظاهری یک گوشی کاملا گیرا و جذاب است. همچنین hTC One جدید به لطف استفاده از بدنه ای با درصد بیشتر فلز نسبت به نسل قبلی خود، بسیار زیبا و دلپسندتر شده است. به طوری که در M8حدود 90 درصد و در One قدیم چیزی در حدود 70 درصد فلز در بدنه‌شان استفاده شده است. همچنین فلز بیشتر به کار رفته در M8سبب خوش چهره تر شدن بدنه‌ی خمیده‌ی این گوشی شده است. در واقع این 20 درصد اختلاف فلز به کار برده شده در دو پرچم‌دار اخیرhTC تنها در فریم آن‌ها بوده است. تنها قسمتی که در One از فلز استفاده نشده، فریم آن بوده است که از پلی کربنات بوده، در حالی که در M8 تنها فریم بالایی آن از فلز ساخته نشده است.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی One S9

 

«One S9» عنوان گوشی موبایلی است که شرکت تایوانی «اچ تی سی» در فروردین ماه سال جاری از آن رونمایی کرد و تا چند ماه بعد آن را در اختیار کاربران جهانی قرار داد. این گوشی موبایل با داشتن امکانات مختلفی همچون پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت پرسرعت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و بدنه‌ای از جنس آلومینیوم در دسته محصولات میان‌رده قرار می‌گیرد. در ساخت این محصول از صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 بهره گرفته شده است که با توجه به ابعادش تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر هر اینچ را به نمایش می‌گذارد.

عملکردگوشی اچ تی سی One S9

این نمایشگر از نوع LCD است و برای افزایش استقامت آن در برابر ضربه‌های احتمالی از محافظ گوریلا گلس نوع 4 استفاده شده است. شرکت اچ تی سی برای این محصول حافظه داخلی 16 گیگابایتی در نظر گرفته است که بدون پشتیبانی از کارت حافظه نمی‌تواند فضای کافی برای ذخیره‌سازی حجم زیادی از فایل‌های صوتی و تصویری را در اختیار کاربران قرار دهد. با توجه به همین مسئله شما می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه نوع microSD این ظرفیت را تا 2 ترابایت افزایش داده و بسیاری از فایل‌های مورد نیاز خود را در گوشی موبایل خود به همراه داشته باشید.

 

گوشی اچ تی سی One S9 در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم، تراشه‌ای بر پایه «MT6795» مدیاتک دارد که در کنار پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارند. یکی از نقاط قوت این گوشی موبایل را می‌توان باتری 2840 میلی‌آمپر ساعتی‌اش دانست که می‌تواند انرژی لازم برای 13 ساعت مکالمه و 658 ساعت آماده به کار بودن را برای کاربران One S9 فراهم آورد. البته باید بدانید که این باتری قابل تعویض توسط کاربر نیست و در صورت بروز هرگونه مشکل شما نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. همچنین دو دوربین با سنسور‌های 13 و 4 مگاپیکسل به‌عنوان دوربین اصلی و سلفی این گوشی در نظر گرفته شده‌اند که برای رفع نیاز‌های معمولی مناسب‌اند. سنسور دوربین اصلی گوشی اچ تی سی با داشتن امکاناتی مختلفی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره بر روی سوژه (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)، قابلیت عکاسی پانوراما و HDR به‌گونه‌ای طراحی شده است که تجربه کاربری بهتری را در زمینه عکاسی با موبایل برای کاربران به ارمغان آورد. در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که سیستم‌عامل نسخه 6 اندروید در این محصول ایفای نقش می‌کند که توانسته است مجموعه کاملی از امکانات یک گوشی اندرویدی را در اختیار کاربران قرار دهد.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی Desire 826

 

امروزه خریداران گوشی‌ سعی دارند تا گوشی‌هایی با نمایشگر‌های بزرگ انتخاب کنند. اما برای خرید این قبیل گوشی‌ها باید هزینه‌ای بیشتر در مقایسه با گوشی‌های معمولی پرداخت کرد. اما گوشی «اچ‌تی‌سی دیزایر 826» (HTC Desire 826) این نمایشگر بزرگ را در کنار دوربین‌های اصلی و سلفی با کیفیت بالا، سخت‌افزاری مناسب و امکان پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

عملکرد گوشی اچ تی سی Desire 826

شرکت HTC گوشی میان‌رده‌ی خود را به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن fullHD و تراکم عالی 401 پیکسل بر اینچ مجهز کرده است. این نمایشگر از نوع LCD است و از فن‌آوری SLCD3 بهره می‌برد. صفحه‌ی لمسی این گوشی می‌تواند تا 10 لمس را به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی کند. این نمایشگر می‌تواند برای خواندن متون، وب‌گردی و بازی کردن بهترین کارآیی را داشته باشد. جا دادن نمایشگری 5.5 اینچی در قابی با طول 158 و عرض 78 میلی‌متر کار دشواری به نظر نمی‌رسد و این گوشی می‌توانست اندازه‌های کوچک‌تری داشته باشد. دیزایر 826 با توجه به پلاستیکی بودنش 183 گرم وزن دارد.

برای گوشی اچ تی سی Desire 826 دوربینی با سنسور 13 مگاپیکسل انتخاب شده است. این دوربین در کنار خود فلشی از نوعLED دارد. برای ضبط ویدیو با این دوربین هم می‌توانید روی ویدیو‌هایی با رزولوشن 1920 در 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه و صدای استریو حساب کنید. دوربین سلفی این گوشی هم سنسوری 13 مگاپیکسلی دارد و می‌توانید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی باشد که به ثبت تصاویر سلفی علاقه دارند. این دوربین مثل دوربین اصلی می‌تواند ویدیو‌های fullHD با سرعت 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند.

دیزایر 826 سخت‌افزاری میان‌رده دارد. سخت‌افزار این گوشی بر پایه‌ی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 615 است و دو گیگابایت رم دارد. در کنار این تراشه 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش تا 128 گیگابایت به کمک کارت حافظه‌ی جانبی وجود دارد. با این مجموعه‌ی سخت‌افزاری باید خیال کاربر از انجام تمام عملیات با گوشی از کار‌های روزمره گرفته تا بازی‌های سنگین راحت باشد. این گوشی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از شبکه‌ی 4Gامکان استفاده از اینترنت پرسرعت همراه را برای کاربرش فراهم می‌کند. همچنین امکان استفاده از بلوتوث و Wi-Fi برای ارتباط با سایر دستگاه‌ها و فن‌آوری‌های A-GPS و GLONASS هم برای مکان‌یابی دقیق فراهم شده است.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 830 دو سیم کارت

 

امروزه خریداران گوشی‌ سعی دارند تا گوشی‌هایی با نمایشگر‌های بزرگ انتخاب کنند؛ اما برای خرید این قبیل گوشی‌ها باید هزینه‌ای بیشتر در مقایسه با گوشی‌های معمولی پرداخت کرد. گوشی «اچ‌تی‌سی دیزایر 830 دو سیم کارت» (HTC Desire 830 Dual SIM) این نمایشگر بزرگ را در کنار دوربین‌های اصلی و سلفی با کیفیت بالا، سخت‌افزاری مناسب و امکان پشتیبانی از شبکه‌ی4G ، با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهد .شرکت HTCگوشی میان‌رده‌ی خود را به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشنfullHD و تراکم عالی 480 پیکسل بر اینچ مجهز کرده است. این نمایشگر از نوع LCD است و از فناوری SLCD بهره می‌برد. صفحه‌ی لمسی این گوشی می‌تواند چند لمس را به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی کند. این نمایشگر می‌تواند برای خواندن متون، وب‌گردی و بازی‌کردن بهترین کارآیی را داشته باشد. جادادن نمایشگری 5.5 اینچی در قابی با طول 157 و عرض 78 میلی‌متر کار دشواری به نظر نمی‌رسد و این گوشی می‌توانست اندازه‌های کوچک‌تری داشته باشد. دیزایر 830 با توجه به پلاستیکی‌بودنش 156 گرم وزن دارد که در مقایسه با گوشی‌های قدیمی و هم‌رده‌ی دیزایر وزن کمتری دارد.

عملکرد گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 830 دو سیم کارت

 

برای گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 830 دو سیم کارت دو سیم‌کارت، دوربینی با سنسور 13 مگاپیکسل انتخاب شده است. این دوربین در کنار خود فلشی از نوع LED دارد. برای ضبط ویدیو با این دوربین هم می‌توانید روی ویدیو‌هایی با رزولوشن 1920×1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه و صدای استریو حساب کنید. دوربین سلفی این گوشی هم سنسوری 4 مگاپیکسلی دارد و می‌تواند یکی از انتخاب‌های برتر برای کسانی باشد که به ثبت تصاویر سلفی علاقه دارند. این دوربین مثل دوربین اصلی می‌تواند ویدیو‌هایfullHD با سرعت 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند. همچنین این دوربین پیکسل‌های بزرگی تولید می‌کند و با توجه به دریچه‌ی دیافراگم‌ خود می‌تواند تصاویر شفافی ثبت کند.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل اچ تی سی دیزایر 820

 

امروزه خریداران گوشی‌ سعی دارند تا گوشی‌هایی با نمایشگر‌های بزرگ انتخاب کنند. اما برای خرید این قبیل گوشی‌ها باید هزینه‌ای بیشتر در مقایسه با گوشی‌های معمولی پرداخت کرد. اما گوشی «اچ‌تی‌سی دیزایر 820» (HTC Desire 820) این نمایشگر بزرگ را در کنار دوربینی مناسب، سخت‌افزاری مناسب و امکان پشتیبانی از شبکه‌ی 4G را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

عملکرد گوشی موبایل اچ تی سی دیزایر 820

 

شرکت HTC گوشی میان‌رده‌ی خود را به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن HD و تراکمی در حدود 267 پیکسل بر اینچ مجهز کرده است. این نمایشگر از نوع LCD است و از فن‌آوری IPS بهره می‌برد. صفحه‌ی لمسی این گوشی می‌تواند تا 5 لمس را به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی کند. این نمایشگر می‌تواند برای خواندن متون، وب‌گردی و بازی کردن بهترین کارآیی را داشته باشد. جا دادن نمایشگری 5.5 اینچی در قابی با طول 158 و عرض 79 میلی‌متر کار دشواری به نظر نمی‌رسد و این گوشی می‌توانست اندازه‌های کوچک‌تری داشته باشد. دیزایر 820 با توجه به پلاستیکی بودنش 155 گرم وزن دارد.

برای گوشی موبایل اچ تی سی دیزایر 820 دوربینی با سنسور 13 مگاپیکسل انتخاب شده است. این دوربین در کنار خود فلشی از نوعLED دارد. برای ضبط ویدیو با این دوربین هم می‌توانید روی ویدیو‌هایی با رزولوشن 1920 در 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه و صدای استریو حساب کنید. البته امکان ضبط ویدیوهایی با سرعت 60 فریم بر ثانیه هم وجود دارد. دوربین سلفی این گوشی هم سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد. این دوربین مثل دوربین اصلی می‌تواند ویدیو‌هایfullHD با سرعت 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند.

دیزایر 820 سخت‌افزاری نسبتا قدرتمند دارد. تراشه‌ی 64 بیتی اسنپ‌دراگون 615 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این تراشه از دو پردازنده‌ی 4 هسته‌ای، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 306 و دو گیگابایت رم را روی خود جا داده است. در کنار این تراشه 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش تا 128 گیگابایت وجود دارد. با این مجموعه‌ی سخت‌افزاری باید خیال کاربر از انجام کاره‌های روزمره و بازی‌های سنگین راحت باشد. این گوشی با امکان پشتیبانی از شبکه‌ی 4G عرضه شده است. پشتیبانی از شبکه‌ی 4Gامکان استفاده از اینترنت پرسرعت همراه را برای کاربرش فراهم می‌کند. همچنین امکان استفاده از رادیوی FM، بلوتوث و Wi-Fiبرای ارتباط با سایر دستگاه‌ها و فن‌آوری‌های A-GPSوGLONASS هم برای مکان‌یابی دقیق فراهم شده است.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل One M8 EYE - ظرفیت 16 گیگابایت

 

اچ‌‌تی‌سی وان M8 یکی از بهترین گوشی‌های تولید شده در سال 2014 میلادی بود. این پرچم‌دار از هر نظر، کم‌عیب و بی‌نظیر ارزیابی می‌شد. از مهم‌ترین نقاط قوت این گوشی، می‌توان به طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، نمایشگر چشمگیر، سخت‌افزار قدرتمند، رابط کاربری بهینه و اسپیکرهای باکیفیت اشاره کرد. تنها موردی که ممکن بود اندکی کاربران این گوشی را اذیت کند، دوربین پشتی آن بود که فقط 4 التراپیکسل رزولوشن داشت. سیاست اچ‌‌تی‌سی در به کارگیری این دوربین 4 التراپیکسلی در گوشی M8 تا حدی پذیرفتنی بود.

عملکرد گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل One M8 EYE - ظرفیت 16 گیگابایت

این شرکت می‌خواست دوربین اصلی گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل One M8 EYE - ظرفیت 16 گیگابایت از پیکسل‌های بزرگ‌تر (ولی در عوض با تعداد کمتری) برخوردار باشد تا بدین وسیله این دوربین بتواند نور بیشتری جذب کند و در نتیجه، کاربران با عکس‌های روشن‌تر و باکیفیت‌تری روبه‌رو شوند. اما اچ‌‌تی‌سی با این کار در دوربین وانM8 ، رزولوشن کمتر را فدای جذب نور بیشتر کرد. در واقع این موضوع مهم، دلیل اصلی نارضایتی تعدادی از کاربران وان M8 بود.

خوشبختانه شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی به صدای منتقدان خود گوش داد و حدود هفت ماه پس از تولید وان M8، به تولید اچ‌‌تی‌سی One M8 EYE (وان ام8 آی) دست زد. اغلب مشخصات فیزیکی و سخت‌افزاری این گوشی با وان M8یکسان است و به طور عمده، می‌توان تفاوت اصلی این دو گوشی را در دوربین اصلی آن‌ها جستجو کرد. در قاب پشتی وان M8 EYE هم دو دوربین به چشم می‌خورد؛ اما دوربین اصلی (پایینی) رزولوشنی برابر 13 مگاپیکسل دارد. در بالای این دوربین، دوربین دیگری دیده می‌شود که برای عمق بخشیدن و ایجاد تصاویر سه بعدی (3D) طراحی شده است.

 

در ادامۀ بحث تفاوت بین این دو گوشی، باید به نبود قابلیت NFC و حسگر اینفرارد در گوشی M8 EYE اشاره کرد. همچنین اگر به یاد داشته باشید، دوربین‌های پشتی وان M8 را خطی به یکدیگر متصل می‌کرد که این خط دیگر در وانM8 EYE دیده نمی‌شود. خوانندۀ نقد و بررسی گوشی اچ‌تی‌سی وان M8 EYE در دیجی کالا هستید.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل Desire Eye

 

رونمایی از گوشی Desire Eye در ادامه رفتار جسته گریخته HTCصورت گرفت. این شرکت که در سالیان اخیر با چندین مرتبه تغییر مدیریت روبرو بوده مسلما با تغییر اهداف پیاپی نیز مواجه شده است. ابتدا One M8 را معرفی شد، بعد نسخه پلاستیکی آن یا همان E8 و بعد از آن‌هم مدل نسبتا میان رده Desire 816؛ که بعدا با دو نسخه تکمیلیDesire 820 و Desire 816G که اولی نسخه ارتقا یافته و دومی نسخه تنزل یافته 816 Desire اصلی بودند. هنوز جوهر برچسب‌های بسته‌بندی Desire 820 خشک نشده، این شرکتDesire 826 را نیز معرفی کرده است. Desire Eye با بهره‌گیری از آخرین نسل پردازنده‌های کوالکام موسوم به اسنپدراگون 801 از نوع 4 هسته‌ای با سرعت 2.3 گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکیAdreno 330 و 2 گیگابایت حافظه، مجموعه بسیار جذابی را گرد هم آورده است.

عملکرد گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل Desire Eye

بدنه

گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل Desire Eye نیز از این قاعده مستثنا نبوده و دارای بدنه‌ی پلاستیکی بوده، اما از نوع مرغوب آن. چیزی که با دیدن Desire Eye از دیدنش متعجب شدیم درواقع وجود کلید سخت‌افزاری شاتر دوربین بر روی بدنه این گوشی بود و شاید وجود طرح‌های نوار دار که در Desire 820 هم از HTC دیده بودیم دیگر چندان عجیب نبود. البته دکمه در نظر گرفته‌شده برای دوربین این گوشی بدون نقص نیست و به اعتقاد بسیاری از افراد کمی سفت است، این سفتی بیش‌ازحد، باعث تکان خوردن دست کاربر در هنگام ثبت عکس شده، که نتیجه‌ای جز ثبت عکس‌های بلوری برای کاربر در پی ندارد. البته از طرف دیگر هم اگر این دکمه نرم‌تر از این بود احتمالا عده‌ی دیگری فشردن اتفاقی این دکمه در جیب را مطرح می‌کردند.

 

البته ویژگی اصلی گوشی‌هایی که از کلید سخت‌افزاری دوربین بهره می‌برند را شاید بتوان اجرای اپلیکیشن دوربین این گوشی‌ها بدون نگاه کردن و آزاد نمودن قفل امنیتی گوشی دانست. با استفاده از این دکمه، (درست مانند سایر گوشی‌هایی که از وجود این دکمه بهره می‌برند) حتی زمانی که گوشی در جیب شماست قادرید بدون جلب توجه، دوربین گوشی را فعال سازید.



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل اچ تی سی مدل One X9 دو سیم کارت

 

این روز‌ها، اختلاف سخت‌افزاری بین گوشی‌های میان‌رده و بالارده آن‌قدر کم شده که متمایز کردن این دو دسته از هم مشکل به نظر می‌رسد. گوشی «اچ‌تی‌سی وان ایکس 9» (HTC One X9) هم از این دسته گوشی‌هاست که با سخت‌افزار و شکل‌و‌شمایلی مشابه گوشی‌های بالارده، اما به‌عنوان یک گوشی میان‌رده وارد بازار شده است. سخت‌افزاری قدرتمند که می‌تواند برای هر منظوری مورداستفاده قرار گیرد، نمایشگری بزرگ که برای بازی و مطالعه مناسب به نظر می‌رسد، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و امکان اتصال به اینترنت 4G در کنار باتری مناسب و قاب آلومینیومی؛ مواردی هستند که این گوشی را همه‌ی رده‌ی گوشی‌های بالارده قرار می‌دهد.

عملکرد گوشی موبایل اچ تی سی مدل One X9 دو سیم کارت

انتخاب یکی از قدرتمندترین تراشه‌های تولیدی شرکت مدیاتک با نام «هلیو ایکس10» (Helio X10) برای این گوشی تضمین‌کننده‌ی قدرت پردازشی گوشی موبایل اچ تی سی مدل One X9 دو سیم کارت در انجام هرگونه عملیاتی است. در کنار این پردازنده‌ی اصلی 8 هسته‌ای، سه گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته‌شده است. همچنین به 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده که به کمک کارت حافظه‌ی جانبی تا 200 گیگابایت دیگر هم قابلیت افزایش دارد. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و امکان اتصال به اینترنت نسل چهارم را هم دارد.

 

برای X9 نمایشگری 5.5 اینچی با تراکم مناسب 401 پیکسل بر اینچ در نظر گرفته‌شده که در کنار سخت‌افزار قدرتمند این گوشی، برای بازی مناسب است. ترکیب رویایی با در نظر گرفتن بلندگو‌های استریوی X9 برای دوستداران بازی به نهایت می‌رسد. این نمایشگر می‌تواند تا 10 لمس را به‌صورت هم‌زمان پاسخگو باشد و با نسخه‌ی چهارم از محافظ‌های گوریلا گلس پوشانده شده است.

 

دو دوربین با سنسور‌های 13 و 5 مگاپیکسلی برای دو دوربین X9در نظر گرفته‌شده‌اند؛ دوربین اصلی با فلشی از نوعLED دورنگ همراه شده تا در مکان‌های تاریک هم بتواند تصاویر مناسبی ثبت کند. این دوربین به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر مجهز شده تا لرزش دست مانع از ثبت تصاویر مناسب و باکیفیت نشود. دوربین سلفی X9، سنسوری 5 مگاپیکسلی دارد و با توجه به دریچه‌ی دیافراگم و فاصله‌ی کانونی‌اش می‌تواند تصاویر سلفی مناسبی ثبت کند.

 

 

از نقاط قوت X9 می‌توان به اندروید مارشمالو نسخه‌ی 6 و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی‌اش اشاره کرد. همچنین قاب پشتی این گوشی از جنس آلومینیوم است که علاوه بر بخشیدن زیبایی به X9، باعث شده که این گوشی چیزی در حدود 170 گرم وزن و 8 میلی‌متر ضخامت داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()