نوشته شده توسط : شبکه ما

توپ بسکتبال توپ بزرگ کروی است که در بازی بسکتبال مورد استفاده قرار می‌گیرد. اندازه استاندارد یک توپ بسکتبال در ان‌بی‌ای ۲۹،۵ تا ۲۹،۸۷۵ اینچ و (۷۵ به ۷۵،۸۸ سانتی‌متر) می‌باشد. جنس این توپ از چرم، لاستیک و کامپوزیت ساخته شده است در سال ۱۹۴۲ توپ بادوام و جهت اسان‌گیری در دست اختراع شد. از. سال ۱۹۶۷ تا سال ۱۹۷۶، مشخصه رنگ قرمز و ابی و سفید درس ان‌بی‌ای استفاده می‌شد.

اندازه‌ی رسمی توپ بسکتبال همانند بازی کنان، توسط مقاماتِ لیگ تعیین می‌شود. ادامه‌ی این مقاله را ببینید تا بیشتر در مورد این موضوع بدانید.

اندازه‌ی رسمی توپ بسکتبال

این مهم است که بازی‌ای را که می‌خواهید به طور کامل دنبال کنید، بشناسید. آن چه تا کنون شگفت‌ انگیز بوده و ممکن است بعضی از شما بسیار دوست داشته باشید این است که اندازه‌ی توپ بسکتبال چقدر است؟ لازم است این واقعیت را بدانید هر چند که ممکن است بی ‌اهمیت به نظر برسد. مقیاس‌های رسمی و قوانین لیگ برای یک توپ بسکتبال شامل دورِ توپ، فشارِ باد و وزنِ توپ است. در برخی موارد، مواد یا سازنده نیز ممکن است مورد توجه قرار بگیرد.

اندازه‌ها و مشخصات

انجمن ملی ورزشی دانشجویان (NCAA) - زنان

NCAA می‌گوید توپ بسکتبال استفاده شده برای مسابقه‌ی زنان از اندازه‌ی 6 است. دورِ توپی بین 5ر28 و 29 اینچ و وزنی بین 18 و 20 اونس دارد. هنگامی که از ارتفاع 6 فوت پرت شود، ارتفاعِ باز جهش آن باید بین 51 و 56 اینچ باشد.

انجمن ملی ورزشی دانش جویان (NCAA)- مردان

شرایطِ این انجمن در مقایسه با لیگ ملی بسکتبال (NBA) یا فدراسیون بین‌ المللی بسکتبال (FIBA)، سخت نیست. توپ با اندازه‌ی 7 برای مسابقات مردان، استاندارد است. دورِ توپ بین 5ر29 و 30 اینچ اندازه‌ گیری می‌شود و دارای وزنی در بازه‌ی20 و 22 اونس است. سر انجام، اگر از ارتفاع 6 فوت رها شود، یک جهش با ارتفاعِ 49 تا 54 اینچ باید وجود داشته باشد.

لیگ ملی بسکتبال

 

بسکتبال NBA در شروع توسط اسپالدینگ به وجود آمد و اندازه‌ی رسمی برای مسابقات مردان باید با دورِ توپ 5ر29 اینچ باشد. وزنِ توپ 22 اونس بوده و می‌تواند با فشاری در بازه‌ی 5ر7 تا 5ر8 سای باد شود. این توپ‌ها از چرمِ نارنجی با حروفِ سیاه ساخته شده‌اند و در اندازه‌ی 7 هستند. اندازه برای زنان کمی متفاوت است. باز هم، در حالی که در اکثر موارد توسط اسپالدینگ ساخته شده است، توپ زنانِNBA کوچکتر است (اندازه‌ی 6). دور آن بین 5ر28 و 29 اینچ و وزن، بینِ 18 و 20 اونس رده‌ بندی می‌شود. توپ می‌تواند بیشتر و تا حداکثر فشارِ 9 سای باد شود. توپ به طور متناوب از چرم نارنجی و سفید ساخته شده است.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

کونگ‌فو (به چینی: 功夫) یک اصطلاح مشهور چینی است که اغلب برای اشاره به هر یک از انواع هنرهای رزمی چینی ـ از جمله شکل مدرن آن ووشو ـ بکار می‌رود. معنای اصلی کونگ فو در زبان چینی تا حدی از آنچه که این روزها از این لغت برداشت می‌شود متفاوت است. کونگ‌فو در اصل به معنای تخصص فرد در هر مهارتی - نه لزوماً رزمی- می‌باشد. تغییر معنایی این واژه احتمالاً به دلیل ترجمه نامناسب فیلم‌های چینی اتفاق افتاده است.

 

واژه کونگ‌فو از دو بخش «کونگ» یا «گونگ» (چینی: ) به معنای کار، فعالیت، شایستگی یا دستاورد و «فو» (چینی: ) تشکیل می‌شود. «فو» در زبان چینی هم به معنی انسان است و هم پسوندی با معانی بسیار مختلف. اگر فو را در معنای اول آن در نظر بگیریم معنی کونگ‌فو چیزی شبیه به «دستاورد انسان» خواهد بود و اگر آن را پسوند بدانیم معنای آن «فعالیت و تلاشی که با صرف زمان و انرژی قابل توجه به دست می‌آید» خواهد بود.

 

به این ترتیب «تمرین کونگ‌فو» در اصل به معنی تمرین یک رشته رزمی نبوده است بلکه به فرایند کلی تمرینات بدنی و ذهنی یک شخص و آموزش‌ها و تکامل مهارت‌های او اشاره داشته است. حالا این مهارت ممکن است در زمینه یک هنر رزمی باشد یا هر مهارت دیگری در رشته های هنری، علمی و فنی مختلف. از سبک های ایرانی کونگ فو می توان به کونگ فو پرتوآ ، کونگ فو توآ و کونگ فو گرات سان اشاره کرد.

 

یک هنر رزمی ایرانی و یکی از سبک‌های ورزش کونگ‌فو است که بر بدن و روان سالم‌تر تاکید می‌کند.این ورزش با بهره‌گیری از تجربهٔ استاد پروفسور ابراهیم میرزایی در زمینه‌های رشته‌های مختلف رزمی و جنگ‌های چریکی، در سال ۱۳۵۱ بنیان‌گزاری پس از گذراندن مراحل آزمایش در باشگاه سرباز (پهلوی سابق) فعالیت رسمی خود را با تاسیس دانشکده انشاء تن و روان در سال ۱۳۵٢ آغاز نموده است. کونگ‌فو توآ دارای هفت مایگاه (بخش) است که به غیر از مایگاه اول که به حرکات فیزیکی و فعالیت‌های بدنی می‌پردازد، بقیه به جنبه‌های علمی، عرفانی و پزشکی در خصوص تن و روان اشاره دارد.اصول اساسی کونگ‌فو توآ توسط ابراهیم میرزایی در کتابی به عنوان کاراته و ذن انتشار یافته است.



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

مار، جانوری خزنده، گوشت‌خوار، کشیده (دراز) و بدون پا است که به دلیل نداشتن پلک و گوش بیرونی می‌توان آن‌ها را از مارمولک بی‌پا جدا کرد. مارها جانورانی، خونسرد، از گروه آب پرده داران و مهره‌دارانی است که بدنش از پولک‌هایی که با هم همپوشانی دارند، پوشیده شده‌است.

مار از ردهٔ خزنده‌چهرگان، زیرردهٔ دوکمانان، فرورده پولک‌سوسمارشکلان، بالاراستهٔ پولک‌خزندگان، راستهٔ پولک‌داران، زیرراستهٔ ماران (Serpentes) است.[۱]

 

بیشتر گونه‌های مار، جمجمه ای دارند که چندین مفصل بیشتر از اجداد مارمولکشان دارد. این جمجمه به آن‌ها اجازه می‌دهد تا شکارهای بسیار بزرگتر از سرشان را با کمک آرواره‌هایی که به شدت جابجایی پذیرند ببلعند. اندام درونی بدن مارها برای تطبیق بیشتر با بدن کشیده و درازشان، به گونه‌ای است که عضوهای جفت در آن‌ها مانند کلیه‌ها به جای آنکه در دو سوی بدن باشد، یکی پس از دیگری قرار گرفته همچنین بیشتر آن‌ها تنها یک شش دارند که کار می‌کند. برخی گونه‌های مار هنوز لگن خاصره دارند و یک جفت اندام بازماندهٔ ژنتیکی ناخن مانند در دو سوی پارگین آن‌ها دیده می‌شود.

 

مارها غیر از قطب جنوب، برخی خشکی‌های بزرگ مانند ایرلند و زلاندنو و بسیاری از جزیره‌های کوچک اقیانوس اطلس و مرکز اقیانوس آرام در همهٔ قاره‌ها زندگی می‌کنند.[۲] البته دریاماران در سراسر اقیانوس هند و آرام پراکنده شده‌اند. تا کنون نزدیک به ۲۰ تیره از مار که شامل ۵۰۰ سرده و نزدیک به ۳۴۰۰ گونه است، شناسایی شده است.[۳][۴]

 

بزرگی طول مارها از ۱۰ سانتیمتر برای مار قلمی تا ۶٫۹۵ متر برای پایتون مشبک گسترده شده‌است.[۵] سنگواره‌ای از مار به نام تیتانوبوآ یافت شده است که ۱۳ متر طول داشته است.[۶] احتمالاً نسل مارها یا به مارمولک‌های آبی یا به مارمولک‌های زیرزمینی در دوران ژوراسیک با آخرین فسیل مربوط به ۱۴۳ تا ۱۶۷ میلیون سال پیش بازمی‌گردد.[۷] گوناگونی مارهای امروزی به نظر مربوط به دورهٔ پالئوسن در دورهٔ ۶۶ تا ۵۶ میلیون سال پیش است. قدیمی‌ترین توصیفی که از یک مار پیدا شده مربوط به پاپیروس بروکلین است.

 

 

بیشتر مارها زهر ندارند آن دسته‌ای که زهرآگین اند هم در درجهٔ نخست از آن برای شکار و کشتن طعمهٔ خود استفاده می‌کنند تا برای دفاع شخصی. برخی مارهای زهرآگین می‌توانند باعث زخم شدید در انسان حتی مرگ شوند. مارهای بی زهر شکار خود را می‌توانند زنده بخورند یا آن را نخست با پیچیدن به دور طعمه و فشردن می‌کشند سپس می‌خورند.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

تِمساح یا کروکودیل جانوری است خزنده دارای چهار دست و پا، در آب به راحتی شنا می‌کند، اما همیشه در آب نمی‌ماند و تخم‌هایش را در خشکی می‌گذارد. این حیوان دارای فک و دندان‌های بسیار نیرومند است و به گروه چهاراندامان از تیره تمساحیان (Crocodylidae) تعلق دارد. این خزندهٔ آبی و خشکی بزرگ در سراسر مناطق استوایی آفریقا، آسیا، آمریکا و استرالیا زندگی می‌کند. تمساح مانند سایر موجودات ساکن در رودخانه‌ها و دریاچه‌ها و سرزمین‌های مرطوب در آب‌های شیرین و گاهی در آب‌های کمی شور زندگی می‌کند.

تمساح واژه ای است که برای نامیدن انواع مختلف کروکودیل از جمله کایمن و الیگاتور استفاده می‌شود. در گذشته واژه نهنگ به جای تمساح استفاده می‌شد اما در قرن بیستم نهنگ به واژه ای برای نامیدن والها تبدیل شد و تمساح جای آن را در معنی کروکودیل گرفت. امروزه بسیاری از اوقات نام تمساح و سوسمار به جای یکدیگر استفاده می‌شوند در حالی که سوسمار نام گروه دیگری از خزندگان، دربرگیرنده مارمولک، بزمجه و... است که در زبان انگلیسی بدانlizard گفته می‌شود.

تمساح اغلب از مهره‌داران دیگر مانند انواع ماهیها، خزندهها و پستانداران و بعضی وقت‌ها از بی‌مهرگانی مانند صدفها و سخت‌پوستان با توجه به گونه‌های خود تغذیه می‌کنند. تمساح شجره تاریخی دارد و از زمانهای دور وجود داشته و این اعتقاد وجود دارد که از زمان دایناسورها به این طرف تغییرات ناچیزی داشته‌است.

به‌رغم سابقه ماقبل تاریخ، از انواع پیشرفته خزندگان هستند. برخلاف خزندگان دیگر، قلب چهار محفظه‌ای، دیافراگم و قشر مغزی هوشمند دارد. سیستم صوتی خارجی تمساح، علائم زندگی آبی و خاکی و سبک زندگی دوره‌ای دارد. تمساح دوزیست است. تمساح بدن خط دار ناصافی دارد و می‌تواند به سرعت و راحت در آب شنا کند و همچنین می‌تواند هنگام شنا پاهای خود را در کناره‌های بدن خود جمع کند و با کاستن از مقاومت آب سریعتر شنا کند. تمساح پاهایی باانگشتان چسبیده بهم دارد، گرچه این پاها برای پا زدن در آب به کار نمی‌رود، اما این خصوصیت امکان برگشت سریع و حرکتهای ناگهانی را در آب را به او می‌دهد. در مسافت‌های کوتاه، حتی بیرون از آب خیلی سریع می‌باشد. تمساح آرواره‌های فوق العاده قوی و دندان‌های تیز برای گرفتن و پاره کردن گوشت دارد.

 

اگر دهان تمساح بسته نگهداشته شود نمی‌تواند آن را باز کند. بهمین دلیل برای مطالعه یا حمل و نقل تمساح، معمولاً آرواره‌های او را با نوارهای فلزی یا با بندهای لاستیکی بزرگ که از تایر و تیوب اتومبیل تهیه می‌شوند، می‌بندند. تمساح همچنین حرکات جانبی محدودی در گردن خود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

گُرگِ خاکِستَری (نام علمی: Canis lupus) یا بطور خلاصه گرگ، از پستانداران گوشتخوار است. این حیوان بومی اوراسیا و آمریکای شمالی است و بیشترین پراکندگی جغرافیایی را در بین تمام اعضای خانواده سگ‌سانان است. گرگ نیای وحشی سگ است. یعنی سگ‌ها از نسل نوعی گرگ هستند که بین ۱۸ تا ۳۲ هزار سال پیش اهلی شدند. ۳۷ زیرگونه از گرگ شناسایی شده که سگ اهلی، دینگو، گرگ خاوری، گرگ قرمز و گرگ ایرانی از جمله آنها هستند.

 

بیشتر گرگ‌ها به رنگ خاکستری با لکه‌هایی از رنگ‌های دیگر هستند اما رنگ‌های سفید، سرخ، قهوه‌ای و سیاه نیز در آنها دیده می‌شود. اندازه و وزن گرگ‌ها در نقاط مختلف بسیار متفاوت است. به این صورت که عموماً در عرض‌های جغرافیایی بالاتر (مناطق شمالی) گرگ‌ها جثه بزرگتری دارند. گرگ‌های ایرانی از کوچکترین انواع گرگ با میانگین وزن حدود ۲۵ کیلوگرم هستند اما گرگ‌های آلاسکا و کانادا و شمال روسیه بسیار بزرگترند. گرگ‌ها در مقایسه با خویشاوندان نزدیک خود همچون شغال زرد و کایوت بیشتر برای شکار جانوران بزرگ تخصص یافته‌اند. علاقه بیشتری به زندگی اجتماعی دارند و از زبان رفتاری غنی و پیچیده‌ای بهره‌مند هستند.

 

 

هسته اصلی گروه اجتماعی گرگ‌ها از یک خانواده متشکل از زن و شوهر و فرزندانشان تشکیل می‌شود که معمولاً در قالب گله‌ای از چند خانواده زندگی می‌کنند. گرگ به طور کلی یک شکارچی رأس هرم غذایی محسوب می‌شود و فقط انسان و در برخی نقاط ببر توانایی شکار آن را دارند. غذای اصلی گرگ‌ها با شکار سم‌داران بزرگ مثل انواع گوسفند وحشی، بز وحشی، آهو و گوزن تأمین می‌شود اما گاهی به سراغ حیوانات کوچکتر، دام‌های اهلی، لاشه و زباله‌های انسانی هم می‌روند. هرچند بسیاری از انسان‌ها از گرگ هراس دارند اما اغلب موارد حمله گرگ به انسان به گرگ‌های مبتلا به بیماری هاری مربوط می‌شود و حمله گرگ‌های سالم به انسان به ویژه انسان‌های بالغ بسیار غیرعادی است.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

آمازون،نام جنگل بسیار بزرگی در شمال آمریکای جنوبی است. این منطقهٔ جنگلی که رودخانهٔ آمازون نیز از میان آن می‌گذرد بخش‌هایی از کشورهای برزیل، اکوادور، گویان، کلمبیا، ونزوئلا، بولیوی، پرو و سورینام را در برمی‌گیرد. بیشتر بخش جنگل‌های آمازون در خاک برزیل با ۶۱٪ و پرو با ۲۹٪ مساحت کلی جای دارد. جنگل آمازون نامزد قرار گرفتن در فهرست عجایب هفتگانه جدید است.

جنگل‌های بارانی آمازون در تمام فصول سال دارای هوایی گرم با رطوبتی بسیار زیاد است. متوسط درجهٔ حرارت، در مرکز آمازون، در حدود ۳۰ درجهٔ سانتیگراد (۸۶ درجه فارنهایت) غربی‌ترین بخش این منطقه، در حدود ۲۵ درجهٔ سانتیگراد (۷۶ درجه فارنهایت) است. تقریباًَ هر روزه باران سنگینی در سرتاسر آمازون می‌بارد.

طرفداران محیط زیست رفع ممنوعیت فروش محصولات اصلاح ژنتیکی شده در برزیل را تهدید جدی برای جنگل‌های بارانی آمازون می‌دانند. در قانون جدید، عرضه و کشت محصولات اصلاح ژنتیکی شده به ویژه سویا برای صادرات تأیید شده‌است. شرکت‌های زیست‌فناوری و کشاورزان بزرگ برندگان این قانون جدید محسوب می‌شوند. هرچند این اقدام و همچنین قانونی شدن تحقیقات بر روی سلول‌های بنیادی جنین انسان از دید مردم برزیل حرکتی به سوی برزیل نوین است؛ اما طرفداران محیط زیست می‌گویند جنگل‌های بارانی و کشاورزان کوچک بازنده ماجرا هستند. طرفداران محیط زیست نگران هستند محصولات اصلاح ژنتیکی شده، گونه‌های بومی را نابود کند، در زنجیرهٔ غذایی اختلال به وجود آورد و امکان ورود این محصولات به مناطق جدید مانند جنگل‌های پاکسازی‌شده آمازون را فراهم سازد. تخریب بزرگ‌ترین جنگل بارانی جهان طی دو سال گذشته برای دومین بار به بالاترین حد خود رسید. سال گذشته بخشی از جنگل آمازون به وسعت ۲۳ هزار کیلومتر مربع نابود شد. طرفداران محیط زیست می‌گویند دامداران و چوب‌برها درختان جنگل‌های بارانی و علفزارهای استوایی را نابود می‌کنند و کشاورزان زمین‌های خالی‌شده از درخت را به کشتزار تبدیل می‌کنند.

 

از طرفی آزادراهی که در آمریکای جنوبی کشیده می شود و از جنگل های آمازون عبور می کند، نیز در تخریب این جنگل ها نقش مهمی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

کوه اورست با نام نپالی ساگارماتا (सगरमाथा به معنی سر آسمان) و نام تبتی کومولانگما بلندترین کوه کره زمین است. ارتفاع قله آن از سطح دریا معادل ۸٬۸۴۸ متر (۲۹٬۰۲۹ پا) می‌باشد. این کوه در رشته کوه‌های هیمالیا در مرز منطقه ساگارماتای نپال و تبت در کشور چین قرار گرفته‌است.

در سال ۱۸۵۶، در طرح نقشه‌برداری مثلثاتی بزرگ هند، برای اولین بار ارتفاع قله اورست –که در آن زمان با نام قله ۱۵ شناخته می‌شد- به مقدار ۸٬۸۴۰ متر گزارش شد. در سال ۱۸۶۵، نام انگلیسی رسمی اورست توسط انجمن سلطنتی جغرافیا بنابر توصیه‌نامه اندرو واگ، رئیس وقت ممیزی بریتانیا در هندوستان انتخاب شد. واگ نمی‌توانست یک نام محلی و عمومی را پیشنهاد کند، چرا که در آن زمان امکان دسترسی افراد بیگانه به تبت و نپال وجود نداشت. با این حال، نام چامولونگما برای قرون متمادی در میان تبتی‌ها و نپالی‌ها رایج بود.

 

قله اورست توجه بسیاری از کوه‌نوردان در تمام رده‌ها را جلب کرده‌است. از کوه‌نوردان حرفه‌ای و مجرب تا کوه‌نوردان مبتدی که مایل به پرداخت مبالغ قابل توجهی هستند تا توسط کوه‌نوردان حرفه‌ای راهنمایی شوند و صعودی کامل و موفقیت‌آمیز را رقم بزنند. با وجودی که مسیر استاندارد صعود این کوه، حاکی از عدم احتیاج به تجهیزات و حربه‌های حرفه‌ای و دشوار است (صعود به قله‌های هشت هزار متری دیگر از قبیل کی۲ و نانگا پاربات بسیار دشوارتر است)، عوامل خطر آفرین طبیعی از قبیل بیماری ارتفاع، بادهای شدید و آب و هوای نامطلوب نیز وجود دارند. تا انتهای فصل کوه‌نوردی سال ۲۰۰۷، ۳٬۶۷۹ صعود به قله از سوی ۲٬۴۳۶ نفر انجام گرفت. بر طبق آمار ثبت شده، اورست جان ۲۱۰ نفر را گرفته‌است که علاوه بر آن هشت نفر نیز بر اثر طوفانی شدید در سال ۱۹۹۶ جان خود را از دست دادند. همچنین شرایط نا به سامان ناحیه مرگ باعث می‌شود سقوط افراد باعث از بین رفتن آنها شود.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

آبشار یکی از پدیده‌های زمین‌شناسی است که در آن آب یک رودخانه از یک فلات یا ارتفاع با سرعت زیاد به پایین یک دره یا دامنه می‌ریزد. مرتفع‌ترین آبشار جهان به نام آبشار اَنجل، در کشور ونزوئلا قرار دارد. رود کارائو از ارتفاع ۹۷۹ متری از روی فلاتی مرتفع که از سنگ‌های سخت ساخته شده به پایین می‌ریزد.این آبشار در میان جنگل های انبوه ونزوئلا قرار دارد، تا دهه 1930 که دولت ونزوئلا به جستجو با هواپیما نپرداخته بود ناشناخته باقی مانده بود.

آبشار آنجل (به اسپانیایی: Salto Ángel) طولانی ترین آبشار دنیا به ارتفاع 979 متر است و 150 متر پهنا دارد.آبی که از بالای آن به پایین می ریزد به ندرت با صخره ای که روی آن جریان دارد تماس پیدا می کند. حدود 20 برابر بلندتر از آبشار نیاگارا است.

که در میان جنگل های دورافتاده پارک ملی کانایما و بر روی رودخانه Churún River ، واقع در ارتفاعات گیاناGuiana Highlands در ایالت بولیوار در جنوب شرقی کشور ونزوئلا قرار گرفته است.

این منطقه تا 1935 برای ونزوئلایی ها نیز ناشناخته بود. دلیل آن هم مسدود بودن دسترسی زمینی توسط یک شیب تند است. ونزوئلایی ها قادر به بررسی منطقه با هواپیما بودند، و آن را کشف کردند. از آنجا که تراکم جنگل اطراف آبشار بالاست هنوز بهترین راه مشاهده از آسمان می باشد.

بازدید از آبشار فرشته بسیار سخت است، گردشگران می توانند با تورهایی که تنها برای این مکان برنامه ریزی شده است، به آنجا بروند.

آبشار آنجل (به اسپانیایی: Salto Ángel) بلند ترین آبشار دنیا به ارتفاع ۹۷۹ متر است که در میان جنگل‌های دورافتاده پارک ملی کانایما در ایالت بولیوار در جنوب شرقی کشور ونزوئلا جای دارد.

 

چون این آبشار در جنگلهای انبوه قرار دارد، تا دهه ۱۹۳۰ که دولت ونزوئلا به جستجو با هواپیما نپرداخته بود ناشناخته باقی‌مانده بود.

 

نام این آبشار برگرفته شده از نام جیمز آنجل، کاوشگر آمریکایی است که هواپیمای خود را نزدیک این آبشار بعد از شناسایی در سال ۱۹۳۵ میلادی فرود آورد.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

دریاچه ویکتوریا را باید یکی از زیباترین مناطق جهان به شمار آورد که شگفتی‌های بسیاری هم در دل آب و هم در محیط بیرون خویش دارد و هرساله‌ هزاران گردشگر را به خود جذب می‌کند.

این دریاچه در فلات بلندی قرار دارد که غرب آن را نشست بزرگی از زمین فراگرفته است و در محدوده سه کشور آفریقایی تانزانیا، اوگاندا و کنیا قرار دارد و جزیی از دریاچه‌های بزرگ آفریقا به ‌شمار می‌آید.

دریاچه ویکتوریا که با نام‌های "اوکِرِوه" و "نالوباله" نیز معروف است به نسبت پهنایی که دارد، کم‌عمق است و میانگین عمق آن 84 متر می‌رسد.

تنوع زیستی این دریاچه بسیار بالا است، همچنین دریاچه ویکتوریا بیش از 3 هزار جزیره دارد که بیشتر آنها مسکونی هستند.

 

این دریاچه، دریاچه نسبتاً جوانی به شمار می‌آید و حوضچه کنونی آن 400 هزار سال پیش شکل گرفته‌است. نمونه‌های خاک که از کف دریاچه برداشت شده نشان می‌دهد که این دریاچه از زمان شکل گیری تاکنون سه بار به طور کامل خشک شده ‌است.

آبشار ویکتوریا

آبشار ویکتوریا، بر روی رودخانه زامبزی واقع در جنوب قاره آفریقا و بر روی خط مرزی زامبیا و زیمبابوه قرار گرفته است.

 

این آبشار عظیم که عرض دو سوی آن 1700 متر و 128 متر ارتفاع (دو برابر ارتفاع آبشار نیاگارا) دارد، از سال 1989 به عنوان میراث طبیعی مشترک زامبیا و زیمباوه در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است

"دیوید لیوینگستن"، کاشف مشهور اسکاتلندی در سال 1855 میلادی، اولین کاشفی بود که آبشار ویکتوریا را پیدا کرد و آن را به افتخار ملکه ویکتوریا، آبشار ویکتوریا نامید. این آبشار در زبان بومیان منطقه "موسی اوآ تونیا" خوانده می‌شود که به معنی "مه خروشان" است.

کشف آبشار ویکتوریا

 

 

نخستین فرد اروپایی که از آبشار ویکتوریا دیدن کرد، دیوید لیوینگستون بود که در جریان سفر اکتشافی‌اش در طول رودخانه زامبزی، در 17 نوامبر 1855 به آن رسید. لیوینگستون که از نواحی بالا دست رود به آبشار رسیده بود، سپس با قایق به جزیره کوچکی در میان رودخانه رفت که اکنون به نام او خوانده می‌شود



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

امروزه انبه به عنوان یک درخت میوه در مناطق گرم

استوایی و آب و هوای نیمه حاره ای به شمار می آید

و منشا آن هند و مالزی و برمه می باشد. رایج‌ترین

گونه انبه در کشور هند Alphonso است که به نام

شاه انبه معروف هستند، گفته می‌شود. این میوه به راحتی پرورش یافته و اکنون بیش از 1000 گونه انبه یافت می‌شود.

انبه رسیده دارای پوست نارنجی ، زرد یا مایل به قرمز می‌باشند. برای اینکه انبه پس از خرید همچنان به رسیدن ادامه دهد لازم است در جای خنک و تاریک ولی نه در یخچال انبار شود. یخچال جریان رسیدن انبه را به تاخیر خواهد انداخت.

میوه انبه ابتدا گس و بعد ترش می‌شود و در اثر زیاد ماندن در رویدرخت ، کم‌کم شیرین می‌شود.میوه انبه بوی خوشی شبیه عنبر دارد.

انبه دارای هسته بزرگی است که در وسط آن مغز آن قرار درد که در مالزی بجای مغز بادام از آن در شیرینی جات استفاده می شود.

انبه رسیده از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک و نارس آن سرد و خشک است . انبه نارس تولید کننده بلغم و سودا در بدن می باشد .

درخت انبه را مانگو می گویند

 

انبه یکی از منابع غنی ویتامین A است. همچنین دارای مقادیر کافی ویتامین C ، ویتامین B ، پتاسیم ، کلسیم و آهن و آنتی اکسیدان است. ویتامین A در تقویت بینایی چشم و حفظ سلامتی دندان ها ، پوست ، استخوان، غشاهای مخاطی و بافت های نرم بدن نقش مهمی دارد.

 

اعتقاد بر این است که انبه‌ها موجب آرامش روده‌ها در هضم می‌شوند.

-در کشور هند از انبه برای جلوگیری از خونریزی ، تقویت قلب و منفعتهای مغزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

- به سبب آهن فراوان در انبه ، از آن برای درمان کم خونی بهـــره می‌برند.

 

- پوست انبه دارای 15 تا 18 تانن است و یک قاشق چایخوری کوبیده آن دو مرتبه در روز برای معالجه اسهال کافی است.

- مقوی جسم و روح و اعضای دستگاه گوارش است. کلیه و مثانه را تقویت می‌کند.

- برای بهبود سرفه ، تنگی نفس ، انواع سردرد ، اسهال و دردهای قولنجی مفید است.

-عطش را رفع می کند.

-برای چاق شدن افراد لاغر مفید است.

- ادرار آور و ملیّن است.

-انبه تقویت کننده قوای جنسی است .

-انبه حرارت بدن را کاهش می دهد و تب را پائین می آرود .

 

- مربا و ترشی انبه برای تقویت معده مفید است.



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

تصور کنید که از روز تولدتان قرن ها، از زمان شروع اندازه گیری زمان توسط بابلی ها گذشته باشد. نه تنها در آن زمان زنده بوده باشید، بلکه عمرتان در تمام طول پیشرفت امپراتوری های یونان و روم و ظهور دین های بزرگی مانند اسلام و مسیحیت و تا دنیای امروز، ادامه داشته باشد. این درخت ها همه ی وقایع تاریخی را می دانند!

1. متوسلاه (Methuselah)

 

 

قدیمی ترین درخت دنیا به نام متوسلاه، یک کاج 4800 ساله، واقع در دره ی متوسلاه، نوادای آمریکا است. بله، این درخت رسما قدیمی ترین درخت دنیاست. یک درخت قدیمی تر از این به نام پرومتئوس وجود داشت که در سال ۱۹۶۴ توسط یک محقق و طی شرایط بحث برانگیز، بریده شد.

 

2. سرو ابرکوه (Sarv-e-Abarkooh)

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

سرو ابرکوه 4000 ساله است و در ابرکوه استان یزد، ایران قرار دارد. این درخت که یکی از آثار طبیعی ملی ایران است و در قلب تمام ایرانیان جای بخصوصی دارد، یکی از پیرترین موجودات زنده دنیاست. محیط تنهٔ این درخت در روی زمین یازده و نیم متر است و بلندای آن بین ۲۵ تا ۲۸ متر برآورد شده است.

 

حمدالله مستوفی در کتاب نزهت القلوب که در سال ۷۴۰ قمری تألیف شده درباره ابرکوه می‌نویسد: “در آنجا سروی است که در جهان شهرتی عظیم دارد…”. دانشمند روس الکساندروف، عمر سرو ابرکوه را بیش از 4000 سال می‌داند. برخی از افسانه‌ها، کاشتن آنرا به زرتشت نسبت می‌دهند و برخی نیز به یافث (پسر نوح).

 

3. سرخدار لانگرنیو (Llangernyw Yew)

 

 

یکی دیگر از نمونه های زندگی باستان، درخت لانگرنیو ییو در ولز است. درختان سرخدار به تقارن و ارتفاع مشهورند، اما این درخت یک نمونه ی بسیار عجیب این گونه است.

 

4. الرکه (Alerce)

درخت دیگر که گفته می شود به دلیل باقی مانده های فسیلی، نزدیک ۳۵ میلیون سال سن داشته باشد (قدیمی ترین درخت دنیا 3600 سال عمر دارد)، سرو پاتاگونیایی است که به نام الرکه نیز شناخته می شود. این درخت به قدری برای اهالی شیلی ارزشمند است که از ورقه های بریده از این درخت به جای پول استفاده می کردند.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما
تا آگوست 2006 بلندترین درختی که شناخته شده بود، صنوبر غول پیکری در کالیفرنیا به نام "غول استراتوسفر" با ارتفاع 112 متر بود. برای درک بهتر از این ارتفاع باید گفت، این درختدوبرابر مجسمه ی آزادی ار تفاع دارد.
 
اما این غول، لقب بلندترین درخت دنیا را وقتی از دست داد که دو طبیعت شناس به نام های کریس اتکینز (Chris Atkins) و مایکل تایلر (Michael Taylor) در پارک ملی ردوود (Redwood National Park) کالیفرنیا به گروهی از درختان بر خوردند که از درختانی که تا به حال دیده بودند، بلندتر شده بودند. آنها با یک اندازه گیری اولیه توسط دستگاه های لیزری سه درخت بلندتر از غول استراتوسفر پیدا کردند.
 
بلندترین درخت به نام هایپریون (Hyperion) حداقل سه متر از غول کالیفرنیا بلندتر بوده و 115 متر ارتفاع دارد. وقتی اتکینز و تایلر کشف خود را اعلام کردند، یک گروه به سرپرستی بوم شناس دانشگاه هامبولت (Humboldt State University) آقای استیو سیلت (Steve Sillett) به پارک رفتند تا این درخت را دوباره در سپتامبر 2006 اندازه گیری کنند. آنها میخواستند اندازه گیری دقیق تری انجام دهند، لذا این دفعه با متر اندازه گیری کردند. آنها از این درخت بالا رفتند و متر را به زمین انداختند. این عملیات حیرت انگیز برای شبکه ی نشنال جئوگرافی فیلم برداری شده است.
 
بلندترین درخت دنیا
 
سیلت در ویدیو می گوید:" بهترین راه برای اندازه گیری ارتفاع یک درخت این است که به بالای آن رفته و یک متر را با به وزنه ای مستقیم به زمین بیاندازیم". البته با توجه به این که پایین ترین شاخه های این درخت در ارتفاع یک ساختمان 25 طبقه قرار داشت، بالارفتن از این درخت خیلی آسان به نظر نمی رسید. برای بالا رفتن، آنها از کمان های بسیار قدرتمندی استفاده کردند، تا قلاب هایی را به سمت بالا و بر روی شاخه ها پرتاب کنند. بعد از اطمینان حاصل کردن از این که طناب محکم در جای خود قرار گرفته، سیلت از درخت بالا رفت. بعد از چندین ساعت انداختن متر در هر صد متر فاصله ، این تیم کشف اتکینز و تایلر را تایید کردند. آنها اعلام کردند این درخت 115 متر و 55 سانتی متر ارتفاع دارد.


:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

درخت یا دار گیاهان بزرگ چوبی دیرپا را گویند. در گیاه‌شناسی درخت یکی از بادوام‌ترین گیاهان است که با رشد کردن ساقه یا تنه از برگها نگهداری می‌کند. در برخی از تعریف‌ها از کاربردهای درختاز جمله این است که تنها گیاه چوبی است. تنها گیاهی است که از آن چوب به دست می‌آورند. نمی‌شود بلندای درختان را دقیق مشخص کرد، ولی روی‌هم‌رفته درختان بزرگسال دست‌کم به ۶ متر می‌رسند[نیازمند منبع]. در ساختار درخت معمولاً شاخه‌هایی هست که به تنه‌ای بزرگ پیوسته‌است. در مقایسه با دیگر گونه‌های گیاهی و جانوری، درختان زندگی دیرپایی دارند. گونه‌هایی از درختان بیش از ۱۰۰ متر قد می‌کشند و برخی چند هزار سال عمر می‌کنند. درختان از عناصر مهم چشم‌انداز طبیعی و باغ‌سازی و محوطه‌سازی هستند.[۱]

در ایران روز ۱۵ اسفند روز درخت‌کاری است و هر ساله شمار زیادی درخت در آن روز در این کشور کاشته می‌شود.

 

به محل کاشته شدن زیادی درخت و درختچه برای نمایش و پژوهش درختستان گویند. اگر محیط مناسب رشد درختان فراهم شود شاید عمر و رشد درخت سال‌های سال ادامه یابد.

درخت هرچه ستبرتر و درازتر باشد، سن بیشتری دارد.

 

با افزایش سن درختان، لایه‌های دیگری در زیر پوستش درست می‌شود. رنگ لایه‌ای که در زمستان به وجود می‌آید با لایه‌ای که در تابستان به وجود می‌آید متفاوت است. این اختلاف رنگ لایه‌ها به ما کمک می‌کند تا سن درخت کپل را تعیین کنیم، هنگامی که درختی را می‌بریم در سطح بریدگی حلقه‌هایی می‌بینیم که درون همدیگر قرار دارند. اگر درختی ۲۰ حلقه در مقطع خود داشته باشد، می‌شود بگوییم که تقریباً بیست‌ساله است و درختی که ۶۰ حلقه دارد تقریباً شصت‌ساله است. این روش ساده‌ترین روش تعیین سال درختان است، اما در این روش برای شمارش حلقه‌ها باید درخت را قطع کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

ساختمانها در بازی کلش آف کلنز clash of clans به چهار دسته تقسیم می شوند

1- ساختمانهای دفاعی defense

2- ساختمانهای مربوط به منابع resources

3- ساختمانهای ارتش Army

4- و دیگر ساختمانها

 

برای اطلاع یافتن از هدیه کلش آف کلنز به یوزرهایش به مناسبت تولدش اینجا رو کلیک کنید.

حال در زیر به توضیحی مختصر در مورد هر یک میپردازیم.

1– ساختمان های دفاعی defense :

 

250px-MPB-Defense3

 

ساختمانهای دفاعی وظیفه دفاع از کاپ های به دست آمده در جنگها و دفاع ها و نیز منابع شما نظیر طلا و اکسیر را بر عهده دارند.

 

هر کدام از این سازه ها نقاط قوت و ضعف مختص به خود را دارند و جایگیری مناسب و هوشمندانه آنها در دهکده شما میتواند به نقاط قوت آنها بیفزاید یا از نقاط ضعف آن بکاهد. برای مثال سازه ی Mortar 100px-Mortar8شعاع دفاعی کمی دارد ولی آنقدر بمب افکن قدرتمندی است که برای از بین بردن دشمنان زمینی بسیار مفید عمل میکند. اما نقطه ضعف آن اینست که تا 4 مربع یا کاشی بعد از خود را نمی تواند بزند و همینطور دشمنان هوایی را نمیتواند مورد اصابت قرار دهد. بنابراین باید آن را در مرکز دهکده خود قرار دهید و در عین حال از آن به کمک air defense 100px-Air_Defense8محافظت کنید. از طرف دیگر cannon 130px-Cannon12 و archer tower 100px-Archer_Tower11با اینکه قدرت صدمه کمتری نسبت به mortar دارند ولی سریعتر و موثر تر میتوانند هدف را از بین ببرند. wizard tower 100px-Wizard_Tower8نیز به شدت قدرتمند است . تنها ضعف آن اینست که در شعاع خیلی کوچکی میتواند صدمه بزند.

 

این ساختمانهای دفاعی عبارتند از :

 

Cannon • Archer Tower • Mortar • Air Defense • Wizard Tower • Hidden Tesla • X-Bow • Inferno Tower • Walls • Traps : Bomb • Spring Trap • Giant Bomb • Air Bomb • Seeking Air Mine

 

130px-Cannon12100px-Archer_Tower11100px-Mortar8100px-Air_Defense8100px-Wizard_Tower8100px-HiddenTesla8100px-Xbow4100px-Inferno2 100px-Wall11 120px-Bomb590px-Spring_trap 100px-Giantbomb3and490px-Seeking_Air_Mine-transparentAirbomb3and

 

عکس این سازه ها به ترتیب اسم آنها در بالا ، از راست به چپ مشاهده مینمایید. لازم به ذکر است که عکس های بالا لول ماکزیمم هر کدام از سازه ها هستند.

حالا به توضیحی مختصر از هر کدام از سازه های دفاعی میپردازیم.

بمب افکن ها cannons :

130px-Cannon12

 

در زیر روند تغییرات cannon را پس از هر آپدیت و در هر مرحله مشاهده میکنید :



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی کامل کلش رویال

 

اگر از بازی کنندگان کلش آف کلنز هستید حتماً در این بازی با چهره های آشنایی برخورد خواهید کرد که قبلاً آن ها را در کلش آف کلنز دیده اید، البته لازم به ذکر است که هیروها و کاراکترهای جدید همچون شوالیه ها، پرنسس ها و اژدهایان کوچک و … نیز در کلش رویال حضور پررنگ خواهند داشت.

کلش رویال یک بازی مالتی پلیر کارتی است یعنی با استفاده از مجموعه ای ازکارت ها که در اختیار دارید بایستی یک عرشه ی نبرد برای رویارویی با دشمن تشکیل دهید.در این بازی قادر به ساختن کلن و به اشتراک گذاری کارت ها نیز می باشید.

تعدادی از اسکرین شات های بازی کلش رویال که از سایت مرجع بازی برداشته شده است در قسمت زیر قابل مشاهده است.

معرفی کلش رویال کلش رویال چیست

معرفی کلش رویال کلش رویال

از جمله ویژگی های این بازی بنابر اطلاعات ذکر شده در سایت رسمی بازی عبارتند از:

استفاده از برخی شخصیت های نام آشنای کلش آو کلنز

امکان تخریب برج های پادشاهی و بدست آورن تاج پادشاهی

بدست آوردن chests برای باز کردن پاداش های جدید

امکان تشکیل قبیله (Clan) و اشتراک گذاری کارت ها و دفنس با هم قبیله ای ها

به چالش کشیدن هم قبیله ای های (Clanmates) با قابلیت دوئل دو نفره

ساخت نیروی های خود برای نبرد با مخالفان و سایر پادشاهان

تریلر رسمی بازی Clash Royale در قسمت زیر برای مشاهده قرار داده شده که می توانید نمایی از بازی را در آن ببینید

در حال حاضر Clash Royale برای پلتفرم iOS آن هم تنها در کشورهای کانادا،نیوزلند، استرالیا، فنلاند، دانمارک، سوئد، نروژ، ایسلند و هنگ کنگ منتشر شده و به زودی به صورت بین المللی برای تمام کشورها انتشار می یابد. آنچه از گمانه زنی ها پیداست نسخه آندرویدی این بازی همزمان با انتشار جهانی آن در اختیار کاربران اسمارت فون های مبتنی بر سیستم عامل گوگل قرار خواهد گرفت.

اگر می خواهید اخبار دقیقی از این بازی را به صورت لحظه ای دنبال کنید به کانال تلگرامی کلش رویال۹۸ بپیوندید تا از اولین کسانی باشید که در جریان اتفاقات این بازی قرار می گیرید. بلافاصله پس از انتشار جهانی این بازی لینک دانلود آن در سایت کلش رویال۹۸ اولین سایت مرجع بازی کلش رویال در ایران قرار خواهد گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

 

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

یک بازی هیجانی دیگر از Supercell به نام کلش رویال (Clash Royale)معرفی شد،بعد از بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز همه چیز به سرعت به حالت عادی برگشت و کسی انتظار چیز جدیدی ازSupercell نداشت.

 

کلش رویال بازی جدید شرکت سوپرسل می باشد که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس موجود می باشد.

Clash Royale برگرفته از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز می باشد و یک بازی آنلاین چند نفره یا به اصطلاح(real-time) که در آن با شخصیت های مورد علاقه خود در کلش نزدیکتر برخورد خواهید کرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هیرو ها و دریافت کارت های امتیازی جدید از عناصر این بازی جدید می توان نام برد،سبک بازی جدید کلش یا همان سوپرسل کلش رویال کارتی می باشد که مشابه بازی Hearthstone که چندی پیش به بررسی آن پرداختیم هست.

شخصیت رویال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقیه کاراکتر های بازی کلش می باشند.

در حالت کلی شما دارای یک قلعه می باشید که شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را می سازید و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه های دیگر می پردازید و از شاه خود دفاع می کنید.

در کلش رویال بازی به این صورت می باشد که شما و بازیکن مقابل وارد یک زمین Arena(آرنا) می شوید و بعد از شروع آرنا باید ساختمان های خود را بسازید و سربازانتان را برای حمله به دشمن هدایت کنید تمام این کارها در همان زمان آرنا صورت می گیرد و شما نمی توانید از قبل نسبت به آماده سازی سربازان اقدام نمایید؛بعد از هر Arena شما امتیاز خواهید گرفت،و مپ های آرنا(Arena) جدیدی برای شما باز خواهد شد و با دریافت کارت های جدید سربازان شما ارتقا خواهند یافت یا به اصطلاح به سطح جدید می روند



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

کلش آف کلنز (به انگلیسی: Clash of Clans)، به معنی «جنگ قبایل»، یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است. این شرکت در شهر هلسینکی پایتخت کشور فنلاند قرار دارد

در سال ۲۰۱۶ ، ۷۳ درصد از سهام شرکت سوپرسل به شرکت چینی تنسنت فروخته شد و این شرکت حق تعیین استراتژی همه ی بازی های سوپرسل را دارد

محتویات بازی کلش آو کلنز

۱ انتشار

۲ داستان بازی

۳ ساختمان‌های بازی

۴ قبیله و جنگ بین قبایل

۵ بازاریاب

۶ منابع

 

انتشارClash of Clans در ۲ اوت ۲۰۱۲ برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر شد. این بازی همچنین برای اندروید در سال۲۰۱۳ در کانادا و فنلاند و نهایتاً در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ در گوگل پلی به صورت بین‌المللی برای این سیستم عامل منتشر شد

داستان بازی کلش آو کلنز

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر تولید می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت قبیله ی شما دارد. برای ساخت یا ارتقای هجده نوع سرباز یا برای ارتقاء دادن ساختمان‌های مربوط به ارتش نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازنده اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود. در ادامه با پیشرفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازنده اکسیر را پیشرفته کنید و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیله ی اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارد که در کارخانه طلسم‌سازی ساخته می‌شوند. از طلا نیز بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی استفاده می‌شود.

همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهه آن‌ها هم پیشرفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی به دست بیاورید. طلا نیز توسط دستگاه سازنده طلا به دست می‌آید که در ابتدای بازی دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت.

اکسیر سیاه (نفت) ماده‌ای کم‌یاب و ارزشمند است که از آن برای ساخت و ارتقای سربازانی که توسط اکسیر سیاه در سربازخانه سیاه ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای قهرمانان یعنی پادشاه بربرها و ملکه کمان‌دار و محافظ بزرگ و همچنین شارژ کردن برج جهنمی و کمان ایکس استفاده می‌شود.

الماس‌ها نیز رنگ سبزی دارند و برای افزودن کارگر و سرعت بخشیدن به ارتقادادن‌ها استفاده می‌شود.الماس را با پول واقعی می‌توان خرید.

همچنین عوامل طبیعی نیز در این بازی وجود دارند که بعضی اوقات با از بین بردن آن ها الماس دریافت می کنید. و جعبه ای نیز به نام جعبه الماس وجود دارد که با از بین بردن آن تعداد 25 الماس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

کلش آف کلنز (به انگلیسی: Clash of Clans)، به معنی «جنگ قبایل»، یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است. این شرکت در شهر هلسینکی پایتخت کشور فنلاند قرار دارد

در سال ۲۰۱۶ ، ۷۳ درصد از سهام شرکت سوپرسل به شرکت چینی تنسنت فروخته شد و این شرکت حق تعیین استراتژی همه ی بازی های سوپرسل را دارد

محتویات بازی کلش آو کلنز

۱ انتشار

۲ داستان بازی

۳ ساختمان‌های بازی

۴ قبیله و جنگ بین قبایل

۵ بازاریاب

۶ منابع

انتشارClash of Clans در ۲ اوت ۲۰۱۲ برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر شد. این بازی همچنین برای اندروید در سال۲۰۱۳ در کانادا و فنلاند و نهایتاً در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ در گوگل پلی به صورت بین‌المللی برای این سیستم عامل منتشر شد

داستان بازی کلش آو کلنز

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر تولید می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت قبیله ی شما دارد. برای ساخت یا ارتقای هجده نوع سرباز یا برای ارتقاء دادن ساختمان‌های مربوط به ارتش نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازنده اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود. در ادامه با پیشرفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازنده اکسیر را پیشرفته کنید و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیله ی اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارد که در کارخانه طلسم‌سازی ساخته می‌شوند. از طلا نیز بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی استفاده می‌شود.

همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهه آن‌ها هم پیشرفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی به دست بیاورید. طلا نیز توسط دستگاه سازنده طلا به دست می‌آید که در ابتدای بازی دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت.

اکسیر سیاه (نفت) ماده‌ای کم‌یاب و ارزشمند است که از آن برای ساخت و ارتقای سربازانی که توسط اکسیر سیاه در سربازخانه سیاه ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای قهرمانان یعنی پادشاه بربرها و ملکه کمان‌دار و محافظ بزرگ و همچنین شارژ کردن برج جهنمی و کمان ایکس استفاده می‌شود.

الماس‌ها نیز رنگ سبزی دارند و برای افزودن کارگر و سرعت بخشیدن به ارتقادادن‌ها استفاده می‌شود.الماس را با پول واقعی می‌توان خرید.

 

همچنین عوامل طبیعی نیز در این بازی وجود دارند که بعضی اوقات با از بین بردن آن ها الماس دریافت می کنید. و جعبه ای نیز به نام جعبه الماس وجود دارد که با از بین بردن آن تعداد 25 الماس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

کلش آف کلنز (به انگلیسی: Clash of Clans)، به معنی «جنگ قبایل»، یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است. این شرکت در شهر هلسینکی پایتخت کشور فنلاند قرار دارد

در سال ۲۰۱۶ ، ۷۳ درصد از سهام شرکت سوپرسل به شرکت چینی تنسنت فروخته شد و این شرکت حق تعیین استراتژی همه ی بازی های سوپرسل را دارد

محتویات بازی کلش آو کلنز

۱ انتشار

۲ داستان بازی

۳ ساختمان‌های بازی

۴ قبیله و جنگ بین قبایل

۵ بازاریاب

۶ منابع

انتشارClash of Clans در ۲ اوت ۲۰۱۲ برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر شد. این بازی همچنین برای اندروید در سال۲۰۱۳ در کانادا و فنلاند و نهایتاً در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ در گوگل پلی به صورت بین‌المللی برای این سیستم عامل منتشر شد

داستان بازی کلش آو کلنز

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر تولید می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت قبیله ی شما دارد. برای ساخت یا ارتقای هجده نوع سرباز یا برای ارتقاء دادن ساختمان‌های مربوط به ارتش نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازنده اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود. در ادامه با پیشرفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازنده اکسیر را پیشرفته کنید و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیله ی اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارد که در کارخانه طلسم‌سازی ساخته می‌شوند. از طلا نیز بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی استفاده می‌شود.

همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهه آن‌ها هم پیشرفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی به دست بیاورید. طلا نیز توسط دستگاه سازنده طلا به دست می‌آید که در ابتدای بازی دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت.

اکسیر سیاه (نفت) ماده‌ای کم‌یاب و ارزشمند است که از آن برای ساخت و ارتقای سربازانی که توسط اکسیر سیاه در سربازخانه سیاه ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای قهرمانان یعنی پادشاه بربرها و ملکه کمان‌دار و محافظ بزرگ و همچنین شارژ کردن برج جهنمی و کمان ایکس استفاده می‌شود.

الماس‌ها نیز رنگ سبزی دارند و برای افزودن کارگر و سرعت بخشیدن به ارتقادادن‌ها استفاده می‌شود.الماس را با پول واقعی می‌توان خرید.

همچنین عوامل طبیعی نیز در این بازی وجود دارند که بعضی اوقات با از بین بردن آن ها الماس دریافت می کنید. و جعبه ای نیز به نام جعبه الماس وجود دارد که با از بین بردن آن تعداد 25 الماس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

کلش آف کلنز (به انگلیسی: Clash of Clans)، به معنی «جنگ قبایل»، یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است. این شرکت در شهر هلسینکی پایتخت کشور فنلاند قرار دارد

در سال ۲۰۱۶ ، ۷۳ درصد از سهام شرکت سوپرسل به شرکت چینی تنسنت فروخته شد و این شرکت حق تعیین استراتژی همه ی بازی های سوپرسل را دارد

محتویات بازی کلش آو کلنز

۱ انتشار

۲ داستان بازی

۳ ساختمان‌های بازی

۴ قبیله و جنگ بین قبایل

۵ بازاریاب

۶ منابع

انتشارClash of Clans در ۲ اوت ۲۰۱۲ برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر شد. این بازی همچنین برای اندروید در سال۲۰۱۳ در کانادا و فنلاند و نهایتاً در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ در گوگل پلی به صورت بین‌المللی برای این سیستم عامل منتشر شد

داستان بازی کلش آو کلنز

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر تولید می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت قبیله ی شما دارد. برای ساخت یا ارتقای هجده نوع سرباز یا برای ارتقاء دادن ساختمان‌های مربوط به ارتش نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازنده اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود. در ادامه با پیشرفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازنده اکسیر را پیشرفته کنید و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیله ی اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارد که در کارخانه طلسم‌سازی ساخته می‌شوند. از طلا نیز بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی استفاده می‌شود.

همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهه آن‌ها هم پیشرفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی به دست بیاورید. طلا نیز توسط دستگاه سازنده طلا به دست می‌آید که در ابتدای بازی دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت.

اکسیر سیاه (نفت) ماده‌ای کم‌یاب و ارزشمند است که از آن برای ساخت و ارتقای سربازانی که توسط اکسیر سیاه در سربازخانه سیاه ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای قهرمانان یعنی پادشاه بربرها و ملکه کمان‌دار و محافظ بزرگ و همچنین شارژ کردن برج جهنمی و کمان ایکس استفاده می‌شود.

الماس‌ها نیز رنگ سبزی دارند و برای افزودن کارگر و سرعت بخشیدن به ارتقادادن‌ها استفاده می‌شود.الماس را با پول واقعی می‌توان خرید.

همچنین عوامل طبیعی نیز در این بازی وجود دارند که بعضی اوقات با از بین بردن آن ها الماس دریافت می کنید. و جعبه ای نیز به نام جعبه الماس وجود دارد که با از بین بردن آن تعداد 25 الماس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

کلش آف کلنز (به انگلیسی: Clash of Clans)، به معنی «جنگ قبایل»، یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است. این شرکت در شهر هلسینکی پایتخت کشور فنلاند قرار دارد

در سال ۲۰۱۶ ، ۷۳ درصد از سهام شرکت سوپرسل به شرکت چینی تنسنت فروخته شد و این شرکت حق تعیین استراتژی همه ی بازی های سوپرسل را دارد

محتویات بازی کلش آو کلنز

۱ انتشار

۲ داستان بازی

۳ ساختمان‌های بازی

۴ قبیله و جنگ بین قبایل

۵ بازاریاب

۶ منابع

انتشارClash of Clans در ۲ اوت ۲۰۱۲ برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر شد. این بازی همچنین برای اندروید در سال۲۰۱۳ در کانادا و فنلاند و نهایتاً در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ در گوگل پلی به صورت بین‌المللی برای این سیستم عامل منتشر شد

داستان بازی کلش آو کلنز

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر تولید می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت قبیله ی شما دارد. برای ساخت یا ارتقای هجده نوع سرباز یا برای ارتقاء دادن ساختمان‌های مربوط به ارتش نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازنده اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود. در ادامه با پیشرفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازنده اکسیر را پیشرفته کنید و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیله ی اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارد که در کارخانه طلسم‌سازی ساخته می‌شوند. از طلا نیز بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی استفاده می‌شود.

همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهه آن‌ها هم پیشرفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی به دست بیاورید. طلا نیز توسط دستگاه سازنده طلا به دست می‌آید که در ابتدای بازی دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت.

اکسیر سیاه (نفت) ماده‌ای کم‌یاب و ارزشمند است که از آن برای ساخت و ارتقای سربازانی که توسط اکسیر سیاه در سربازخانه سیاه ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای قهرمانان یعنی پادشاه بربرها و ملکه کمان‌دار و محافظ بزرگ و همچنین شارژ کردن برج جهنمی و کمان ایکس استفاده می‌شود.

الماس‌ها نیز رنگ سبزی دارند و برای افزودن کارگر و سرعت بخشیدن به ارتقادادن‌ها استفاده می‌شود.الماس را با پول واقعی می‌توان خرید.

همچنین عوامل طبیعی نیز در این بازی وجود دارند که بعضی اوقات با از بین بردن آن ها الماس دریافت می کنید. و جعبه ای نیز به نام جعبه الماس وجود دارد که با از بین بردن آن تعداد 25 الماس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

کلش آف کلنز (به انگلیسی: Clash of Clans)، به معنی «جنگ قبایل»، یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است. این شرکت در شهر هلسینکی پایتخت کشور فنلاند قرار دارد

در سال ۲۰۱۶ ، ۷۳ درصد از سهام شرکت سوپرسل به شرکت چینی تنسنت فروخته شد و این شرکت حق تعیین استراتژی همه ی بازی های سوپرسل را دارد

محتویات بازی کلش آو کلنز

۱ انتشار

۲ داستان بازی

۳ ساختمان‌های بازی

۴ قبیله و جنگ بین قبایل

۵ بازاریاب

۶ منابع

انتشارClash of Clans در ۲ اوت ۲۰۱۲ برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر شد. این بازی همچنین برای اندروید در سال۲۰۱۳ در کانادا و فنلاند و نهایتاً در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ در گوگل پلی به صورت بین‌المللی برای این سیستم عامل منتشر شد

داستان بازی کلش آو کلنز

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر تولید می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت قبیله ی شما دارد. برای ساخت یا ارتقای هجده نوع سرباز یا برای ارتقاء دادن ساختمان‌های مربوط به ارتش نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازنده اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود. در ادامه با پیشرفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازنده اکسیر را پیشرفته کنید و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیله ی اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارد که در کارخانه طلسم‌سازی ساخته می‌شوند. از طلا نیز بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی استفاده می‌شود.

همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهه آن‌ها هم پیشرفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی به دست بیاورید. طلا نیز توسط دستگاه سازنده طلا به دست می‌آید که در ابتدای بازی دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت.

اکسیر سیاه (نفت) ماده‌ای کم‌یاب و ارزشمند است که از آن برای ساخت و ارتقای سربازانی که توسط اکسیر سیاه در سربازخانه سیاه ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای قهرمانان یعنی پادشاه بربرها و ملکه کمان‌دار و محافظ بزرگ و همچنین شارژ کردن برج جهنمی و کمان ایکس استفاده می‌شود.

الماس‌ها نیز رنگ سبزی دارند و برای افزودن کارگر و سرعت بخشیدن به ارتقادادن‌ها استفاده می‌شود.الماس را با پول واقعی می‌توان خرید.

همچنین عوامل طبیعی نیز در این بازی وجود دارند که بعضی اوقات با از بین بردن آن ها الماس دریافت می کنید. و جعبه ای نیز به نام جعبه الماس وجود دارد که با از بین بردن آن تعداد 25 الماس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

کلش آف کلنز (به انگلیسی: Clash of Clans)، به معنی «جنگ قبایل»، یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است. این شرکت در شهر هلسینکی پایتخت کشور فنلاند قرار دارد

در سال ۲۰۱۶ ، ۷۳ درصد از سهام شرکت سوپرسل به شرکت چینی تنسنت فروخته شد و این شرکت حق تعیین استراتژی همه ی بازی های سوپرسل را دارد

محتویات بازی کلش آو کلنز

۱ انتشار

۲ داستان بازی

۳ ساختمان‌های بازی

۴ قبیله و جنگ بین قبایل

۵ بازاریاب

۶ منابع

انتشارClash of Clans در ۲ اوت ۲۰۱۲ برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر شد. این بازی همچنین برای اندروید در سال۲۰۱۳ در کانادا و فنلاند و نهایتاً در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ در گوگل پلی به صورت بین‌المللی برای این سیستم عامل منتشر شد

داستان بازی کلش آو کلنز

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر تولید می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت قبیله ی شما دارد. برای ساخت یا ارتقای هجده نوع سرباز یا برای ارتقاء دادن ساختمان‌های مربوط به ارتش نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازنده اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود. در ادامه با پیشرفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازنده اکسیر را پیشرفته کنید و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیله ی اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارد که در کارخانه طلسم‌سازی ساخته می‌شوند. از طلا نیز بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی استفاده می‌شود.

همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهه آن‌ها هم پیشرفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی به دست بیاورید. طلا نیز توسط دستگاه سازنده طلا به دست می‌آید که در ابتدای بازی دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت.

اکسیر سیاه (نفت) ماده‌ای کم‌یاب و ارزشمند است که از آن برای ساخت و ارتقای سربازانی که توسط اکسیر سیاه در سربازخانه سیاه ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای قهرمانان یعنی پادشاه بربرها و ملکه کمان‌دار و محافظ بزرگ و همچنین شارژ کردن برج جهنمی و کمان ایکس استفاده می‌شود.

الماس‌ها نیز رنگ سبزی دارند و برای افزودن کارگر و سرعت بخشیدن به ارتقادادن‌ها استفاده می‌شود.الماس را با پول واقعی می‌توان خرید.

همچنین عوامل طبیعی نیز در این بازی وجود دارند که بعضی اوقات با از بین بردن آن ها الماس دریافت می کنید. و جعبه ای نیز به نام جعبه الماس وجود دارد که با از بین بردن آن تعداد 25 الماس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

کلش آف کلنز (به انگلیسی: Clash of Clans)، به معنی «جنگ قبایل»، یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است. این شرکت در شهر هلسینکی پایتخت کشور فنلاند قرار دارد

در سال ۲۰۱۶ ، ۷۳ درصد از سهام شرکت سوپرسل به شرکت چینی تنسنت فروخته شد و این شرکت حق تعیین استراتژی همه ی بازی های سوپرسل را دارد

محتویات بازی کلش آو کلنز

۱ انتشار

۲ داستان بازی

۳ ساختمان‌های بازی

۴ قبیله و جنگ بین قبایل

۵ بازاریاب

۶ منابع

انتشارClash of Clans در ۲ اوت ۲۰۱۲ برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر شد. این بازی همچنین برای اندروید در سال۲۰۱۳ در کانادا و فنلاند و نهایتاً در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ در گوگل پلی به صورت بین‌المللی برای این سیستم عامل منتشر شد

داستان بازی کلش آو کلنز

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر تولید می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت قبیله ی شما دارد. برای ساخت یا ارتقای هجده نوع سرباز یا برای ارتقاء دادن ساختمان‌های مربوط به ارتش نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازنده اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود. در ادامه با پیشرفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازنده اکسیر را پیشرفته کنید و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیله ی اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارد که در کارخانه طلسم‌سازی ساخته می‌شوند. از طلا نیز بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی استفاده می‌شود.

همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهه آن‌ها هم پیشرفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی به دست بیاورید. طلا نیز توسط دستگاه سازنده طلا به دست می‌آید که در ابتدای بازی دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت.

اکسیر سیاه (نفت) ماده‌ای کم‌یاب و ارزشمند است که از آن برای ساخت و ارتقای سربازانی که توسط اکسیر سیاه در سربازخانه سیاه ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای قهرمانان یعنی پادشاه بربرها و ملکه کمان‌دار و محافظ بزرگ و همچنین شارژ کردن برج جهنمی و کمان ایکس استفاده می‌شود.

الماس‌ها نیز رنگ سبزی دارند و برای افزودن کارگر و سرعت بخشیدن به ارتقادادن‌ها استفاده می‌شود.الماس را با پول واقعی می‌توان خرید.

همچنین عوامل طبیعی نیز در این بازی وجود دارند که بعضی اوقات با از بین بردن آن ها الماس دریافت می کنید. و جعبه ای نیز به نام جعبه الماس وجود دارد که با از بین بردن آن تعداد 25 الماس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبکه ما

کلش آف کلنز (به انگلیسی: Clash of Clans)، به معنی «جنگ قبایل»، یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است. این شرکت در شهر هلسینکی پایتخت کشور فنلاند قرار دارد

در سال ۲۰۱۶ ، ۷۳ درصد از سهام شرکت سوپرسل به شرکت چینی تنسنت فروخته شد و این شرکت حق تعیین استراتژی همه ی بازی های سوپرسل را دارد

محتویات بازی کلش آو کلنز

۱ انتشار

۲ داستان بازی

۳ ساختمان‌های بازی

۴ قبیله و جنگ بین قبایل

۵ بازاریاب

۶ منابع

انتشارClash of Clans در ۲ اوت ۲۰۱۲ برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر شد. این بازی همچنین برای اندروید در سال۲۰۱۳ در کانادا و فنلاند و نهایتاً در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ در گوگل پلی به صورت بین‌المللی برای این سیستم عامل منتشر شد

داستان بازی کلش آو کلنز

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر تولید می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت قبیله ی شما دارد. برای ساخت یا ارتقای هجده نوع سرباز یا برای ارتقاء دادن ساختمان‌های مربوط به ارتش نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازنده اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود. در ادامه با پیشرفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازنده اکسیر را پیشرفته کنید و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیله ی اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارد که در کارخانه طلسم‌سازی ساخته می‌شوند. از طلا نیز بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی استفاده می‌شود.

همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهه آن‌ها هم پیشرفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی به دست بیاورید. طلا نیز توسط دستگاه سازنده طلا به دست می‌آید که در ابتدای بازی دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت.

اکسیر سیاه (نفت) ماده‌ای کم‌یاب و ارزشمند است که از آن برای ساخت و ارتقای سربازانی که توسط اکسیر سیاه در سربازخانه سیاه ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای قهرمانان یعنی پادشاه بربرها و ملکه کمان‌دار و محافظ بزرگ و همچنین شارژ کردن برج جهنمی و کمان ایکس استفاده می‌شود.

الماس‌ها نیز رنگ سبزی دارند و برای افزودن کارگر و سرعت بخشیدن به ارتقادادن‌ها استفاده می‌شود.الماس را با پول واقعی می‌توان خرید.

 

همچنین عوامل طبیعی نیز در این بازی وجود دارند که بعضی اوقات با از بین بردن آن ها الماس دریافت می کنید. و جعبه ای نیز به نام جعبه الماس وجود دارد که با از بین بردن آن تعداد 25 الماس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1395 | نظرات ()