کارت های بازی کلش رویال
نوشته شده توسط : شبکه ما

آشنایی با گیم پلی بازی Clash Royale (کارت های بازی کلش رویال به چه شکلی طراحی شده است ؟ )

کارت های بازی کلش رویال بازی آنلاین و ترکیبی از سبک های مختلف بازی کارتی و بازی MOBA می باشد. شما در بازی Clash Royale با مجموعه کارت ها رو به رو هستید. ابتدا و پیش از شروع بازی باید کارتهایتان را انتخاب کنید و سپس وارد نقشه بازی شوید. با ۸ کارت وارد مبارزه می شوید که ۴ تا از کارت ها را می توانید همیشه به همراه داشته باشید, هر کدام از کارت ها دارای یک قیمت اکسیر است. برای اینکه بتوانید بازی کنید باید اکسیر بیشتری داشته باشید که در طول زمان دوباره شارژ می شود. شما می توانید کارت های خود را هر جایی از صفحه نمایش خود قرار دهید اما این کارت ها به سمت مسیرهای مختلف و برج های تاج دشمن کشیده می شوند و باید آن ها را تخریب کنید تا به پیروزی دست یابید.

 

هر کارت شما یک قهرمان و کاراکتر کلش رویال است که دارای ویژگی های دفاعی و حجومی منحصر به فرد می باشد که شما باید حتما تک تک ویژگی های این قهرمانان را بدانید تا بتوانید از آنها به بهترین شکل استفاده کنید. بازی به شکل دو به دو شروع می شود و هر تورنومنت حداقل ۴ دقیقه طول خواهد کشید. شما در طول بازی باید اکسیر های زیادی جمع کنید و با جم هایتان نیز خواهید توانستد کاراکترها و قهرمانان جدید را ازاد کنید و به لول های بالاتر دست پیدا کنید.

 

در طول بازی و رقابت با کارت های بازی کلش رویال هر زمان که بتوانید تخت پادشاهی را نابود کنید شما برنده بازی خواهید بود در غیر اینصورت اگر فقط اقدام به تخریب برج های دفاعی کرده باشید بازی به شمارش تعداد تخریب ها کشیده خواهد شد و هر بازیکن که برج بیشتری را تخریب کرده باشد برنده خواهد شد. اگر تعداد برج ها برابر باشد زمان یک دقیقه ای برای ادامه بازی در نظر گرفته می شود تا برنده مشخص شود.

 

 

تا اینجا سعی کردیم ذهنیت شما را نسبت به بازی Clash Royaleاندکی روشن کنیم. حال همانطور که گفته شد شما باید با ویژگی های کارکاتر های مختلف Clash Royale آشنا بشوید تا بتوانید از آنها به بهترین شکل در بازی استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: