گوشی موبایل اپل مدل iPhone 6s Plus - ظرفیت 128 گیگابایت
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 6s Plus - ظرفیت 128 گیگابایت

 

مردم گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ‌تر دوست دارند. این جمله‌ی ساده‌ی خبری هر روز بیشتر از قبل در آمارها مشخص می‌شد و اهالی کوپرتینو چندان به عنوان توجهی نمی‌کردند تا موفقیت خیره‌کننده‌ی گلکسی نت ۴ بالاخره آنها را هم متقاعد کرد که نباید میدان رقابت گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ را به رقبا واگذار کنند و آرام آرام به سمت تولید فبلت رفتند و البته در کنار تانک تهاجمی قدرتمندشان سلاح کوچکی هم به دست گرفتند تا به اصول اولیه‌ی خودشان وفادار بمانند. نام این سلاح کوچک اما کارآمد اپل واچ بود.

عملکرد گوشی موبایل اپل مدل iPhone 6s Plus - ظرفیت 128 گیگابایت

 

ایده‌ی اصلی این بود که لزومی به خارج کردن گوشی غول‌پیکرتان برای برقراری تماس، دیدن مسیج‌ها یا موارد دیگری که نیاز به صفحه‌نمایش بزرگ ندارد در حین حرکت وجود ندارد. ساعت جادویی روی مچ شما می‌تواند تمام این کارها را انجام بدهد و تنها وقتی لازم است آن را از جیب یا کیف خود در بیاورید که دوست دارید به صفحه‌ی نمایش جذاب و خیره‌کننده‌ی آن نگاه کنید.

نهایتا این که اگر از طرفداران گوشی خوش‌دست و فوق‌العاده‌ی 5Sهستید متاسفانه کمکی از اپل بر نمی‌آید اما اگر می‌خواهید فارغ از سایز یک گوشی صاحب ویژگی‌های کلیدی یک گوشی اپل از جمله صفحه نمایشی با کیفیت فوق‌العاده، پرداخت بی‌نظیر بدنه و یکی از بهترین دوربین‌های پوینت اند کلیک (نشانه بگیر و کلیک کن: اصطلاحی تجاری که اپل آن را در برابر دوربین‌های کامپکت پوینت اند شوت (نشانه بگیر و ثبت کن) ایجاد کرد، باشید این گوشی برای‌ شما است.

خبر خوبی که برای‌تان داریم این است که ویژگی‌های مثبت گوشی موبایل اپل مدل iPhone 6s Plus - ظرفیت 128 گیگابایت به این‌ها ختم نمی‌شود و کافی است کمی در استفاده از گوشی‌تان هوشمند رفتار کنید تا دو روز کامل شارژ داشته باشید و این برای اپل‌بازهایی که همیشه از باتری ضعیف آیفون شکایت می‌کردند چیزی شبیه به معجزه است.

 

طبیعی است اگر آیفون ۶اس پلاس را با انواع دیگر گوشی‌های ۵.۵ اینچی مقایسه کنند. گوشی‌هایی مثل LG G3 و G4میزان فشردگی این دو گوشی ال‌جی حیرت‌انگیز و فوق‌العاده است و مقایسه‌ی ابعاد این دو گوشی شما را به این نتیجه می‌رساند که مرزهای رسیدن به این میزان از باریکی به این راحتی برای دیگر برندها قابل دست‌یابی نیست اما یادتان نرود که سرپرست تیم طراحی اپل هم یک نابغه‌ی تمام عیار است: جانی آیو! مردی که بسیاری او را در بازگشت دوباره‌ی استیو جابز به اپل یکی از ناجیان او و اپل می‌دانند.

طراح خوش سلیقه‌ی بریتانیایی اپل این بار هم با چنان ظرافت و زیبایی مثال‌زدنی‌ای توانسته قدرت بیشتری را در سایزی مشابه با نسل قبلی جا بدهد که برای آنهایی که با پیچیدگی‌های طراحی صنعتی آشنا هستند این یک معجزه است و البته طلسم این معجزه وقتی باز می‌شود که منتقدان همیشگی اپل باز هم به یاد بیاورند که اهمیتی ندارد که این گوشی چقدر باریک است و چقدر زیبا طراحی شده، مهم این است که گرفتاری گوشی‌های نسل ۶ آیفون هنوز هم پابرجاست:‌ دوربین به شکل زشت و البته شکننده‌ای از بدنه بیرون زده.

اپل بارها در تولیدات تبلیغاتی خود از ضد ضربه و خش بودن لنز برآمده‌ی گوشی‌های‌اش گفته اما کیست که نداند در عمل چنین رویکردی چندان هم منطقی نیست و فقط عشاق عکاسی با موبایل می‌دانند که جواهری که در این گوشی کار گذاشته شده واقعا با بیرون زدنش از بدنه ارزش‌اش کمتر نمی‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: