گوشی موبایل اپل آیفون 5 سی - 16 گیگابایت
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل اپل آیفون 5 سی - 16 گیگابایت

بررسی این گوشی را با مهم‌ترین تغییر آن با دیگر گوشی‌های خانواده 5 شروع می‌نماییم. این مدل، در این خانواده یعنی آیفون‌های 4 اینچی، از لحاظ جنس بدنه متفاوت است، چرا که بر خلاف آیفون‌های 5 و 5Sکه دارای بدنه های آلومینیومی هستند، از بدنه ای پلی کربناتی برخوردار است.

عملکرد گوشی موبایل اپل آیفون 5 سی - 16 گیگابایت

 

شاید فکر کنید که پلاستیکی شدن بدنه این گوشی، برای اپل یک عقب گرد محسوب می‌گردد. می‌توان گفت این اعتقاد بسیاری از موافقان و مخالفان تولید این گوشیست، اما به واقع با در دست گرفتن آن، متوجه تفاوت ساخت گوشی‌های اپل با دیگر کمپانی‌ها خواهید شد. حتی گوشی‌های پلاستیکی اپل هم از دیگر پلاستیکی‌ها با کیفیت‌ترند!

اولا در داخل بدنه گوشی موبایل اپل آیفون 5 سی - 16 گیگابایت، یک قاب فلزی تعبیه شده که استقامت قاب را به شدت افزایش داده و به دلیل وجود همین قاب، وقتی گوشی را در دست می‌گیرید احساس وجود یک گوشی سفت و محکم به شما منتقل خواهد شد. عدم وجود هر گونه درز بر روی قاب پشتی هم به جذابیت آن افزوده. در واقع، قاب پشتی گوشی یک قاب یکپارچه است که سخت افزار و صفحه نمایش را به طور کلی در خود جای داده است. در ضمن، با اینکه قاب پشتی کاملا صیقلیست، اما چندان لیز نیست و در دست احساس امنیت خوبی را به کاربر منتقل می‌نماید. با وجود این کیفیت ساخت، می‌توانیم بگوییم بازگشت پلاستیک به گوشی‌های اپل، بازگشت باشکوهی بود، با اینکه از زمان معرفی آیفون 4 با بدنه ای شیشه ای و فلزی شاهد خداحافظی اپل با پلاستیک بودیم، اما 5c با بدنه ای پلی کربناتی تولید شد تا بتواند رنگ را به بدنه گوشی‌های اپل بیاورد. از زمانی که شایعه تولید گوشی ارزان اپل بر سر زبان‌ها افتاد و نام آن هم به بیرون درز کرد، همه فکر می‌کردند 5c به معنای 5cheap یا ارزان است، اما اپل اصلاح نمود که c از ابتدای کلمهcolorful به این گوشی اضافه شده و برای رنگی‌تر شدن آیفون، این گوشی از این جنس تولید شده.

 

مسلما با وجود بدنه آلومینیومی نمی‌توان شاهد حضور گوشی‌هایی به رنگ سبز یا صورتی بود، اما برای دستیابی به این رنگ‌ها، جانی آیو راه حل را در استفاده از پلی کربنات دید و گوشی‌های جدید را این‌گونه طراحی نمود. در ضمن، با معرفی این دو گوشی جدید یعنی آیفون 5sو 5c، شاهد خداحافظی با آیفون 5 بودیم که در واقع 5c جایگزین آن گشت. با این عمل، اپل به کاربران خود اعلام نمود که قادر نخواهید بود با قیمتی ارزان‌تر، کیفیت پرچمدار این کمپانی را داشته باشید، یعنی برای داشتن یک گوشی تمام آلومینیومی باید اقدام به خرید آیفون جدید کنید.





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: