گوشی موبایل اپل مدل iPhone 5c - ظرفیت 8 گیگابایت
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 5c - ظرفیت 8 گیگابایت

بررسی این گوشی را با مهم‌ترین تغییر آن با دیگر گوشی‌های خانواده‌ی 5 شروع می‌کنیم. این مدل در این خانواده یعنی آیفون‌های 4 اینچی، از لحاظ جنس بدنه متفاوت است؛ چرا که برخلاف آیفون‌های 5 و 5S که دارای بدنه‌های آلومینیومی هستند، از بدنه‌ای پلی‌کربناتی برخوردار است.

عملکرد گوشی موبایل اپل مدل iPhone 5c - ظرفیت 8 گیگابایت

شاید فکر کنید که پلاستیکی‌شدن بدنه‌ی این گوشی، برای اپل یک عقب‌گرد محسوب می‌شود. می‌توان گفت این اعتقاد بسیاری از موافقان و مخالفان تولید این گوشی است؛ اما به واقع با دردست‌گرفتن آن، متوجه تفاوت ساخت گوشی‌های اپل با دیگر کمپانی‌ها خواهید شد. حتی گوشی‌های پلاستیکی اپل هم از دیگر پلاستیکی‌ها باکیفیت‌ترند!

 

اولا در داخل بدنه‌ی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 5c - ظرفیت 8 گیگابایت، یک قاب فلزی تعبیه شده که استقامت قاب را به‌شدت افزایش داده و به دلیل وجود همین قاب، وقتی گوشی را در دست می‌گیرید، احساس وجود یک گوشی سفت و محکم به شما منتقل خواهد شد. نبود هرگونه درز روی قاب پشتی هم به جذابیت آن افزوده است. در واقع، قاب پشتی گوشی یک قاب یکپارچه است که سخت‌افزار و صفحه‌نمایش را به طور کلی در خود جای داده است؛ در ضمن با اینکه قاب پشتی کاملا صیقلی است؛ چندان لیز نیست و احساس امنیت خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. با وجود این کیفیت ساخت، می‌توانیم بگوییم بازگشت پلاستیک به گوشی‌های اپل، بازگشت باشکوهی بود. با اینکه از زمان معرفی آیفون 4 با بدنه‌ای شیشه‌ای و فلزی شاهد خداحافظی اپل با پلاستیک بودیم؛ اما 5c با بدنه‌ای پلی‌کربناتی تولید شد تا بتواند رنگ را به بدنه‌ی گوشی‌های اپل بیاورد. از زمانی‌که شایعه‌ی تولید گوشی ارزان اپل بر سر زبان‌ها افتاد و نام آن هم به بیرون درز کرد، همه فکر می‌کردند 5c به معنای 5cheap یا ارزان است؛ اما اپل اصلاح کرد که c از ابتدای کلمه colorful به این گوشی اضافه شده و برای رنگی‌ترشدن آیفون، این گوشی از این جنس تولید شده است.





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: