گوشی موبایل اپل آیفون 6 - 128 گیگابایت
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل اپل آیفون 6 - 128 گیگابایت

همان‌طور که گفتیم، اصلی‌ترین تغییر آیفون 6 به بزرگ‌تر شدن آن برمی‌گردد. بزرگ‌تر شدنی که باعث تغییر هیچ یک از المان‌های متمایز کننده گوشی‌های اپل از دیگران نشد، المان‌هایی مانند کلید هوم معروف این گوشی، لبه‌های انحنادار، فضای زیاد بالا و پایین صفحه‌نمایش و البته کیفیت ساخت عالی، همه در این گوشی هم مانند دیگر گوشی‌های ساخت اپل وجود دارند.

عملکرد گوشی موبایل اپل آیفون 6 - 128 گیگابایت

اما بدنه گوشی موبایل اپل آیفون 6 - 128 گیگابایت هم مانند دو نسل قبل، کاملا از آلومینیوم ساخته شده که همان حس کیفیت فوق‌العاده را به کاربر منتقل می‌نماید. به محض اینکه گوشی را در دست می‌گیرید، خنکی آلومینیوم باعث القای حس کیفیت به شما می‌گردد که مشابهش را شاید بتوان فقط در HTC Oneاحساس نمود. اما با اولین نگاه به گوشی، یک آیپد مینی کوچک، اولین تصویری بود که در ذهنمان تداعی شد. دیگر خبری از لبه‌های تراشیده شده با الماس در دور قاب نیست و با یک قاب کاملا انحنادار مشابه طراحی آیپد مینی مواجه هستیم. در مورد اینکه آیا این طراحی نسبت به طراحی iPhone 5 و 5s بهتر شده یا بدتر نظری نمی‌دهیم، چرا که اعتقاد داریم در این مورد نظرات بسیار متفاوت است و به سلیقه افراد بستگی دارد. شاید اگر بخواهم نظر شخصی خودم را در این مورد دخیل کنم، هنوز هم طراحی آیفون 5 را برتر از دیگر گوشی‌های ساخت اپل و شاید دیگر کمپانی‌ها بدانم، اما این دلیلی بر زیبا نبودن آیفون 6 نیست. با این حال باید اذعان کنیم این لبه‌های گرد در دست بهتر جای می‌گیرد و بهتر می‌نشیند. با اینکه از لیز بودن قاب پشتی هم نمی‌توان چشم‌پوشی نمود.

 

نمای جلویی گوشی یک تغییر بزرگ نسبت به مدل قبلی داشته که در همان نگاه اول کاملا به چشم می‌آید. شیشه صفحه‌نمایش این گوشی مقداری از قاب بیرون‌تر است و در محل اتصال به قاب مقداری هم خمیدگی دارد که چشم را به خود جلب می‌کند. ترکیبی که بی‌شباهت به لومیا 920 نوکیا هم نیست. جالب اینکه وقتی مدتی با این گوشی کار می‌کنید، بعد از نگاه به آیفون 5 حس عجیبی از تخت بودن صفحه‌نمایش‌های قبلی به شما دست می‌دهد که بیشتر به عادت کردن چشم به خمیدگی گوشه‌های صفحه مرتبط است.





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: