گوشی موبایل اپل آی فون 4 اس-16 گیگابایت
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل اپل آی فون 4 اس-16 گیگابایت

"آشنا" واژه‌ی خوبی برای توصیف بدنه‌ی خارجی گوشی موبایل اپل آی فون 4 اس-16 گیگابایتاست. وقتیiPhone 4 در تابستان سال 2010 به بازار آمد واقعا با دیگر گوشی‌های هوشمند موجود متفاوت بود. به طوری که قسمت جلو و پشتی آن را شیشه در بر گرفته بود، پیچ‌های قسمت‌های مختلف در معرض دید بودند و حلقه‌ای از فولاد مقاوم پیرامون آن را پوشانده بود. بنابراین احساسی که با 4s خواهید داشت همان احساسی است که با در دست داشتن 4 به شما دست می‌دهد. نسبت به گوشی‌های هوشمند آندروید موجود در بازار، 4s در دست کوچک و چگال احساس می‌شود. این دقیقا برخلاف احساسی است که از بسیاری گوشی‌های بزرگتر با بدنه‌ی پلاستیکی به شما دست می‌دهد. در حقیقت 4s با وزن 140 گرم حدود 3 گرم از iPhone 4 که 137 گرم وزن داشت سنگین‌تر است. از نظر طراحی نیز فقط بعضی کنترل‌ها؛ چند میلی‌متر جابجا شده‌اند و همانطور که پیش از این گفتیم به نظر نمی‌آید که حتی طرفداران پر و پا قرص اپل هم از دور متوجه تفاوت این دو شوند.

عملکرد گوشی موبایل اپل آی فون 4 اس-16 گیگابایت

اما iPhone 4 علی‌رغم همه‌ی امکانات و خوبی‌هایی که داشت به یک چیز دیگر هم معروف شده بود و آن مشکلات در آنتن دهی بود. البته در مورد 4s نمی‌توانیم خیلی زود قضاوت کنیم چرا که این موضوع باید به عنوان بازخورد از تعداد زیادی از مشتریان در طی استفاده‌ی زیاد دریافت شود. با این حال به نظرمان می‌آید که 4sعملکرد بهتری نسبت به 4 دارد به خصوص که نشانگر آنتن ما در موقعیت‌هایی که iPhone 4 یک ستون کم دارد تا آخر پر است. عاقلانه هم این بوده که طراحان اپل اشتباه iPhone 4 را بر روی 4sتکرار نکنند و ما هم فکر می‌کنیم که این مورد کاملا حل شده باشد.

 

خوشبختانه از نظر سخت افزارهای داخلی تحول خیلی زیادی رخ داده است. اپل این بار تصمیم گرفته که از پردازنده‌یA5 استفاده کند. درست همان پردازنده‌ی دو هسته‌ای که پیش از این بر روی iPad 2استفاده شده بود. هرچند که اپل از گفتن این موضوع امتناء کرده، ولی این پردازنده بر روی iPhone 4s با سرعت ساعتی 800 مگاهرتز کار می‌کند و این در حالی است که سرعت ساعتی آن بر روی iPad 2 همان 1 گیگاهرتز بود. حافظه‌ی RAM هم بر روی همان مقدار 512 مگابایت ثابت مانده ولی این بار iPhone 4s در نسخه‌ی 64 گیگابایتی هم موجود می‌باشد.

 

 

یکی دیگر از تحولات داخلی صورت گرفته، پشتیبانی از شبکه‌ی وایرلس می‌باشد. iPhone 4s یک گوشی چهار بانده‌یUMTS / HSDPA / HSUPA 850, 900, 1900, 2100MHz و چهار بانده‌ی GSM / EDGE 850, 900, 1800, 1900MHZ است که از دو باند CDMA EV-DO Rev. A 900, 1900MHz هم پشتیبانی می‌کند. بدین معنی که iPhone 4s تقریبا از تمامی شبکه‌های 3G در هر جایی که باشید می‌تواند پشتیبانی کند. البته تا آن جایی که به نسخه‌های Factory Unlocked مربوط می‌شود، پشتیبانی از 4G وجود ندارد.





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: