استراتژی حمله با مگا مینیون
نوشته شده توسط : شبکه ما

کلش رویال یک بازی کارتی و دوئل بر سر غنائم و تخت پادشاهی است که امکان تشکیل اتحاد و قبلیه برای رویارویی با حریف را به شما میدهد و همچنین نمایش کامل مراحل جنگی و دوئل به صورت مستقیم و زنده را در این بازی میتوانید تجربه کنید ، نکته قابل توجه آنست که امکان بازی به صورت خصوصی با دوستان (دوئل ۲ نفره) برای شما وجود دارد و مهم تر از همه حضور شخصیت های محبوب بازی کلش اف کلنز نیز باعث شده که طرفداران بازی کلش نیز جذب این بازی شوند. شاید برای بعضی ها این سوال مطرح شود که آیا کلش رویال همان کلش آف کلنز ۲ هست ؟ باید بدانید که این بازی یک بازی کاملا مجزا با تیم گسترش دهنده مجزا میباشد و تیمی که این بازی را گسترش میدهند تیمی جدا از گسترش دهندگان بازی کلش آف کلنز هستند.

ویدئوی استراتژی حمله با مگا مینیون

پرنس کلش رویال

این محصول تازه که تحت عنوان Clash Royale که ابتدا برای دستگاه های iOs (اپل) روانه بازار شد بزودی برای استفاده کنندگان دستگاه های اندرویدی نیز قابل استفاده خواهد بود.

 

Clash Royale مثل تمام بازی های کم حجم ژانر MOBA میباشد و هدف از بازی ارسال نیروها به سمت سپاه دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آنهاست. همزمان با این کار هم باید از قلمرو پادشاهی خودتان با اتکای به جادو، بناهای دفاعی و سربازانی که در اختیار دارید محافظت کنید که این امر به میزان هوش و استعداد شما در این سبک از بازی ها بستگی دارد . در Clash Royale کارت های متفاوتی در اختیار شماست که باید بوسیله آنها یکBattle Deck برای ارسال به میدان مبارزه تشکیل دهید. حتی می توانید در بازی برای خودتان یک کلن بسازید و در آن کارت هایتان را با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید. بسیاری از کاراکترهای Clash Royaleهمان چهره های آشنای بازی کلش آو کلنز هستند، هر چند که کاراکترهای جدیدی مثل پرنسس ها، شوالیه ها و اژدهای کوچک (بچه اژدها در بازی کلش اف کلانس) را هم در میانشان خواهید دید.

استراتژی حمله با مگا مینیون یکی از استراتژی های برتر است .

مینیون ها یکی از نیروهای جالب در بازی کلش رویال هستند و استراتژی حمله با مگا مینیون بسیار کاربردی می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: