گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge SM-G925F - ظرفیت 64 گیگابایت
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge SM-G925F - ظرفیت 64 گیگابایت

«سامسونگ گلکسی اس6 اج» (Samsung Galaxy S6 Edge) یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط سامسونگ به‌شمار می‌رود. این گوشی با شعار «اولین گوشی هوشمند با دو لبه‌ی خمیده» معرفی شد. سامسونگ هم از همان ابتدا سعی کرد تا جایی که امکان دارد این گوشی را متفاوت از سایر محصولاتش نشان دهد. ‌خود این محصول هم به اندازه‌ی کافی خاص و زیبا به‌نظر می‌رسید تا هر کاربری را وسوسه کند تا برای یک بار هم که شده این گوشی نوآورانه‌ی سامسونگ را در دست بگیرد. به‌طور کلی، بزرگ‌ترین تفاوت «گلکسی اس6» و «گلکسی اس6 اج» را می‌توان در لبه‌های خمیده ‌جستجو کرد.

عملکرد گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge SM-G925F - ظرفیت 64 گیگابایت

این در حالی است که این دو گوشی اندک تفاوت‌های فیزیکی دیگری مثل تفاوت در وزن، ضخامت و ظرفیت باتری هم دارند. از همه مهتر؛ گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge SM-G925F - ظرفیت 64 گیگابایت ‌‌در مقایسه با مدل معمولی‌اش قیمت بالاتری دارد. اما سوالی که ممکن است در این‌جا پیش بیاید این است که آیا خریدن این گوشی کاری منطقی و متناسب با شرایط بازار محصولات الکترونیکی، خصوصا گوشی‌های تلفن همراه است؟ یا این که آیا گلکسی اس6 اج صرفا یک گوشی‌ شیک و زیباست که لبه‌های خمیده‌ی آن کارایی چندانی در استفاده‌ها‌ی روزمره‌ی کاربران ندارد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات کلیدی با ادامه‌ی نقد و بررسی «سامسونگ گلکسی اس6 اج» در دیجی کالا همراه شوید.

طراحی و ساخت

 

«خدا نگه‌دار پلاستیک!»؛ احتمالا این اولین عبارتی است که کاربران پس از در دست گرفتن گلکسی اس6 اج، به‌زبان می‌آوردند و در قدم دوم هم برای چند دقیقه‌ای به تعریف و تمجید از این پرچم‌دار کره‌ای می‌پردازند. در نهایت هم احتمالا از زبان اکثرشان جمله‌ی «بهترین گلکسی اس ساخته شده تاکنون» را می‌شنوید. این‌ها بخشی از احساسات کاربران منصفی است که برای نخستین بار گلکسی اس6 اج را لمس می‌کنند.





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: