گوشی موبایل ال‌جی مدل X Screen K500dsZ دو سیم کارت - ظرفیت 16 گیگابایت
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل ال‌جی مدل X Screen K500dsZ دو سیم کارت - ظرفیت 16 گیگابایت

 

گوشی موبایل ال‌جی ایکس اسکرین جزو گوشی‌های ارزان قیمت اما با مشخصات فنی مثال‌زدنی است. با در دست گرفتن این گوشی اولین حسی که به شما منتقل می‌شود این است که فکر می‌کنید باتری در گوشی قرار داده نشده! این حس به دلیل وزن پایین این گوشی است. این گوشی زیبا و خوش‌ساخت به دلیل استفاده از شیشه و فیبر شیشه‌ در ساخت خود، طراحی این گوشی را منحصر به فرد کرده است. این گوشی در دو مدل دو سیم کارت و تک سیم تولید‌شده و از قطع سیم‌کارت نانو استفاده می‌کند.

عملکرد گوشی موبایل ال‌جی مدل X Screen K500dsZ دو سیم کارت - ظرفیت 16 گیگابایت

از ویژگی‌های فنی این گوشی میان‌رده استفاده از پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای با نام کرتکس روی تراشه اسنپ‌دراگون 410 است. این پردازنده در کنار رم 2 گیگابایتی در محیط 64 بیتی و فرکانس 1.2 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. دو گیگابایت حافظه رم در کنار این پردازنده، به خوبی از پس فعالیت‌های روزمره برمی‌آید و یار خوبی برای پردازش داده‌های نسبتا سنگین است. حافظه‌ی داخلی این گوشی 16 گیگابایت است و برای افرادی که می‌خواهند از ظرفیت بیشتری بهره‌مند شوند قابلیت ارتقا تا 256 گیگابایت را فراهم کرده است.

صفحه نمایش گوشی موبایل ال‌جی مدل X Screen K500dsZ دو سیم کارت - ظرفیت 16 گیگابایت موبایل از دو قسمت تشکیل شده است. یک نمایشگر همیشه روشن در بالای صفحه اصلی وظیفه نمایش اعلان‌ها و پیغام‌ها را دارد؛ هم‌چنین شما می‌توانید به انتخاب خود در زمان خاموشی صفحه نمایش امضای خود، نام خود یا ساعت را در تنظیمات صفحه نمایش دوم تنظیم کرده تا نمایش داده شود. صفحه نمایش اصلی ایکس اسکرین از نوع LCD و پشتیبانی از فناوریIPS است. رزولوشن تصویر HD و تراکم پیکسلی 298 پیکسل بر هر اینچ از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش اصلی این گوشی است.

ال‌جی ایکس اسکرین قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G را دارد. هم‌جنین این گوشی موبایل از فناوری‌هایی دیگر مثل EDGE،GPRS ،NFC،Wi-Fi، رادیو و بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می‌کند. درگاه ارتباطی این گوشی موبایل microUSBنسخه دو است و به فناوری‌های مکان‌یابی A- GPS , GLONASS مجهز است.

دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر شما به ترتیب روی قسمت جلویی و قاب پشتی گوشی قرار گرفته است. دوربین ایکس اسکرین از قابلیت‌های متنوعی مانند ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus )، قابلیت تشخیص چهره ( Face Detection )، قابلیت عکاسی پانوراما ( Panorama ) پشتیبانی می‌کند.

این گوشی خوش‌ساخت به نسخه 6.0 سیستم‌عامل شرکت گوگل یعنی مارشمالو مجهز شده است. باتری ال‌جی اسکرین از نوع لیتیوم یونی و با ظرفیت 2300 میلی‌آمپر است. در کل این گوشی موبایل یک انتخاب خوب برای افرادی است که نیاز به یک گوشی با مشخصه‌های فنی خوب در کنار قیمت مناسب دارند.





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: