گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P با قاب پشتی چرمی - ظرفیت 32 گیگابایت دو سیم کارت
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P با قاب پشتی چرمی - ظرفیت 32 گیگابایت دو سیم کارت

 

در هشتم اردیبهشت ماه 1394، LG در مراسمی نه‌چندان دل‌چسب، از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کرد. طراحان و سازندگان LG درG4 به دوربین، صفحه‌ی نمایش و طراحی ظاهری توجه زیادی کرده‌اند.

LG پرچم‌دار جدیدش را با یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی معرفی کرد. این صفحه‌ی نمایش دارای رزولوشن 2.5K از نوع IPS است که LG آن را Quantum True HD می‌نامد. همچنین LG برای محافظت از این صفحه‌ی نمایش از گوریلا گلس 3 سود برده است. در طراحی این گوشی، خمیدگی خاصی شبیه به LG GFlex 2 استفاده شده‌ است.

عملکرد گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P با قاب پشتی چرمی - ظرفیت 32 گیگابایت دو سیم کارت

این خمیدگی خفیف است؛ طوری‌که به در دست گرفتن بهتر و ساده‌تر این گوشی و همچنین کنترل آن با یک دست کمک بسزایی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های چشمگیر این گوشی، دوربین جدیدی است که LGروی آن حساب ویژه‌ای باز کرده است. این دوربین دریچه‌ی دیافراگمf/1.8 و حسگر 16 مگاپیکسلی دارد. همچنین فناوری جدید جذب نورRGB در این دوربین به کار گرفته شده است که باعث می‌شود تصاویر ثبت‌شده نزدیک‌ترین رنگ را به رنگ‌های اصلی داشته باشند. علاوه بر این،LG G4 به دوربین سلفی با حسگر 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P با قاب پشتی چرمی - ظرفیت 32 گیگابایت دو سیم کارت از درگاه کارت حافظه‌ی جانبی تا 128 گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند. سخت‌افزار این گوشی را یک تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 808 با معماری 64 بیتی، سه گیگابایت رم از نوع LPDDR3 و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی تشکیل داده‌‌اند. این تراشه با لیتوگرافی 20 نانومتری دارای یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای کورتکس A57 و یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای کورتکسA53 است. همچنین برای پردازش‌های گرافیکی، آدرنو 418 را در خود جا داده است.

گفتنی است که این اولین گوشی هوشمندی است که از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 808 بهره می‌برد. نکته‌ی جذاب در مورد طراحی قاب پشتی این گوشی، ساخت آن در دو نوع پلاستیکی و چرمی است.LGادعا کرده که چرم استفاده‌شده در این قاب، از نوع طبیعی است و مقاومت بالایی دارد. گوشی G4 با قاب چرمی در شش رنگ و با قاب پلاستیکی در سه رنگ روانه‌ی بازار می‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: