گوشی موبایل ال‌جی مدل G3 بیت دو سیم کارت D724
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل ال‌جی مدل G3 بیت دو سیم کارت D724

 

انتخاب یک گوشی میان‌رده مناسب، همیشه یکی از مشکل‌ترین انتخاب‌ها در خرید گوشی‌همراه است. گوشی‌های میان رده معمولا نسخه‌ای تضعیف شده از پرچم‌داران شرکت های گوشی سازی هستند. گوشی «ال‌جی جی3 بیت» (LG G3 Beat) یکی از این میان‌رده‌های تقریبا موفق در بازار است. درون این میان‌رده‌ی خوش ساخت کره ای، پردازنده‌ی چهار هسته ای کورتکس A7قرار گرفته که می‌تواند حداکثر تا 1.2 گیگاهرتز دستورات را پردازش نماید. این پردازنده همراه با یک گیگابایت حافظه‌ی رم بر روی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 400 ساخت شرکت کوالکام قرار گرفته تا سخت افزاری بسیار مشابه با G2 مینی داشته باشد.

عملکرد گوشی موبایل ال‌جی مدل G3 بیت دو سیم کارت D724

صفحه نمایشگوشی موبایل ال‌جی مدل G3 بیت دو سیم کارت D724 نسبت به G3، در حدود نیم اینچ کوچک‌تر شده و دقت پایین‌تر از HD را به همراه دارد. خوشبختانه G3 بیت همانند G3حاشیه‌ی نمایشگر بسیار کمی دارد که سبب جذابیت بیشتر آن شده. از آن مهم‌تر؛ ظاهر و کیفیت ساخت G3 بیت است که هیچ تفاوتی با G3نمی‌کند و این گوشی کاملا حس یک پرچم‌دار را به کاربران منتقل می‌کند. این میان رده دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی همراه با فلاشLED و فوکوس خودکار همراه با لیزر در پشت و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو است که دوربین اصلی آن قادر خواهد بود با کیفیتFullHD فیلم برداری کند.

دست آخر ال‌جی برای این میان رده‌ی 5.0 اینچی خود، از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2540 میلی آمپر ساعت استفاده نموده. در مجموع باید بگوییم که هر دو گوشی معرفی شده ال‌جی تا به کنون، یعنی G3 بیت و G3 کاملا دوست داشتنی و جذاب بوده‌اند و قابلیت‌های خوب و فراوانی را به همراه دارند. ال‌جی G3 Beatدارای ابعادی به طول 137.7 و عرض 69.6 میلی متر می‌باشد. همچنین این گوشی ضخامتی به طول 10.3 میلی متر دارد. گفتنی است که این گوشی در قسمت‌های مختلف، ضخامت‌های گوناگونی دارد که در بیشترین حالت، ضخامت این میان رده به 10.3 میلی متر می‌رسد که مربوط به مرکز آن می‌باشد. به عبارت دیگر؛ مرکز G3 Beat دارای بیشترین ضخامت و کناره های آن دارای کمترین ضخامت می‌باشد.





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: