گوشی موبایل ال جی نکسوس 5 - 32 گیگابایت
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل ال جی نکسوس 5 - 32 گیگابایت

 

شامگاه پنج شنبه نهم آبان ماه 1392، گوگل در اوج بی خبری مخاطبان و طرفدارانش، از پنجمین نسل گوشی‌های هوشمند خانواده نکسوس، تحت عنوان Nexus 5 رونمایی کرد. در حالی که طی هفته های اخیر، اخبار، شایعات و تصاویر پی در پی منتشر شده از نکسوس 5، برگزاری مراسمی با شکوه و پررنگ را برای معرفی این محصول از سوی گوگل نوید می‌داد، گوگل تنها به معرفی آن در صفحه اختصاصی خانواده نکسوس بسنده کرد.

عملکرد گوشی موبایل ال جی نکسوس 5 - 32 گیگابایت

هر چند کوران تصاویر و اخبار منتشر شده ازگوشی موبایل ال جی نکسوس 5 - 32 گیگابایت، ما را با اکثر قابلیت‌های آن آشنا کرده بود و تنها گوگل به آن‌ها حالت رسمی بخشید. اما پنجمین نکسوس. این بار نیز قرعه به نام ال‌جی افتاد و شراکت پر سود با ال‌جی در تولید نکسوس 4، گوگل را ترغیب نمود که ساخت پنجمین پرچم‌دارش را نیز به این کمپانی محول کند. در بخش طراحی، پنجمین نکسوس از همان سبک و سیاق سنتی این سری پیروی می‌کند با این تفاوت که بسیاری بر این باورند که گوگل و ال‌جی در طراحی نکسوس جدید در مقایسه با نسخه چهارم، ضعیف عمل کرده است. قلب تپنده این گوگلی تازه وارد یک اسنپ دراگون 800 چهارهسته ای با فرکانس پردازشی 2.3 گیگاهرتز می‌باشد.

 

نمایشگر فول اچ دی 4.95 اینچی مجهز به پنل IPS نیز به همراه پردازنده تصویری Adreno 330 همه چیز را تکمیل کرده است و با توجه به رنگ و لعاب اندروید تازه وارد، باید منتظر محیطی تازه در نکسوس 5 باشید. برای محافظت از این نمایشگر، گوگل از گوریلا گلس نسل سوم بهره برده، که در بسیاری از تست‌ها بینندگان را شگفت زده کرده بود. گوگل در Nexus 5 از 2 گیگابایت حافظه پردازشی (RAM) و از نوع DDR3 با فرکانس 800 مگاهرتز استفاده کرده و پنجمین سرباز در دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی عرضه شده است. نکسوس 5 به همراه مجموعه کاملی از کانال‌های ارتباطی و سنسور های هوشمند به بازار عرضه گردیده است و باید به تمامی این ویژگی‌های قابلیت شارژ بیسیم یا QI را نیز اضافه کرد. فروش این محصول از روز جمعه در فروشگاه گوگل با دو قیمت 349 و 399 دلار آغاز شده و نکته جالب اینکه گوگل از اتمام موجودی ویرایش 16 گیگابایتی نکسوس جدید، در همان ساعات اولیه خبر داده و این امر از محبوبیت پایدار و روزافزون محصولات خانواده نکسوس در میان طرفداران حکایت دارد. این محصول به صورت پیش فرض میزبان ویرایش جدید سیستم عامل اندروید تحت عنوان کیت کت است که با عنوان اختصاری 4.4 شناخته می‌شود. هر چند نکسوس پنجم بسیار ساده و کمرنگ به جهانیان معرفی شد، اما حواشی پس از آن بسیار خبرساز بوده است. بی شک گوگل و ال‌جی سعی کرده‌اند بهترین محصول ممکن را به بازار عرضه نمایند و استقبال مخاطبان از این محصول تازه وارد نیز اولین بازخورد مثبتی بود که به اردوی نکسوسی ها رسید.حال، می‌خواهیم به بررسی عضو جدید خانواده نکسوس ها در دیجی کالا بپردازیم. پس با ما در نقد و بررسیNexus 5 همراه شوید.





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: