گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل One M9 Plus
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل One M9 Plus

 

تنها چند هفته بعد از معرفی رسمی «وان ام 9» (HTC One M9)، شرکت HTC اقدام به معرفی یک گوشی جدید به نام «وان ام 9 پلاس» (+One M9) کرد. این گوشی را می‌توان نسخه‌ی پیشرفته ازM9 اصلی دانست. گوشی +M9کمی بزرگ‌‌تر از نسخه‌ی اصلی و بدنه آن هم از فلز با کیفیت ساخته شده است. این گوشی علاوه بر این تغییرات دارای حسگر اثر انگشت است، که استفاده از آن را پیش‌تردر پرچم‌داران سایر برندها شاهد بودیم.

عملکرد گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل One M9 Plus

این حسگر در کلید خانه +M9 تعبیه شده و دسترسی به آن کاملا راحت است و دشواری‌های «وان مکس» (HTC One Max) را ندارد. گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل One M9 Plus همانند M8 در پشت دارای دو دوربین با حسگرهای 20 و 2.1 مگاپیکسلی است. مثل M9 اصلی، دوربین سلفی این گوشی هم حسگر 4 مگاپیکسلی دارد. این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 5.0 یا همان آبنبات چوبی و رابط کاربری «سنس 7» (Sense 7) است.

از دیگر مشخصات آن می‌توان به صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. این گوشی دارای حسگرهای مختلف نظیر حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار، حسگر نور برای تشخیص و تنظیم مقدار نور صفحه نمایش در حالت مختلف نوری، حسگر فشارسنج، حسگر ژیروسکوپ، حسگر مجاورت برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش در هنگام مکالمه است.

 

شاید طراحی ظاهری M9پلاس شمارا به یاد گوشی M9 یا M8بیندازد. امانگاهی دقیق‌تر به کیفیت ساخت این گوشی توجه کنید، حتما متوجه کیفیت ساخت‌ مرغوب‌تر در مقایسه با M9 خواهید شد. قاب پشتی گوشی از کیفیت و زیبایی کم‌نظیری برخوردار است. اما محل قرارگیری دوربین و استفاده از دو دوربین (چیزی شبیه فن‌آوری به‌کاررفته در M8) از زیبایی و سادگی قاب پشتی به طرز قابل‌توجهی، کاسته است. همچنین ظاهر قاب جلویی هم در مقایسه باM9 با قرار دادن حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر، از تقارن خارج شده است.





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: