گوشی موبایل اچ تی سی مدل 10 - ظرفیت 32 گیگابایت
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل اچ تی سی مدل 10 - ظرفیت 32 گیگابایت

 

جدیدترین پرچم‌دار HTC به دو پردازنده‌ی دوهسته‌ای با فرکانس 2.15 و 1.6 گیگاهرتز با نام Kryo مجهز است. تراشه‌ی استفاده‌شده در HTC10 از نوع کوالکام اسنپ‌دراگون بوده و به‌صورت 64 بیتی فعالیت می‌کند؛ استفاده از این پردازشگر، سرعت بیشتری به فعالیت‌های دستگاه بخشیده است. 32 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، مناسب برای افرادی است که به جابه‌جایی فایل‌های پرحجم نیاز ندارند؛ اما اگر ظرفیت حافظه‌ی بالا برایتان یک اولویت محسوب می‌شود، قادر به افزایش ظرفیت تا 200 گیگابایت خواهید بود.

عملکرد گوشی موبایل اچ تی سی مدل 10 - ظرفیت 32 گیگابایت

این پرچم‌دار با 4 گیگابایت حافظه‌ی رم، داده‌های موردنیاز پردازش را در کسری از ثانیه به پردازشگر مرکزی می‌رساند. صفحه‌نمایشHTC10 از نوع LCD و با فناوری ساخت Super LCD 5 است. صفحه‌نمایش 5.2 اینچی توسط Corning Gorilla Glass 4 در برابر ضربات نابهنگام محافظت ‌شده است؛ همچنین این صفحه‌نمایش با بهره‌گیری از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 تصویر را به بهترین شکل و بالاترین کیفیت برای نمایش مهیا می‌سازد. همانند اکثر گوشی‌های معرفی‌شده،گوشی موبایل اچ تی سی مدل 10 - ظرفیت 32 گیگابایت از شبکه‌ی ارتباطی 4G پشتیبانی می‌کند.

فناوری‌های ارتباطی EDGE ، GPRS ، NFC ، Wi-Fi و بلوتوث نسخه‌ی 4.2 تمام خط قرمزهای ارتباطی را پشت سر گذاشته و دست شمارا برای برقراری هر نوع ارتباطی باز گذاشته است. شرکتHTC برای افرادی که به عکاسی با موبایل علاقه‌مندند، دوربین 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در کنار دو فلش قدرتمند با رنگ‌های سرد و گرم تعبیه کرده است.

 

استفاده از دو فلش با رنگ سرد و گرم موجب شده هنگام عکس‌برداری در نور کم و تاریک، عکس‌های گرفته‌شده از سوژه‌ی موردنظر، رنگ و جلوه‌ی طبیعی‌تری به خود بگیرد. اچ‌تی‌سی 10 هم از آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید یعنی مارشملو 6 استفاده می‌کند. اگر از افرادی هستید که برای استفاده‌ی راحت‌تر رابط کاربری از زبان فارسی استفاده می‌کنید، این نکته را از یاد نبرید که این پرچم‌دار از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. جدا از مشخصات بیان‌شده HTC10از قابلیت‌هایی همانند شارژ سریع، اثرانگشت، ژیروسکوپ (Gyro) ، شتاب‌سنج (Accelerometer) ، قطب‌نما و 100 گیگابایت حافظه‌ی ابری رایگان شرکت گوگل پشتیبانی می‌کند.





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: