گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل Desire Eye
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل Desire Eye

 

رونمایی از گوشی Desire Eye در ادامه رفتار جسته گریخته HTCصورت گرفت. این شرکت که در سالیان اخیر با چندین مرتبه تغییر مدیریت روبرو بوده مسلما با تغییر اهداف پیاپی نیز مواجه شده است. ابتدا One M8 را معرفی شد، بعد نسخه پلاستیکی آن یا همان E8 و بعد از آن‌هم مدل نسبتا میان رده Desire 816؛ که بعدا با دو نسخه تکمیلیDesire 820 و Desire 816G که اولی نسخه ارتقا یافته و دومی نسخه تنزل یافته 816 Desire اصلی بودند. هنوز جوهر برچسب‌های بسته‌بندی Desire 820 خشک نشده، این شرکتDesire 826 را نیز معرفی کرده است. Desire Eye با بهره‌گیری از آخرین نسل پردازنده‌های کوالکام موسوم به اسنپدراگون 801 از نوع 4 هسته‌ای با سرعت 2.3 گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکیAdreno 330 و 2 گیگابایت حافظه، مجموعه بسیار جذابی را گرد هم آورده است.

عملکرد گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل Desire Eye

بدنه

گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل Desire Eye نیز از این قاعده مستثنا نبوده و دارای بدنه‌ی پلاستیکی بوده، اما از نوع مرغوب آن. چیزی که با دیدن Desire Eye از دیدنش متعجب شدیم درواقع وجود کلید سخت‌افزاری شاتر دوربین بر روی بدنه این گوشی بود و شاید وجود طرح‌های نوار دار که در Desire 820 هم از HTC دیده بودیم دیگر چندان عجیب نبود. البته دکمه در نظر گرفته‌شده برای دوربین این گوشی بدون نقص نیست و به اعتقاد بسیاری از افراد کمی سفت است، این سفتی بیش‌ازحد، باعث تکان خوردن دست کاربر در هنگام ثبت عکس شده، که نتیجه‌ای جز ثبت عکس‌های بلوری برای کاربر در پی ندارد. البته از طرف دیگر هم اگر این دکمه نرم‌تر از این بود احتمالا عده‌ی دیگری فشردن اتفاقی این دکمه در جیب را مطرح می‌کردند.

 

البته ویژگی اصلی گوشی‌هایی که از کلید سخت‌افزاری دوربین بهره می‌برند را شاید بتوان اجرای اپلیکیشن دوربین این گوشی‌ها بدون نگاه کردن و آزاد نمودن قفل امنیتی گوشی دانست. با استفاده از این دکمه، (درست مانند سایر گوشی‌هایی که از وجود این دکمه بهره می‌برند) حتی زمانی که گوشی در جیب شماست قادرید بدون جلب توجه، دوربین گوشی را فعال سازید.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: