گوشی اچ تی سی مدل Desire 628
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی مدل Desire 628

 

اچ‌تی‌سی 628 دیزایر از دو سیم‌کارت مدل نانو استفاده می‌کند. این گوشی موبایل 142 گرم وزن و بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد. پردازنده مرکزی 628 دیزایر ARM Cortex-A53 بوده و در کنار تراشه MT6753 مدیاتک در محیط 32 بیتی و با فرکانس 1.3 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. 3 گیگابایت حافظه رم همراه خوبی برای پردازشگر مرکزی این گوشی است.

عملکرد گوشی اچ تی سی مدل Desire 628

 

این حافظه به دلیل استفاده از ظرفیت بالای خود حجم زیادی از داده‌ را در کسری از ثانیه برای پردازش به پردازنده منتقل می‌کند. فضای 32 گیگابایت دست شمارا در نگه‌داری داده‌هایتان باز گذاشته است؛ هم‌چنین شما قادر به افزایش حجم به 200 گیگابایت خواهید بود. صفحه‌نمایش این گوشی 5 اینچ بوده و از نوع LCD است.

فناوری به کار گرفته‌شده در این صفحه‌نمایش IPS است. تراکم پیکسلی 294، 16 میلیون رنگ و رزولوشن 1280 × 720 از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش Desire 628 است. دیزایر 628 قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G و فناوری‌های ارتباطی EDGE , GPRS , Wi-Fi و بلوتوث نسخه 4.1 را دارد. حس‌گر دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین جلو و دوربین سلفی استفاده‌شده است تا بهترین لحظه‌های شمارا ثبت کند؛ از ویژگی‌های مهم این دوربین می‌توان به چند قابلیت آن اشاره کرد.

 

قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus )، قابلیت تشخیص چهره ( Face Detection )، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama ) و قابلیت عکاسیHDR از مشخصه‌های دوربین این گوشی است. در آخر به این نکته اشاره می‌کنیم که سیستم‌عاملDesire 628 نسخه 5.1 رابط کاربری شرکت گوگل بانام لالی‌پاپ است و قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد. پلاستیک تنها چیزی‌ است که در ساخت گوشی اچ تی سی مدل Desire 628 به کار رفته؛ البته HTC از خود ابتکار به خرج داده و در بخش‌های مختلف از پلاستیک‌هایی با بافت‌های گوناگون استفاده کرده است.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: