گوشی Desire 828
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی Desire 828

 

گوشی موبایل HTC دیزایر 828 از دو سیم کارت نانو استفاده می‌کند. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک است. پردازنده هشت هسته‌ای این گوشی کرتکس نام گرفته و روی تراشه MT6753 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز در محیط 64 بیتی فعالیت می‌کند. پردازنده گرافیکی این گوشی موبایل Mali-T720MP3 است. حافظه داخلی دیزایر 828 ظرفیت 16 گیگابایت است و قابلیت ارتقا فضای داخلی به 200 گیگابایت را خواهید داشت. دیزایر 828 به 2 گیگابایت فضای رم مجهز شده است تا با سرعت بیشتری داده‌ها را برای پردازش به پردازنده منتقل کند.

عملکرد گوشی Desire 828

صفحه نمایش 5.5 اینجی این گوشی از رزولوشن Full-HD پشتیبانی کرده و با تراکم پیکسلی 4.4 پیکسل بر هر اینچ قابلیت دریافت 10 لمس را دارد. دیزایر 828 از شبکه سریع 4G پشتیبانی می‌کند و به جز پشتیبانی از این رابط سریع به فناوری‌های EDGE , GPRS , Wi-Fi , بلوتوث و رادیو مجهز شده است. دو سنسور دوربین 13 و 4 مگاپیکسلی با قابلیت‌های متنوعی مثل لرزشگیر اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization)، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus )، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection )، قابلیت عکاسی پانوراما ( Panorama ) و قابلیت عکاسی HDR به ترتیب روی قاب جلویی و پشتی این گوشی قرار داده شده است.

 

گوشی Desire 828 به نسخه 5.1 سیستم‌عامل شرکت گوگل مجهز شده و نکته مهم برای افرادی که از منوی فارسی استفاده می‌کنند این که این گوشی هم از زبان فارسی و هم به رابط کاربری با زبان فارسی مجهز شده است. به دلیل استفاده از رابط کاربری شرکت گوگل، نرم‌افزاری ساخت گوگل همانند Google Search،Google Maps و Gmailروی این گوشی موبایل به صورت پیش‌فرض نصب شده است. باتری این گوشی دارای ظرفیت 2800 میلی‌آمپر ساعت است و از نوع لیتیوم-یونی است. سخن آخر این‌که اچ‌تی‌سی دیزایر 828، یک گوشی موبایل دو سیم‌کارت با سخت‌افزار قوی و دوربین‌های مناسب عکاسی‌ نسبتا حرفه‌ای درکنار صفحه نمایش 5.5 اینچی یک انتخاب مقرون به صرفه به حساب می‌آید.





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: