گوشی اچ تی سی Desire 626G Plus
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی Desire 626G Plus

 

اچ‌تی‌سی دیزایر 620جی پلاس را می‌توان نسخه‌ی منطقه‌ای متفاوت اچ‌تی‌سی دیزایر 626 دانست. این گوشی برای نخستین بار در کشور هند رونمایی شد. گفتنی است که این گوشی اندکی از نسخه‌ی تایوانی خود یعنی دیزایر 620 گران‌تر است. این میان رده‌ی تایوانی به یک نمایشگر 5 اینچی و با کیفیت HD مجهز شده که تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر هر اینچ را ارایه می‌دهد. سخت افزار این گوشی را چیپMediaTek MT6752، پردازنده‌ی هشت هسته ایCortex A53با حداکثر سرعت 1.7 گیگاهرتز و یک گیگابایت حافظه‌ی رم تشکیل می‌دهد.

عملکرد گوشی اچ تی سی Desire 626G Plus

 

همچنین هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی گوشی اچ تی سی Desire 626G Plus هوشمند را تشکیل می‌دهد که این میزان حافظه تا 32 گیگابایت دیگر به وسیله‌ی کارت حافظه‌ی MicroSD قابل ارتقا است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED در قاب پشتی این گوشی قرار گرفته و بر قاب جلویی آن یک لنز 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود. در نهایت یک باتری غیر قابل تعویض 2000 میلی آمپر ساعتی در زیر قاب پشتی این گوشی قرار گرفته که می‌تواند تا بیش از 521 ساعت در شبکه‌ی 2G و در حالت آماده باش، شارژ نگه دارد.تراشه‌ی قدرتمند و 64 بیتی مدیاتک مدلMT6752 جای هیچ‌گونه نگرانی را برای کاربران دیزایر 626G باقی نگذاشته است؛ از نیازهای روزمره گرفته تا بازی‌های سنگین.

 

روی این تراشه، پردازنده‌ی اصلی 8 هسته‌ای با معماری کورتکسA53 قرار گرفته که فرکانس پردازشی 1.7 گیگاهرتز دارد. همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T760MP2 هم برای پردازش‌های گرافیکی انتخاب‌شده است. این پردازنده توانست در آزمون گرافیکی انجام‌شده در دیجی‌کالا از 60 فریم ورودی نیمی از آن‌ها را پردازش کند و نمایش دهد. در مقایسه با دیزایر 626G تنها یک گیگابایت رم برای این کوشی در نظر گرفته شده که روانی کار کردن با رابط‌کاربری و باز کردن برنامه‌ها به تعداد بالا را با مشکل مواجه خواهد کرد. همچنین 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش تا 32 گیگابایت خیالتان را از نصب هر بازی یا برنامه‌ای راحت می‌کند.





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: