گوشی اچ تی سی Desire 620G
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی Desire 620G

 

گوشی «HTC دیزایر 620G» از گوشی‌های میان‌رده‌ی شرکت تایوانی HTC به شمار می‌رود. این گوشی ۱۶۰ گرمی از پلاستیک ساخته شده و نزدیک به ۱۰ میلی‌متر ضخامت دارد. کاربر در دیزایر 620G امکان استفاده از دو سیم کارت را دارد؛ همچنین این گوشی از شبکه‌ی 3G پشتیبانی می‌کند. در دیزایر 620G، امکان استفاده ازWi-Fi، بلوتوث،GPS و رادیوی FM وجود دارد.

عملکرد گوشی اچ تی سی Desire 620G

برای گوشی اچ تی سی Desire 620G ، نمایشگری ۵ اینچی از نوع Super LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و تراکم ۲۹۵ پیکسل بر هر اینچ در نظر گرفته شده است. این گوشی به دوربین اصلی ۸ مگاپکسلی همراه با فلشLED مجهز شده است. همچنین برای عکاسی سلفی می‌توان از دوربین ۵ مگاپیکسلی این گوشی بهره برد. از ویژگی‌های کم‌نظیر این گوشی، وجود اسپیکرهای استریوی قدرتمند است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن می‌توان به یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

دیزایر 620G به تراشه‌ی میان‌رده‌ی مدیاتک MT6592 مجهز شده است. برای این گوشی، اندروید کیت‌کت نسخه‌ی ۴٫۴ به همراه رابط کاربری اختصاصی با نام سنس در نظر گرفته شده است. دیزایر 620G از باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند. تراشه‌ی نسبتا قدرتمند و 32 بیتی مدیاتک مدل MT6592 می‌تواند هرگونه نگرانی را بابت مکث یا لگ زدن در این گوشی را کاهش دهد.

 

البته اگر این گوشی به‌جای یک گیگابایت رم به دو گیگابایت رم مجهز می‌شد؛ هیچ نگرانی از این بابت برای کاربران دیزایر 620 باقی نمی‌ماند؛ از نیازهای روزمره گرفته تا بازی‌های سنگین. روی این تراشه، پردازنده‌ی اصلی 8 هسته‌ای با معماری کورتکس A7قرارگرفته که فرکانس پردازشی 1.7 گیگاهرتز دارد. همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T450MP2 هم برای پردازش‌های گرافیکی انتخاب‌شده است. همچنین هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل‌افزایش تا 32 گیگابایت، خیال کاربران را از جهت ذخیره‌ی فایل‌های موسیقی، تصویر یا ویدیویی راحت می‌کند. البته با این مقدار حافظه‌ی داخلی نمی‌توانید تعداد زیادی برنامه یا بازی روی دیزایر 620 نصب کنید.





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: