گوشی اچ تی سی وان 801e
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ تی سی وان 801e

 

HTC با معرفی گوشی جدید خود یعنی HTC One ، بار دیگر در صدر اخبار قرار گرفت؛ همان‌طور که پیش‌تر اعلام کرده بودیم،HTC روز اول اسفند ماه سال 91 در مراسمی رسمی که در شهر نیویورک برگزار شد، از ابر گوشی هوشمند خود با نام One پرده برداری کرد. One به معنای واقعی یک گوشی رده بالا بوده و می‌توان آن را برترین گوشی اندرویدی ساخته شده تا به این تاریخ دانست.

عملکرد گوشی اچ تی سی وان 801e

طراحی و ساخت

با اینکه کمتر پیش آمده در مورد ظاهر گوشی‌ها نظر دهیم و آن‌را بر عهده خواننده گذاشتیم، ولی در مورد گوشی اچ تی سی وان 801e کم لطفی است اگر نگوییم که واقعا زیباست. البته طراحی مستطیلی با گوشی‌های گرد آن شما را کاملا به یاد آیفون 5 می‌اندازد، مخصوصا در مدل مشکی آن، اما به نظر ما حتی از آیفون 5 نیز زیبا تر است. بدنه HTC Oneاز آلومینیوم یکپارچه ساخته شده و وزن آن نیز تنها 143 گرم می‌باشد. این وزن معادل آیفون 4S با صفحه نمایش 3.5 اینچی است که مشاهده می‌نمایید که برای یک گوشی در این ابعاد، وزن مناسبی به شمار می‌رود. ابعاد گوشی نیز 68×137.5 میلی متر است 9.3 میلی متر نیز ضخامت دارد. این یعنی یک گوشی خوش دست که از گرفتن آن در دست احساس بسیار خوبی خواهید داشت.

در ضمن، طبق گفته طراحان گوشی، پشت گوشی را با اندکی قوس، طوری طراحی نموده‌اند که در کف دست بهتر نیز بنشیند. اینکه در تولید بدنه این گوشی هیچ شکافی وجود ندارد و کاملا یکپارچه است باعث گشته که دوام دستگاه نیز به نظر مناسب باشد.

اما برسیم به توضیح محل قرار گیری کلیدها و شکاف‌های گوشی. بر روی لبه بالایی گوشی فقط کلید پاور به همراه جک 3.5 میلی متری هدفون قرار دارند.





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: