گوشی a3 2016
نوشته شده توسط : شبکه ما

گوشی a3 2016 لباس پلاستیکی خود را از تن درآورده و، مانند پرچم‌داران 2015 سامسونگ، از ترکیب فلز و شیشه در بدنه خود بهره برده است. در حالی که فریم آلومینیومی دور تا دور گوشی را احاطه کرده، روی پشت و جلو آن روکشی از جنس شیشه گوریلاگلس 4  کشیده شده است. همچون گلکسی اس6، شیشه روی نمایشگر در لبه‌ها اندکی به داخل فریم خم شده که به زیبایی گوشی افزوده است. اگر اکسپریا زد3 پلاس یا زد5 را در دست گرفته باشید، حتما درز بین پنل شیشه‌‌ای و فریم دور گوشی را احساس کرده‌اید، اما این ضعف درA3 جدید دیده نمی‌شود که البته به خوش‌دستی گوشی کمک می‌کند.

بررسی گوشی a3 2016

 

مثل همیشه، دکمه معروف خانه میان دکمه‌های مولتی‌تسکینگ و برگشت قرار گرفته، اما، برخلاف A5 و A7 جدید، این دکمه فاقد اسکنر اثر انگشت است.

در پشت دستگاه به‌جز لنز دوربین و چراغ فلاش و البته لوگوی سامسونگ چیز دیگری دیده نمی‌شود. در لبه سمت راست دکمه پاور و درگاه سیم‌کارت و کارت حافظه، در سمت چپ کلیدهای صدا، در بالا میکروفون دوم و در لبه زیرین جک هدفون، پورت microUSB، اسپیکر و میکروفون اول قرار گرفته است.

گوشی، به‌دلیل اندازه کوچکش، به‌خوبی در دست می‌نشیند و با وجود شیشه‌ای بودن لیز نمی‌خورد. مزیت دیگر ناشی از کوچک بودن گوشی کنترل کاملی است که با یک دست می‌توان روی تمام دکمه‌ها و منوهای دستگاه داشت.

اگرچه بدنه‌ شیشه‌ای گوشی a3 2016 مثل هر گوشی شیشه‌ای دیگر اثر انگشت را به خود جذب می‌کند، اگر از بین چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی و صورتی یک رنگ روشن انتخاب کنید، این ضعف به چشم نمی‌آید.

 

نمایشگر A3 جدید نسبت به نسل قبل پیشرفت خوبی داشته است: اندازه صفحه از 4.5 به 4.7 اینچ رسیده و رزولوشنی برابر با 1280 در 720 پیسکل ارائه می‌دهد. این امر موجب شده تراکم پیکسل‌های گوشی به 312 پیکسل در هر اینچ افزایش یابد که برای گوشی هوشمندی در این اندازه بسیار مناسب است. ضمنا باید به افزایش نسبت صفحه به بدنه نیز اشاره کرد که به‌دلیل کمتر شدن حاشیه اطراف نمایشگر اتفاق افتاده است.





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: