گوشی a5 2016
نوشته شده توسط : شبکه ما

 

وقتی به گوشی a5 2016 نگاه می‌کنیم، بلافاصله متوجه می‌شویم این محصول یکی از اعضای خانواده A است، چراکه امضای سامسونگ و سری A در آن دیده می‌شود. طراحی مستطیل‌شکل بدنه با انحنای کم در گوشه‌ها، باریکی و سبک‌وزن بودن گوشی نشانه‌هایی است که ما و شما را متقاعد می‌کند که با محصولی از خانواده Aمواجهیم. با هم قسمت‌های مختلف بدنه را از نظر می‌گذرانیم.

اولین چیزی که در گوشی a5 2016 چشم را به خود جذب می‌کند بزرگ‌تر بودن این محصول نسبت به نسخه سال گذشته است. به‌نظر می‌رسد سامسونگ در اقدامی هدفمند و هوشمندانه سعی کرده نمایشگر این محصول را بزرگ‌تر کند تا تجربه کاربر هنگام کار با آن بهتر شود و این موضوع منجر به این می‌شود که ای5 جدید مورد پسند کاربران بیشتری قرار گیرد.

 

در پنل جلو شاهد تغییرات زیادی نیستیم و ای5 2016 تقربیا با همان شکل‌وشمایل نسخه قبلی تولید شده است. البته اگر روی پنل جلو دقیق شوید، خواهید دید سنسورهای پنل جلو جا‌به‌جا شده‌اند و این‌بار به‌جای قرارگیری در کنار دوربین دوم، در کنار بلندگو قرار گرفته‌اند.

اگر ای5 2015 را دست گرفته باشید، احتمالا مثل ما هنگام دست گرفتن ای5 2016 شگفت‌زده می‌شوید. وزن محصول افزایش چشمگیری پیدا کرده و 32 گرم اضافه شده است (A5 2016 وزنی حدود 155 گرم دارد)، ولی خب، در برابر آنچه در دست حس می‌کنید، این اضافه وزن نه‌تنها شما را ناراحت نمی‌کند، بلکه حس خوب و شیرینی به شما منتقل می‌کند. چرا خوب؟ چرا شیرین؟

سنگین شدن گوشی a5 2016 در برابر تغییراتی که در بدنه محصول ایجاد شده است اصلا به چشم نمی‌آید. بدنه محصول، مانند پرچم‌داران سامسونگ، از فلز و شیشه ساخته شده که اگر احتمال سر خوردن از دست را کنار بگذاریم، باید بگوییم جنسش بسیار خوب است. جنس بدنه تغییر بسیار زیادی کرده است و امتیاز مثبتی برای سامسونگ محسوب می‌شود، چون این شرکت با درک اهمیت بازار میان‌رده‌ها سعی کرده محصولی درخور این بخش بازار تولید کند





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: