گوشی سامسونگ s7
نوشته شده توسط : شبکه ما

 

امسال سامسونگ به طراحان سال گذشته خود اطمینان کرد و گوشی سامسونگ s7 را با تغییرات اندک نسبت به S6 معرفی کرد. از نظر سامسونگ شیشه و فلز بهترین مواد برای ساخت یک گوشی جذاب هستند؛ بنابراین S7 را هم با همان متریال ساخته است.

یکی از تغییرات کوچک اما کارآمد بازگشت درگاه کارت حافظه به کهکشان هفتم سامسونگ است؛ ضمن اینکه بدون استفاده از درپوش برای پورت‌ها، گوشی ضدآب شده است. برای جلوگیری از داغ شدن گوشی راه حل کارآمدی در نظر گرفته شده است که مانند آن را پیش از این در کامپیوترها دیده بودیم. یک لوله مسی پرشده از آب، که ضخامت آن در حد میلی‌متر است، می‌تواند دمای دستگاه را تا حد قابل قبولی پایین بیاورد. آب موجود در لوله گرمای پردازنده را جذب می‌کند و به بخار تبدیل می‌شود. سپس این بخار به کندنسور منتقل و دوباره مایع می‌شود.

 

گوشی سامسونگ s7 نسبت به S6 حدود 1.1 میلی‌متر ضخیم‌تر شده است؛ البته این ضخامت بیشتر باعث شده تا لنز دوربین اصلی بیرون‌زدگی کمتری داشته باشد و از باتری پرظرفیت‌تری برای S7استفاده شود. قاب پشتی S7 از جنس شیشه است، اما این بار مانند قاب پشتی Note 5 انحنا دارد. این انحنا گوشی را خوش‌دست‌تر کرده است. بااینکه گوریلا گلس 4 از این قاب محافظت می‌کند، بهتر است برای گوشی قاب محافظ یا کاور تهیه کنید، چراکه سطح صیقلی پشت دستگاه بسیار مستعد سر خوردن از دست است. سنسورهای مجاورت و نور در قسمت بالای سمت چپ در کنار LED نشان‌دهنده وضعیت مشاهده می‌شود و دوربین دوم در سمت راست خروجی صدای مخاطب قرار گرفته است. پایین صفحه نمایش هم مثل همیشه محل قرارگیری سه کلید معروف سامسونگ است. کلید قفل صفحه نمایش در کناره سمت راست و کلیدهای تنظیم صدا در کناره سمت چپ موجودند. سیم کارت و کارت حافظه را می‌توانید از جایگاهی که در لبه بالایی وجود دارد وارد دستگاه کنید. در نسخه دو سیم کارته هم از همین جایگاه برای سیم کارت دوم یا کارت حافظه استفاده می‌شود. اسپیکر گوشی سامسونگ s7 به همراه میکروفون دوم و پورت میکرو یواس‌بی و پورت هدفون در لبه پایین قرار دارند. سامسونگ می‌توانست از پورت USB-C، که در گوشی‌هایی چون Nexus 6pو LG G5 استفاده شده، بهره ببرد، اما به همان میکرو یواس‌بی اکتفا کرده است. بهتر بود سامسونگ محل قرارگیری اسپیکر را هم تغییر می‌داد، چون هنگام بازی کردن دست‌ها اسپیکر را می‌پوشانند.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: