گوشی هواوی p9
نوشته شده توسط : شبکه ما

 

هوآوی سعی کرده تا با کمی دست‌کاری در ظاهر گوشی هواوی p9، پرچم‌دار جدید خود را روانه بازار کند. این دست‌کاری اگرچه کم بوده، بر ظاهر گوشی تاثیر بسیار گذاشته و بسیار آن را شیک‌تر و خوش‌دست‌تر کرده است.

 بدنه P9 کاملا از آلومینیوم است و فقط محل قرارگیری دوربین‌ها و فلاش پلاستیکی است. پوشش قاب پشتی کاملا مستعد جذب لکه است و اگر با دست خیس یا چرب گوشی را در دست بگیرید، بعد از مدتی لکه‌ها را خواهید دید. ضخامت این گوشی کمی بیشتر از P8 است که شاید دلیلش دوربین دستگاه باشد. سطح جلویی گوشی را صفحه نمایش 5.2 اینچی پوشانده است و کلیدهای تنظیم صدا و پاور در کناره سمت چپ مشاهده می‌شوند. درگاه سیم‌کارت نیز در کناره سمت چپ قرار دارد.

 

 کناره پایین محل قرارگیری اسپیکر گوشی، پورت USB Type-C، میکروفون و پورت 3.5 میلی‌متری هدفون است. اگر به قاب پشتی نگاه کنید، دو لنز دوربین توجه شما را به خود جلب می‌کنند. دلیل استفاده هوآوی از دو لنز برای این گوشی را در قسمت دوربین مفصل توضیح خواهیم داد. کنار این دو لنز فلاش LED دوگانه و دریچه فوکوس لیزری در کنار نام «لایکا» خودنمایی می‌کند؛ نامی که به این دوربین اعتبار می‌دهد. P9 در 6 رنگ سفید، خاکستری و نقره‌ای به همراه 3 رنگ طلایی در طیف‌های مختلف موجود است.

 درمجموع باید گفت گوشی هواوی p9 یکی از زیباترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار است. رزولوشن صفحه نمایش در گوشی، مانند دوربین، به نوعی رقابت تبدیل شده است و اکنون تقریبا همه سازنده‌ها برای جذب مشتری از صفحه نمایشی با رزولوشن QHD استفاده می‌کنند. هوآوی از جمله معدود سازندگانی است که تصمیم نگرفته رزولوشن صفحه نمایش محصولاتش را افزایش دهد. گوشی هواوی p9 به صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن Full HD و تراکم پیکسلی 423 پیکسل در اینچ مجهز است. در این دستگاه، مانند Mate 8، از صفحه نمایش IPS-NEO LCD استفاده شده است. این صفحه نمایش با طراحی 2.5D انحنای زیبایی به گوشی داده و علاوه بر این تنها 1.7 میلی‌متر حاشیه دارد





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: