گوشی سامسونگ a9
نوشته شده توسط : شبکه ما

 

با دقت که به گوشی نگاه کنید، گویا گلکسی اس6 بسیار بزرگی را مشاهده می‌کنید که صفحه‌نمایش 6 اینچی بیشترین فضای قاب جلویی را به خودش اختصاص داده و فاصله آن با لبه‌های گوشی بسیار کم است. کم بودن بزل باعث شده که گوشی سامسونگ a9 باوجود صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از آیفون 6اس پلاس شاسی‌ای اندازه آن داشته باشد. بالای صفحه‌نمایش خروجی صدای مخاطب، دوربین دوم و سنسورها و پایین صفحه کلید Home در کنار دو کلید لمسی خارنی بازگشت به عقب و برنامه‌های اخیر مشاهده می‌شوند. کناره‌های گوشی از فلز ساخته شده که برش خورده است.

عملکرد گوشی سامسونگ a9

 

 طراحی فریم گوشی دقیقا همانند گلکسی اس6 است و هنگام دست گرفتن کاربر احساس راحتی می‌کند. سمت راست کلید پاور به همراه درگاه سیم‌کارت اصلی و کارت حافظه خارجی، سمت چپ کلیدهای ولوم، پایین گوشی درگاه ارتباطی، میکروفون اصلی، اسپیکر و سوکت جک 3.5 میلی‌متری صدا و بالای گوشی میکروفون دوم و درگاه سیم‌کارت دوم قرار دارند. قاب پشتی میزبان دوربین اصلی و فلاشLED است. قاب پشتی کاملا صاف و تخت طراحی شده است و بیرون‌زدگی لنز دوربین باعث می‌شود زمانی که گوشی را روی میز قرار می‌دهید کاملا روی میز قرار نگیرد.

 گوشی سامسونگ a9، گوشی بسیار بزرگی است. وقتی می‌گوییم بزرگ است، هیچ اغراقی در کار نیست و با گوشی‌ای با اندازه‌های بسیار بزرگ سروکار دارید. بااینکه A9 بزرگ است، به دلیل کم بودن حاشیه‌های صفحه‌نمایش، از بسیاری گوشی‌های دارای صفحه‌نمایش کوچک‌تر بلندقدتر نیست. اگرچه دست گرفتنش چندان سخت نیست، کار کردن با آن توسط یک دست غیرممکن است و به‌هیچ‌عنوان دست شما به گوشه‌های بالایی صفحه‌نمایش نمی‌رسد. ما رنگ سفید این گوشی را داشتیم، در حالی که رنگ‌های مشکی و طلایی نیز در بازار وجود دارند. به دلیل سفید بودن رنگ دستگاه، اثرانگشت روی آن دیده نمی‌شود، اما روی رنگ مشکی گوشی اثرانگشت زیادی به جا می‌ماند.

 ضخامت دستگاه 7.4 میلی‌متر است که از گلکسی نوت 5 به اندازه 0.2 میلی‌متر نازک‌تر است. اما تفاوت اصلی این گوشی با گوشی‌های رقیبش به‌طور حتم وزن آن است. A9 وزنی برابر 200 گرم دارد که 30 گرم از نوت 5 و 10 گرم از آیفون 6اس پلاس سنگین‌تر است.





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: