گوشی سامسونگj5
نوشته شده توسط : شبکه ما

 

در گوشی‌های ارزان این قسمت اهمیت بیشتری نسبت به گوشی‌های گران‌قیمت دارد، زیرا کاربران به دنبال پرداخت هزینه کمتر و در عوض خرید گوشی شیک هستند. بااینکه طراحی‌این گوشی سامسونگj5 تفاوت چندانی با گوشی‌های دیگر سامسونگ ندارد، به‌دلیل پرداخته شدن به جزئیات، با گوشی بسیار شیکی نسبت به قیمتش روبرویید.قاب جلویی میزبان صفحه‌نمایش 5 اینچی است که حدود 70 درصد فضا را به خودش اختصاص داده. بالای صفحه‌نمایش دوربین دوم، سنسورها، خروجی صدای مخاطب و از همه مهم‌تر فلاش برای دوربین دوم قرار گرفته است. در پایین نیز کلیدهای لمسی خازنی معروف سامسونگ در کنار کلید فیزیکی Home قرار دارد.

 

اطراف گوشی سامسونگ j5 فریمی کرومی قرار دارد که نباید زیاد به آن دل‌خوش باشید، زیرا فریم‌های کرومی بعد از مدتی استفاده رنگ خود را از دست می‌دهند. روی این فریم سمت راست کلید پاور و سمت چپ کلید ولوم قرار دارد. پایین درگاه ارتباطی MicroUSB، میکروفون اصلی و سوکت جک 3.5 میلی‌متری صدا قرار گرفته، در حالی که بالای بدنه هیچ گزینه‌ای دیده نمی‌شود. قاب پشتی را می‌توانیم زیباترین بخش دستگاه بنامیم؛ قابی از جنس پلاستیک. با طراحی‌ای که سامسونگ برای آن در نظر گرفته، رنگی همانند خودروهای لوکس دارد. دوربین اصلی بالای این قاب در کنار اسپیکر و فلاش قرار دارد. این قاب از جای خود خارج می‌شود و کاربر می‌تواند به باتری و درگاه‌های سیم‌کارت و کارت حافظه دسترسی داشته باشد. نکته مثبت اینجاست که گوشی از دو سیم‌کارت همزمان پشتیبانی می‌کند و درگاه سیم‌کارت دوم هیچ ارتباطی به کارت حافظه خارجی ندارد و می‌توانید با خیال راحت از دوسیم‌کارت همزمان و کارت حافظه خارجی در کنار یکدیگر استفاده کنید.

درمجموع گوشی سامسونگ j5 ،گوشی بسیار خوش‌دستی است و هنگام دست گرفتن آن هیچ حس منفی‌ای نسبت به آن ندارید و ارزان بودن قیمتش را حس نمی‌کنید. همان‌طور که گفتیم، صفحه‌نمایش اندازه‌ای 5 اینچی دارد. سامسونگ از کیفیت HD برای این صفحه استفاده کرده است. کیفیت HD در حال حاضر کیفیت خوبی محسوب نمی‌شود، اما برای گوشی‌ ارزان‌قیمت بسیار مناسب است. جنس صفحه سوپرآمولد است که بین گوشی‌های ارزان‌قیمت یک موهبت برایش محسوب می‌شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: