هواویy6
نوشته شده توسط : شبکه ما

اندازه و طراحی هواویy6 شباهت زیادی به گوشی Y6 دارد. قاب پشتی این گوشی درست مانند Y6 از جنس پلاستیک پلی‌کربنات است. این قاب به خاطر بافت نرمی که دارد، اصطکاک خوبی با دست دارد و به‌آسانی از دست سر نمی‌خورد. همچنین اثرانگشت و چربی روی بدنه‌ی این گوشی بر جای نمی‌ماند.

طول و عرض هواویy6 بسیار شبیه به Y6 است و ۷۱٫۸ × ۱۴۳٫۱ میلی‌متر است. اما کمی این گوشی ضخامت و وزن زیادی دارد و ممکن است ضخامت ۹٫۷ میلی‌متری و وزن ۱۶۰ گرمی آن شما را در استفاده‌های طولانی‌مدت اذیت کند.

 

هواوی Y6 Pro در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی تولید شده است. نکته‌ی مثبتی که در مورد رنگ‌های این گوشی وجود دارد آن است که رنگ حاشیه‌ی نمایشگر و قاب پشتی آن یکسان است. برای مثال قاب پشتی، حاشیه‌ی نمایشگر و لبه‌های رنگ طلایی این گوشی، طلایی است. این موضوع در زیبایی Y6 Pro بسیار تاثیرگذار است. اما وجود نوار باریک مشکی بین نمایشگر و حاشیه‌های اطراف آن اصلا نمی‌تواند بر جذابیت‌های این محصول بیفزاید.

 

در مورد کیفیت نمایشگر هواویy6 باید بگوییم که رزولوشن HDبرای صفحه‌نمایش ۵ اینچی کافی به نظر می‌رسد و مشکل کمبود پیکسل‌ها در آن به چشم نمی‌خورد. نوشته‌ها در نمایشگر Y6 Proجزئیات خوبی دارند و تصاویر شادابی و کیفیت لازم را دارند.

در نمایشگر ۵ اینچی Y6 Pro می‌توانید تصاویر را با هر دمایی که دوست دارید، ببینید؛ از گرم‌ترین حالت تا سردترین حالت. برای این کار تنها کافی است به تنظیمات بخش نمایشگر گوشی بروید و تغییرات را از آنجا اعمال کنید. البته می‌توانید برای برگرداندن همه‌چیز به شرایط اولیه و طبیعی، حالت پیش‌فرض (Default) را انتخاب کنید.

 

 

دیگر چیزی که بر کیفیت خوب نمایشگر این گوشی دلالت دارد، فناوری IPS است. استفاده از این فناوری سبب می‌شود تا به‌راحتی بتوانید در زوایای مختلف، نمایشگر را ببینید. علاوه بر این، به دلیل روشنایی بالا و احتمالا لایه‌های ضد انعکاسی که Y6 Pro دارد، کار با این گوشی در زیر نور آفتاب بدون مشکل است.





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: