هواوی میت 8
نوشته شده توسط : شبکه ما

طراحی که هواوی در محصولاتش استفاده می‌کند همان کیفیت و زیبایی را پیدا کرده که پیش از این در محصولات کمپانی اچ‌تی‌سی به دنبال آن می‌گشتیم. بدنه‌ی جدیدترین گوشی هوشمند این کمپانی با نام هواوی میت 8 آنقدر خوب تراش خورده که حتی در دست گرفتنش هم لذت بخش است. کمپانی هواوی با میت ۸ می‌خواهد ثابت کند که یک دستگاه ۶ اینچی را هم می‌توان با یک دست گرفت به شرط اینکه مهندسان طراحی شما مرز‌های کشیده شده به دور یک نمایشگر را به کمترین میزان خود برسانند.

طراحی هواوی میت 8 خیلی ساده است. هواوی از دکمه‌های اضافی پرهیز کرده، جلو و پشت گوشی را خیلی ساده و بدون شلوغ کاری ساخته و روی طراحی ظریف دکمه‌ها هم حسابی کرده و از همه مهم‌تر این دستگاه را به طرز عجیبی سبک ساخته است. زمانی که میت ۸ را در دست می‌گیرد به هیچ وجه حس نمی‌کنید که یک گوشی با نمایشگر غول پیکر ۶ اینچی را در دست گرفته‌اید.

 

در بخش جلویی هواوی میت 8 با یک شیشه یکدست طرف هستیم که تمام حاشیه و نمایشگر گوشی را پوشانده است. این شیشه یک تکه در کنار‌ه‌هایی که به فریم دور دستگاه می‌رسد به خوبی انحنا داده شده تا کاربر حس خوبی از در دست گرفتن این دستگاه و همچنین دست کشیدن بر روی این حاشیه‌های نمایشگر پیدا کند. حاشیه‌های بالا و پایین اندازه یکسانی ندارند و حاشیه پایینی که اسم هواوی در زیر شیشه آن درج شده بزرگ‌تر است. در حاشیه بالایی بخش جلویی نمایشگر؛ اسپیکر مکالمه، دوربین جلویی و حسگر سنجش نور محیط قرار گرفته‌اند.

 

با نگاهی به فریم دور دستگاه در سمت راست یک دکمه برای پاور و یک دکمه پیوسته برای تنظیم صدای دستگاه را مشاهده می‌کنیم که بسیار نازک و ظریف ساخته شده اما در زمان نیاز کاملا قابل لمس هستند. در بخش سمت چپ فریم یک محفظه وجود دارد





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: