گوشی هواوی y3
نوشته شده توسط : شبکه ما

سایز صفحه‌ی نمایش این گوشی هواوی y3 کاملا استاندارد است و به راحتی در یک دست قرار می‌گیرد. گوشی هواویy3 دارای یک صفحه‌ی نمایش 4 اینچی از نوع IPS می‌باشد که این اندازه برای گوشی‌های میان رده، سایزی بسیار شایع و پر مصرف است. صفحه‌ی نمایش Y300 قابل‌قبول بوده و عملکرد خوبی دارد. با دقت 800 در 480 پیکسلی که این گوشی ارائه می‌دهد، نباید هم انتظار تصاویری شفاف و واضح، مانند اسمارت فون های رده‌بالا را داشته باشیم. اما همان طور که گفته شد، این گوشی دارای صفحه نمایشی روشن است و همچنین زوایای دید رضایت‌بخش و خوبی را دارد. در نهایت برای گوشی‌ای در این کلاس، شاهد صفحه‌ی نمایش خوبی هستیم که کاربرانش را در هنگام استفاده، ناامید نخواهد کرد.

سخت‌افزار

مغز متفکر این گوشی شامل یک چیپ Qualcomm مدلMSM8225 می‌باشد که بر روی آن یک پردازنده‌ی دو هسته‌ایCortex-A5 با فرکانس یک گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکیAdreno 203 قرار گرفته است. همچنین یک رم 512 مگابایتی، پردازنده‌ی این گوشی را همراهی می‌کند. عملکرد این گوشی مطلوب و قابل‌قبول می‌باشد. اما مقدار کمی مکث و کاهش سرعت در این گوشی دیده می‌شود. به طور مثال، زمانی که کلید لمسی خازنی هوم را در قسمت‌های مختلف سیستم‌عامل فشار دهید؛ گاهی اوقات مقدار کمی تاخیر دیده می‌شود تا صفحه‌ی هوم برای شما به نمایش داده شود. به هر حال بنچ مارک‌ها، نتایج واقعی‌تری از عملکرد گوشی برای کاربران نشان می‌دهند. در بنچ مارک معروفAnTuTu، این گوشی نمره‌ای بهتر از 6000 کسب ننمود که این نتیجه، با گوشی‌های رده‌بالا‌ی 2 سال پیش مانندGalaxy S2 قابل مقایسه است. مسلما نمره‌ی 6000 برای گوشی‌ای برای این رنج قیمت، کاملا قابل‌قبول می‌باشد.

حافظه‌ی داخلی گوشی هواوی y3 مانند سایر اسمارت فون های میان رده‌ی کمپانی هواوی، 4 گیگابایت است که خوشبختانه کمبود حافظه در این گوشی به وسیله‌ی کارت حافظه‌ی جانبی microSD قابل جبران است و به واسطه‌ی آن می‌توانید تا 32 گیگابایت حافظه‌ی این گوشی را ارتقاء دهید.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: