تبلت لنوو a3300
نوشته شده توسط : شبکه ما

لنوو در ساخت بدنه تبلت لنوو a3300 از پلاستیکی براق استفاده کرده است. این بدنه در مقایسه با تبلت هایی چونLenovo S5000و Lenovo A3000 از کیفیت پایین‌تری برخوردار است. با این حال با در دست گرفتن این تبلت نا امید نخواهید شد.

این بدنه براق نسبت به بسیاری از محصولات ارزان قیمت بازار کیفیت بهتری دارد. در مجموع، این تبلت، بسیار خوب در دست می‌نشیند. در بالای دستگاه، درگاه Micro USB و جک 3.5 هدفون قرار گرفته‌اند. در بخش زیرین تبلت، خبری از هیچ درگاهی نیست و تنها سوراخ میکروفون به چشم می‌خورد. در سمت راست، کلید پاور و کلیدهای کم و زیاد کردن صدا جا خوش کرده‌اند و در سمت چپ، شیار سیمکارت و شیار کارت حافظه microSD در زیر یک درپوش پلاستیکی تعبیه شده‌اند.

در ضمن تبلت لنوو a3300 به صفحه نمایشی مجهز به فناوریIPS با رزولوشن 600 × 1024 مجهز شده است. این رزولوشن برای نمایشگر 7 اینچی تبلت مورد نظر ما، تراکم پیکسلی 169ppiرا به همراه دارد. کیفیت این نمایشگر در این محدوده قیمت مناسب به نظر می‌رسد.

سخت افزار

از مهم‌ترین مشخصات سخت افزاری این تبلت می‌توان به پردازشگر چهار هسته ای مدیاتک با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این مشخصات خیلی چشمگیر نیستند، با این حال شما را در اجرای بازی‌ها و برنامه های معمول، گشت و گذار در اینترنت، تماشای فیلم و یا خواندن کتاب نا امید نمی‌کنند.

 

لنوو همچون سایر تبلت های سری A خود، یک باتری 3500 میلی آمپر-ساعتی در تبلت لنوو a3300 تعبیه کرده است. این باتری در حالت کاربری ترکیبی و مداوم، حداکثر 8 ساعت تبلت شما را هشیار و بیدار نگاه خواهد داشت. این میزان شارژدهی برای تبلتی در این بازه قیمتی و در این برهه زمانی، نرمال است.

این تبلت به یک دوربین 2 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه (به عنوان وبکم) مجهز است. در ضمن به لطف وجود شیار microSD امکان افزایش حافظه دستگاه وجود خواهد داشت. وجود شیار سیمکارت و امکان مکالمه نیز از مواردی هستند که به ارزش این تبلت خوش قیمت اضافه می‌کنند





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: