پیتزا مکزیکی
نوشته شده توسط : شبکه ما
طریقه ی درست کردن پیتزای مکزیکی را آموزش میدهیم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.
 
پیتزای مکزیکی,طرز تهیه پیتزای مکزیکی,روش تهیه پیتزای مکزیکی
پیتزای مکزیکی خوشمزه
 
مواد لازم خمیر پیتزای مکزیکی :
*. آکاایران : یک قاشق سوپخوری مایه خمیر خشک (۱۴ گرم)، نصف قاشق چایخوری شکر، دو سوم پیمانه یا ۱۶۰ میلی لیتر آب گرم، ۵/۱ پیمانه آرد سفید ساده (۲۲۵ گرم)، دو قاشق چایخوری روغن زیتون.مایه خمیر را با شکر در ظرف کوچکی مخلوط کنید.
*. سپس آب گرم را به آن اضافه کنید، بگذارید این مخلوط ۱۰ دقیقه بماند. آرد را در ظرف بزرگتری الک کنید. مخلوط مایه خمیر را همراه با روغن زیتون اضافه کنید و مخلوط نمایید تا خمیر نسبتاً سفتی حاصل شود. خمیر را بر روی سطح صافی که کمی آرد روی آن پاشیده اید بگذارید.
*. حدود ۱۰ دقیقه ورز دهید تا نرم و کشدار شود. آن را در ظرف گودی که کمی چرب کرده اید بگذارید و روی آن را پوشانده در محل گرمی قرار دهید. بگذارید خمیر نیم ساعت بماند تا ور آمده و دو برابر شود. مجدداً خمیر را روی سطح صافی که کمی آرد روی آن پاشیده اید بگذارید و کمی دیگر ورز دهید. خمیر آماده استفاده است.
 
مواد لازم پیتزای مکزیکی :
*. یک قاشق سوپخوری روغن مایع، یک عدد پیاز متوسط خرد شده، نیم کیلو گوشت چرخ کرده، یک دوم پیمانه سس گوجه فرنگی، یک قاشق سوپخوری آویشن تازه یا یک قاشق چایخوری پودر ارگانو، ۳۰۰ گرم کنسرو ذرت، نصف پیمانه آب، ۳۰۰ گرم لوبیا قرمز پخته.




:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: