کوکو سبزی با نان فانتزی
نوشته شده توسط : شبکه ما
کوکو سبزی غذایی بسیار پر طرفدار و خوشمزه است و معمولا غذای متداولی در سفره های ایرانیست. شیوه پخت یکی از زیباترین و مجلسی ترین نوع کوکو سبزی  را به شما عزیزان آموزش خواهد داد
 
کوکو سبزی غذایی بسیار پر طرفدار و خوشمزه است  و معمولا غذای متداولی در سفره های ایرانیست. شیوه پخت یکی از زیباترین و مجلسی ترین نوع کوکو سبزی را به شما عزیزان آموزش خواهد داد.
مواد اولیه:
فلفل به میزان لازم 
نمک به میزان لازم 
سبزی (کوکوی ریز شده) 100 گرم 
آرد سیب زمینی 2 قاشق غذاخوری 
پیاز 1 عدد 
تخم مرغ 4 عدد 
آب 1 پنجم لیوان 
نان باگت 1 عدد 
روغن به میزان لازم
کوکوسبزی غذایی بسیار پر طرفدار و خوشمزه است و معمولا غذای متداولی در سفره های ایرانیست. شیوه پخت یکی از زیباترین و مجلسی ترین نوع کوکو سبزی را به شما عزیزان آموزش خواهد داد.
طرز تهیه کوکو سبزی با نان باگت
طرز تهیه
1. ابتدا در ظرفی مناسب آرد سیب زمینی ، آب، تخم مرغ و پیاز رنده شده را با هم مخلوط کرده و خوب هم میزنیم تا یکدست شود. سبزی کوکو و نمک و فلفل را به آن می افزاییم و بازهم می زنیم.سعی کنید موادتان را آنقدر بزنید تا مخلوط یکدست و یک رنگی داشته باشید.

 

2. روغن را در تابه ای می ریزیم و داغ می کنیم.نان باگت را به صورت حلقه های 2تا 3 سانتی متری برش می زنیم و وسط آن را خالی میکنیم. حلقه های نان باگت را در روغن می چینیم و با قاشق از مواد کوکو داخل آنها می ریزیم. بعد از این که یکطرف کوکو سرخ شد پشت و رو می کنیم.




:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: